Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 12:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvor mange Concerta 56mg skal der til for en OD? De sneste 2 døgn har jeg ædt 28... har taget 23 morfin dak 10mg for at falde ned. Hjalp slet ikke... Røg ½ f2'er, det hjalp i ca 10min, og sniffede noget dope (også røget)...ialt ½ gram.
Elsker at være vågen, men det er sgu ikke fedt at ha IQ som en kondisko efter bare en nat, og nu er det 2. nat... har også sniffet 20 stk 10mg ritalin, men det er jo ikke galt...
jeg kan ikk mærke når jeg skal hoste. det starter uden jeg føler jeg skal hoste, men selvom jeg er stegt nok til at tale videre, er jeg imens ved at hoste mine lunger op... Har kun rørt amf 9 gange i 1½år. kan ikk stoppe helt, men vil aldrig, aldrig, tage det hver dag igen... men denne følelse er ikk fed... kan hører lave samtaler... folk sover (bor i et bofælleskab) og min adranelin pumper så meget at min stemme ryster...Har læst at truxal er farligt at tage samtidig med concerta ??... eller dvs min ven sagde det... efter han gav mig 2. tsk hehe.
bliver jo nok nødt til at køre dagen ud og sove når virkningen aftager (men hvornår)...
Får stesolid af lægen, så har taget en del af dem... men det er spild (får dem mod angst) for concerta-virkningen bryder lige igennem efter 1 time...
ret ironisk...
for nogle år siden fik jeg en psykose pga metamfetamin. Sniffede op til 4 g af det om dagen... min ex sørgede for det... til sidst skød vi det... i samme mængder... jeg gik rundt i en noia-verden i 13mån. jeg så og hørte folk gøre og sige noget andet end de gjorde... det har taget mig over 2år at komme igennem... der er jo dopamin i concerta også, kan det være en overdrevet stor mængde der kan gøre mig sådan? hvis alt det fysiske ikk var der, havde jeg det skide fedt- det havde jeg også den 1 dag/nat/dag.
Og når folk begynder at sige at man ser fucked ud og at man taler sort, bliver man jo mere utilpas og sær..

how det var en roman. ville blot vide hvad man ''normalt'' tager for at køre lidt på dem? Har taget dem 3 gange før. men kun 1-2 af gangen, pga det bare var for at køre amfen op...
slipper tastaturet nu....nu :shock: :shock: :shock:

:rocking:

Junior medlem

Immortal-sane skrev:
Hvor mange Concerta 56mg skal der til for en OD? De sneste 2 døgn har jeg ædt 28... har taget 23 morfin dak 10mg for at falde ned. Hjalp slet ikke... Røg ½ f2'er, det hjalp i ca 10min, og sniffede noget dope (også røget)...ialt ½ gram.
Elsker at være vågen, men det er sgu ikke fedt at ha IQ som en kondisko efter bare en nat, og nu er det 2. nat... har også sniffet 20 stk 10mg ritalin, men det er jo ikke galt...
jeg kan ikk mærke når jeg skal hoste. det starter uden jeg føler jeg skal hoste, men selvom jeg er stegt nok til at tale videre, er jeg imens ved at hoste mine lunger op... Har kun rørt amf 9 gange i 1½år. kan ikk stoppe helt, men vil aldrig, aldrig, tage det hver dag igen... men denne følelse er ikk fed... kan hører lave samtaler... folk sover (bor i et bofælleskab) og min adranelin pumper så meget at min stemme ryster...Har læst at truxal er farligt at tage samtidig med concerta ??... eller dvs min ven sagde det... efter han gav mig 2. tsk hehe.
bliver jo nok nødt til at køre dagen ud og sove når virkningen aftager (men hvornår)...
Får stesolid af lægen, så har taget en del af dem... men det er spild (får dem mod angst) for concerta-virkningen bryder lige igennem efter 1 time...
ret ironisk...
for nogle år siden fik jeg en psykose pga metamfetamin. Sniffede op til 4 g af det om dagen... min ex sørgede for det... til sidst skød vi det... i samme mængder... jeg gik rundt i en noia-verden i 13mån. jeg så og hørte folk gøre og sige noget andet end de gjorde... det har taget mig over 2år at komme igennem... der er jo dopamin i concerta også, kan det være en overdrevet stor mængde der kan gøre mig sådan? hvis alt det fysiske ikk var der, havde jeg det skide fedt- det havde jeg også den 1 dag/nat/dag.
Og når folk begynder at sige at man ser fucked ud og at man taler sort, bliver man jo mere utilpas og sær..

how det var en roman. ville blot vide hvad man ''normalt'' tager for at køre lidt på dem? Har taget dem 3 gange før. men kun 1-2 af gangen, pga det bare var for at køre amfen op...
slipper tastaturet nu....nu :shock: :shock: :shock:

:rocking:

Vil meget gerne ha et råd eller en dosis jeg kan blive lam af :S Tager altid for meget.
Derfor skal man holde sig til rigtig narko :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Immortal-sane skrev:

Jeg har aldrig taget concerta, men nu er indeholder de jo det samme stof som ritalin, og med ritalin synes jeg 30-50 mg er en passende dosis til en aften/nat.

Du leger med dit liv med de doser. 28 56mg concerta!?! 20 10mg ritalin?? 23 10mg morfin og et halvt gram heroin!? Jeg håber fandeme du tager pis på os. En slags forsinket aprilsnar? Det er helt fuldstændig overdrevet.

Concerta er depottabletter, så du kan godt regne med de varer lang tid, specielt i den enorme dosis du har indtaget.

Stop med at indtage flere rusmidler i denne omgang :idea:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at holde dig til et enkelt emne. Med mindre du tager pis på os, så synes jeg du skal tage til lægen, samt komme i behandling. Tager du pis på os, synes jeg du skal komme i behandling.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Knald på farveladen, hold da kæft mand.
Du lyder satme blæst.
Ring 112 hvis du har det ubehageligt. Du har da fået proppet nogle stoffer i kæften ;)

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke sikkert du kan bruge min erfaring til en skid, men hvis du kan nøjes med en fed aften uden at smadre krop og hjerne for meget, så fungere det her meget godt for mig.
Concerta 54 mg kommer for det meste først ind i billedet sidst på aftenen når jeg er i byen.
Men jeg ligger typisk først ud med en enkelt eller ca. 2/3 kapsel. Jeg har knuser den bare mellem tænderne og derefter skyllet ned, da jeg er rimelig kold overfor smagen.
Det plejer at være nok til mig for at give det ønskede buzz, derefter lader jeg for det meste stoffet dø lidt ud. Jeg redosere med en halv kapsel(jeg bider over med tænderne), det gør jeg dog kun et par gange da jeg ganske enkelt ikke gider de tømmermænd der så følger.

Jeg har ikke god erfaring med insuflering, indholdet af kapslerne har en let klistret konsistens og har det med at sidde fast til den osmose reguleret kapsel, så jeg knuser bare med tænderne og sluger det hele.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
28 stk. 56mg concerta? Det er jo vanvittigt.
Håber du fik søgt læge, og at de fik dig indlagt til behandling.
Ellers håber jeg du vil tage dette som et velment råd: Søg behandling!

Jeg vil gene forklare dig om de overhængende farer, ved din kombination - men det virker vigtigere at du bare kommer ud af dit misbrug.

Junior medlem

Jeg tog ikke pis på jer...
Jeg havde aldrig taget concerta før... Har altid holdt mig til de rigtige sager... men ja, damn jeg var stegt. det føles bare ikke sådan... jeg havde slugt dem hele... Har stadig et glas, men de er vidst på 36mg.
Kan de sniffes?
Kan klarer at indtage en del, men de der dage, var helt unødvendige...
Tog til sidst en kapsel MDMA og noget af den hurtige, og blev sådan nogenlunde normal igen, og kunne derefter sove ;)

Men vil seriøst gerne vide hvor mange man skal tage?
For nogle år siden tog jeg max 2 af dem i løbet af en nat, for at forlænge virkningen af what-ever jeg var på... Men hvis man kun tager dem, kan man så ikke sniffe dem eller som en anden skrev, bare tygge dem? (og derved bryde depoten?)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Immortal-sane skrev:
Tog til sidst en kapsel MDMA og noget af den hurtige, og blev sådan nogenlunde normal igen, og kunne derefter sove ;)

Så du tog lige lidt flere stimulanser, for at kunne falde i søvn for alle de stimulanser du i forvejen havde spist? :hm:
Det lyder i mine ører som om, at du har ret usundt forhold til stoffer - det virker mere selvdestruktivt end rekreativt.... Læs lidt op på hvad det du gør ved din krop, for det er ikke sundt, og du risikerer at dø af det hvis du ikke er mere forsigtig..

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Hvis du får ødelagt depot-formuleringen ordenligt, burde 1 pille (56mg) være rigeligt til en solid rus, hvis du bare spiser den.

Jeg har engang spist 20mg (2*10mg ritalin), på halvtom mave, og blev pænt påvirket. - Ikke særlig længe, men bestemt påvirket.

50-60mg er nok det maksimale af hvad man bør indtage ad gangen.

Junior medlem

Nogle som kan forklare mig hvordan de skal indtages? i rette mængder... mig og en ven sidder og knuser det hvide og gule, og putter det smulder over i et kaffe filtre, og derefter si-blabla-alkohol, som købes i matas til en 20'er.

Hvordan bryder man den der time realess????

Medlem
Brugeravatar

Hvordan vil du holde styr på kun at tage en enkelt pille hvis du sidder at knuse 20 stk ned i et kaffefiltre?
Gætter på det er isopropylalkohol du har anskaffet dig? Hvad pokker vil du med iso ? Er det en ny måde du vil slå dig selv halvt ihjel på eller er det fordi du tror det er nødvendigt at vaske Methylphenidate for urenheder ?
Jeg tror du har misforstået ca. alting.

Knus en enkelt pille, skyld det ned med vand eller bomb den i toiletpapir.
Time releasen består i kapslen der sørge for at udligne koncentrationen på begge sider, så fjern den.
Derudover jo større overflade du skaber jo hurtigere bliver stoffet optaget.

Ellers hold dig fra narko du er tydeligvis inkompetent :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Knus 1 eller i dit tilfælde nok 2 Concerta 56mg GRUNDIGT, og du ved jo nok man skal bruge noget der er pokkers hårdt som fx en bautasten. Put derefter concerta pulveret i en "bombe" som beskrevet ovenfor, og når det efter 30-45 virker, så overvej grundigt om det virkelig er nødvendigt at blive mere blæst. Synes du ikke selv du er blæst nok, så prøv at kom ud af boligen og se andre mennesker. Så opdager du nok pludselig at det er nok med meget mindre end normalt, fordi du hygger dig noget mere end ved bare at sidde og koge den indenfor.

PS: skal man til at tage flere stimulanser for at sove, så er det forresten på tide man holder en lille pause. Et typisk tegn på man er blevet en rigtig stimulansluder og hvor den stimulerende og/eller den lækre effekt er reduceret til en nødvendighed for at kunne "slappe af" og "være sig selv" igen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]