Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu står jeg og skal købe udstyr til mit første grow..
Jeg låner et telt og en hps lampe på 250w af en ven.. teltet er 75x75x180cm

Har tænkt mig at smide 6 bubblechung (bubblegumxchung) kloner derind og så lave scrog, jeg sætter dem direkte i 12/12 lys..
Meen så kommer jeg bare til det med udluftning, jeg har kigget på et kit som lufter 420m/t og det er jo et overkill til det lille telt, men det fordi jeg skal ha et større telt på 1x1x2 eller 1.2x1.2x2 med en 600w hps senere hen..

Der står sådan en LTI RVK på 150mm larmer 44db, hvor meget er det? er det sådan så man kan høre det igennem en massiv væg? Vil nødig ha mine naboer skal ku høre noget..

Ud over det har jeg tænkt mig at gro i 6.5 liters potter til det her grow, og jeg købet en lille pumpe som har slanger osv til at vande planterne mens jeg ikke er hjemme..

hvordan synes i det ser ud?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
umiddelbart fint nok.

44db er okay.. lidt ligesom lyden fra en badeværelsesventilator.. bare lige lidt højere.. tror ikk min nabo kan høre den.. jeg kan hvertfal knap nok hører den igennem døren når jeg lukker ind til rummet.. og hvis jeg sidder i stuen bemærker jeg den slet ikke (ligger lige ved siden af rummet de står i) .. sååh..

men 420 virker af meget for et 1x1 meter telt..jeg har 0.8x0.8 .. og bruger en 175, og det fint nok.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]