Hvor mange
Concerta 56mg skal der til for en OD? De sneste
2 døgn har jeg ædt 28... har taget 23 morfin dak 10mg for at falde ned. Hjalp slet ikke... Røg ½ f2'er, det hjalp i ca 10min, og sniffede noget dope (også røget)...ialt ½ gram.
Elsker at være vågen, men det er sgu ikke fedt at ha IQ som en kondisko efter bare en nat, og nu er det 2. nat... har også sniffet
20 stk 10mg ritalin, men det er jo ikke galt...
jeg kan ikk mærke når jeg skal hoste. det starter uden jeg føler jeg skal hoste, men selvom jeg er stegt nok til at tale videre, er jeg imens ved at hoste mine lunger op... Har kun rørt amf 9 gange i 1½år. kan ikk stoppe helt, men vil
aldrig, aldrig, tage det hver dag igen... men denne følelse er ikk fed... kan hører lave samtaler... folk sover (bor i et bofælleskab) og
min adranelin pumper så meget at min stemme ryster...Har læst at truxal er farligt at tage samtidig med concerta ??... eller dvs min ven sagde det... efter han gav mig 2. tsk hehe.
bliver jo nok nødt til at køre dagen ud og sove når virkningen aftager (men hvornår)...
Får stesolid af lægen, så har taget en del af dem... men det er spild (får dem mod angst) for concerta-virkningen bryder lige igennem efter 1 time...
ret ironisk...
for nogle år siden fik jeg en psykose pga metamfetamin. Sniffede op til 4 g af det om dagen... min ex sørgede for det... til sidst skød vi det... i samme mængder... jeg gik rundt i en noia-verden i 13mån. jeg så og hørte folk gøre og sige noget andet end de gjorde... det har taget mig over 2år at komme igennem... der er jo dopamin i concerta også, kan det være en overdrevet stor mængde der kan gøre mig sådan? hvis alt det fysiske ikk var der, havde jeg det skide fedt- det havde jeg også den 1 dag/nat/dag.
Og når folk begynder at sige at man ser fucked ud og at man taler sort, bliver man jo mere utilpas og sær..
how det var en roman. ville blot vide hvad man ''normalt'' tager for at køre lidt på dem? Har taget dem 3 gange før. men kun 1-2 af gangen, pga det bare var for at køre amfen op...
slipper tastaturet nu....nu