Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 22:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Nå men nu var jeg den barnlige til at starte dette ''skænderi'' - Så må jeg også være den voksne at slutte det ;)
Ha' god aften du.

Junior medlem

Ogrn skrev:
Nå men nu var jeg den barnlige til at starte dette ''skænderi'' - Så må jeg også være den voksne at slutte det ;)
Ha' god aften du.

ja skal vi ikke bare stoppe den her :wink:

og lige over :cheers:

Medlem
Brugeravatar

fr00b skrev:
Ogrn skrev:
Ha' god aften du.

ja skal vi ikke bare stoppe den her :wink:

og lige over :cheers:

DEAL :peace:

Ha' god aften, smutter i seng her, skal en tur på staden imorgen ved halv 11 tiden :o

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Lige en sidste ting... en slags statistik! Jeg prøvede at købe papir i tre butikker: to spar og en brugs. Det var kun den ene af de to spar som ikke ville sælge mig papir! :D :D

Medlem
Brugeravatar

Lyder godt regyr ;) Jeg rullede mig selv en og en ven en joint af rizla kingsize, det gik fint, er du gal jeg var skæv i fredags, røg omkring 1gram pot, 0.2 gram 120'er/lidt kashmir ;) og drak et par øl

Medlem
Brugeravatar

haha :D hvor lang tid er man skæv hvis man ryge en joint med 50-50 tobak og pot? PS. skæv for FØRSTE gang!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
regyr skrev:
haha :D hvor lang tid er man skæv hvis man ryge en joint med 50-50 tobak og pot? PS. skæv for FØRSTE gang!

Skulle du lige hijacke den her + din egen tråd? :cheers:

Medlem
Brugeravatar

ja

Medlem
Brugeravatar

Det afhænger meget af hvor meget du har spist osv, men jeg havde ikke spist noget hele dagen, så jeg fik det sygeste black out og var skæv(rigtig skæv) i en 45min, men det var fedt ;) kan kun anbefale dansk samsø pot(billigt og effektivt) - så tog vi til fest et par timer efter. så mig en 2 venner røg 3x chillum (stor en) fyldt med pot i toppen, blev skæv igen ;) Men fik taget mit skunk af en voksen, stjal det dog igen ;)
Men man er som regel skæv i 1-2 timer, sådan mærkbart

Medlem
Brugeravatar

okay tak Ogrm! du har været til stor hjælp - og også tak til jer andre

Medlem
Brugeravatar

regyr skrev:
ja
. folk plejer at ha' forskellige meninger om ting - det er godt at høre flere meninger om en sag. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Så lidt du, men hvis du endelig for et blackout som jeg gjorde, skal du være forberet, altså det hele begyndte at blive sort, jeg så meget små prikker af virkeligheden, fik tinitus som om at et tog kørte galt konstant, kunne ikke mærke mine muskler overhoved, havde bare brug for at lægge mig ned, men det gad min ven og veninder ikke vente på, så jeg nåede kun at ligge kort ned, hvilket var dårligt, når man går ved en vej og er skæv, og ikke kan mærke sine ben eller noget, gik skævt af helveds til, så jeg håber hvis du gør det, skal i være forberet på sådan noget, men jeg kan sige et blackout er fedt, selvom det lyder uhyggeligt ;)! haha

Medlem
Brugeravatar

Okay hør her. Nogen af jer tror jeg er sådan en slags narkoman som er syg i hovedet. :roll: Jeg er 14 år og ja - ved godt jeg ikke burde ryge hash, men det er der ingen der bør. :? Jeg vil IKKE komme ind i et misforbrug men jeg vil prøve det fordi jeg er nysgerrig - hvem er ikke det? :lol: Jeg har en storebror der ryger alt for meget hash, så jeg ved godt hvor galt det kan gå. :cry: Jeg gør det ikke for at være sej - det ved jeg godt jeg ikke behøver at ryge for at være. :rocking: Så tak til alle der har hjulpet mig og tak til alle der har sagt jeg er for ung - det viser bare at i bekymre jer om mig, og vil mig det bedste! :) Jeg har læst meget om cannabis - også om det negative ved det så jeg er godt klar over hvad jeg laver. :roll: Også selvom jeg har et par spørgsmål i ny og næ!
:peace:

Senest rettet af regyr 10 apr 2011 19:14, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

og tak igen Orgm! Jeg kender godt det med at være svimmel og tæt på at besvime. Får det tit når jeg bløder... jeg er en værre tøssedreng :D

Medlem
Brugeravatar

Hehe :) Du lyder meget modent for en 14 årig! :) Jeg er 16, og ja, det er noget som alle gerne vil prøve jo :P?
Men ja, ryg sammen med nogen venner første gang, og ikke til fest osv :)

Medlem
Brugeravatar

tak :mrgreen: haha - jeg er ikke så barnlig og har styr på hvad jeg laver... har altid været et englebarn og det tror min mor stadig jeg er! :roll: xD

Mig og en ven (måske bliver vi 3) skal være sammen i næste uge. Vi venter på min mor tager på arbejde og tager så hjem til mig og ryger. Når hun så kommer hjem 5-6 timer senere, håber jeg vi kan være nogenlunde normale :? :lol:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
regyr skrev:
Jeg er 14 år og ja - ved godt jeg ikke burde ryge hash, men det er der ingen der bør.

Der er heller ingen der burde spise transfedtsyrer, raffineret sukker eller køre bil under påvirkning, men det betyder ikke at du ikke har et valg. Tænk over det.

Medlem
Brugeravatar

HAHA :D jeg aner ikke hvad transfedtsyrer er og heller ikke raffineret sukker. Og man behøver da ikke køre bil under påvirkning??? Du kan sgu da bestille en taxa?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
:google:

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
regyr skrev:
Jeg er 14 år og ja - ved godt jeg ikke burde ryge hash, men det er der ingen der bør.

Der er heller ingen der burde spise transfedtsyrer, raffineret sukker eller køre bil under påvirkning, men det betyder ikke at du ikke har et valg. Tænk over det.

Der er heller ingen der burde onanere?
Man orker jo bare ikke at tage ud i køkkenet til damen..
Tænk over det :O
:whogives:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]