Arthur Spooner skrev:
Noget jeg har læst mig frem til er at det er meget almindeligt at man f.eks. tror man sidder med en smøg i hånden, så taber man den og begynder at lede efter den. Men i virkeligheden har der aldrig været en cigaret. Desuden oplever de fleste at de snakker og er sammen med mennesker som i virkeligheden slet ikke er der. Du kan f.eks. sidde og snakke med din mor, 2 sekunder efter er hun pist forsvundet, man undre sig ikke over det. Hun har aldrig været der. Ægte hallucinationer. Ikke visuels!
Det er rigtigt. jeg kan svagt huske noget af den uge. og jeg var ude at gå på et tidspunkt, og jeg VED godt at dette lyder vildt, men under den gå tur var der en af mine venner ved siden af mig hele tiden, og han snakkede til mig og jeg førte en samtale med ham.. MEN der var ingen, der var flere jeg kender som havde set og holdt øje med mig, de sagde jeg gik og snakkede ud i luften.. og det du skriver med at man selv tror man er helt normal. det var sådan jeg husker det.. Det var virkelig det mest sindsyge jeg har prøvet i min tid. OG VIL FRARÅDE ALLE FRA AT RØRE DEM!!!!....... ca 5 dage efter jeg havde spist dem, havde jeg sadt oppe ved min kammerat i hans hjørne sofa. og pluselig troede jeg at jeg sad i fængsel igen.. det var virkeligt noget som FUCKER med ens hjerne, men jeg tog jo også alt alt for mange, men vil stadigvæk aldrig røre dem igen.. Det har jeg ikke hjerne til.......... Så heller en god streg Mdma,,, =;-) Men ikke flere af de frø.... Vil gerne prøve de kaktuser med merskalin.. ved bare ikke hvor man finder dem????????????????????????????????????????????????????