Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 18:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa alle rygere ;)

Der er sikkert en anden tråd herinde der minder om dette emne, men kunne ikke lige finde nogle der passede, så undskyld, men laver altså en ny nu.

Men som overskriften siger, så har jeg fået fat i lidt over 5 g rigtig god skunk, 20-25% THC-indhold, og så var det jeg tænkte, at jeg ville prøve at lave ice. Men kan det lade sig gøre af så lidt? Og i så fald, hvordan ville det være bedst at gøre det?

En opskrift på noget andet "god/stærk" røg man kan lave sin skunk om til, ville jeg heller ikke klage over ;)

På forhånd tak :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Hvordan kan du bestemme THC-indholdet til at være omkring 20-25%?

Ontopic: Tror det letteste for dig ville være at lave ryst af dit skunk og så mase rysten sammen til en klump, det plejer i hvertfald at give noget godt røg :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Hvorfor ryger du ikke bare skunken? Du siger jo at det er "over 5 g rigtig god skunk, 20-25% THC-indhold". Er det ikke nok?

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CtJs_Uk8TlY&feature=related[/youtube]

Moderator
Brugeravatar

Medmindre det smager dårligt ville jeg også mene at du bør ryge det som det er, 5 gram skunk vil jeg mene du maks får 1 gram ice ud af, jeg ville ikke gøre besværet ud af det. Ellers kunne du trække nol på det, det er ikke så omfattende med butan og 'cola nol' metoden. Tjek link i Xpert's hashguide, under nol.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg slutter mig til koret og siger smoke that shit like it is ! ;)
Du bliver jo skæv aligevelle, og jeg vil vove at påstå at du kan ryge
dig skæv flere gange på alt dit skunk, end dit ice, og hvis du ikke
nu ikke føler dig skæv nok af skunken alene, er den nok heller ikke så god,
og så kunne du evt ryge mere.

Den eneste fordel jeg ser ved at ryge mere potente former
for cannabis som nololie og ice mm er at der skal mindre røg
ned i lungerne for at gøre dig påvirket hvilket er = mindre skadeligt for lungerne

Junior medlem

Med hensyn til hvorfor jeg ikek bare ryger skunken, det er fordi jeg får den rigtigt billigt, og i forvejen har røget rigtig meget af den i lang tid, så vil lige prøve noget nyt, og tænkte så hvad jeg lige kunne prøve at få af effektive ting ud af mit skunk ;) (Kan også altid købe mere hvis det er, men vil heller ikke bruge en formue på noget jeg ikke får så meget ud af, og som måske ikke bliver perfekt, da det er første gang jeg selv skal lave sådan noget.)

Jeg ved det er 20-25% eftersom min meget trofaste dealer (også en god ven), har meget forstand på sådan noget, og har selvfølgelig fået det afvide igennem ham. (det skal lige siges at den også ER rigtig rigtig god, så den er ihvert falde ikke lavtindholdigt af THC :P )

Nogen "opskift" på ryst/nol/ell. til denne mængde, eller evt. lidt mere?

Bdw. tak for videoen ;)

Moderator
Brugeravatar

Kan se Xpert's hashguide er nede, så du er lovligt undskyldt og får et direkte link til vejledningen jeg hentydede til før:
http://community.dcfonline.dk/index.php ... ic&t=10786

Han bruger i øvrigt 6 gram tidligt høstet i guiden.
I øvrigt er der kommet nye sodavandsflasker siden da, og de tynde tør jeg ikke stole på holder trykket, så få fat i nogle af gammeldags kvalitet, evt. bare halvliters, mener discount mærkerne f.eks. stadig benytter sig af dem i kraftigt plast.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
BisMann skrev:
I øvrigt er der kommet nye sodavandsflasker siden da, og de tynde tør jeg ikke stole på holder trykket, så få fat i nogle af gammeldags kvalitet, evt. bare halvliters, mener discount mærkerne f.eks. stadig benytter sig af dem i kraftigt plast.

Havde jeg faktisk ikke tænkt på... :shock: Lavede selv nol med en blød plastflaske...

Medlem

Jeg har også trukket nol med butan i en af de "nye" (tynde) flasker uden problemer (en halvandenliters) men jeg ved selvfølgelig ikke hvor tæt den kan have været på at springe.

Junior medlem

Ok, det kan være det var det man skulle prøve så ;D Men tak for linket i hvert falde :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Behold skunken til at ryge, hvis du endelig vil ryge noget ice? Så køb det dog.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
jeg ville nu alligevel bruge discount modellen, der er vel ingen grund til at give flere penge for den flaske man skal bruge for at gøre sikkerheden dårligere? det ville være dumt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men at ryge 1 gram ice, der er trukker på 5 gram skunk er vel det samme som at ryge de 5 g skunk, right?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
^Nej... Du kan jo ikke regne med at få trukket 100% af THC'en ud af skunken.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Junior medlem

Haha so of topic! xD
Skulle bare vide hvordan jeg evt. kunne lave ice/ryst/butter/nol/mm. ud af ca. 5 g god skunk ;D

Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
har aldrig fattet hvad ryst er, da jeg egentlig bare har røget hash i lang tid :D (er dog igang med et grow project nu her) men har dog aldrig fattet hvad det var.
er der en der vil forkare det? :D

Medlem
Brugeravatar

don-adi skrev:
har aldrig fattet hvad ryst er, da jeg egentlig bare har røget hash i lang tid :D (er dog igang med et grow project nu her) men har dog aldrig fattet hvad det var.
er der en der vil forkare det? :D

Hash-guiden

Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
link ?

Medlem
Brugeravatar

Hvis det var til mig, så er det rent faktisk et link til en anden side her på siden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]