Hej Psy
Jeg har netop strejfet et emne på "Royal Queen Seeds - Royal Automatics - 2011 (Lowrider Grow)" med Maximum G omkring hvorvidt man kan klone auto-flower planter.
Dette har været vores samtale so far:
MaximumG skrev:
Jenshansen> Vil gå ud fra at hvis man tog en klon fra en autoflower, at alle kloner så ville være autoflowering, Ja! .. men.. hvis man tager en clon af en plante som ER gået i blomst, og man på ingen måder kan tvinge den tilbage i vegge, ville alle cloner altså egentligt bare bruge 14 dage på at slå rødder hvor de egentligt ku have været produktive?
Tror ikk man vil opnå noget med at tage kloner af auto's.. desværre.. men måske tager jeg fejl

Jeg har heller ikke toppet planterne endnu, og regner heller ikke med at gøre det. Tanken slog mig bare lige

.. dog har jeg opgivet den hollandske helt! .. fuldstændigt godnat at forsøge at redde den, så holder en stille og rolig ceremoni for den herhjemme, hvor jeg går og sørger lidt.. men det går nok

Af auto's er det faktisk min første plante jeg har dyrket udover en ukendt auto jeg havde engang.. og umiddelbart bedste bud på markedet ifmo. Der selvfølgelig nogle Auto blueberry derude, og nogle auto white widows, men af dem jeg har smagt, syntes jeg selv at valget falder på Royal Automatic, og det primært pga. dens honning duftende BUD

jenshansen skrev:
Ja se det var også min frygt, man har jo ingen desideret kontrol over auto-flower - den går jo bare igang. Og hvis man endelig valgte at tage en klon tidligt i plantens forløb, ville man så overhovedet kunne klone den. Såfremt man smed den i en bobbler for at slå rødder, ville den jo potentielt set kunne gå i blomst midt i kloningsprocessen. (En mistanke - ikke noget jeg ved med sikkerhed)
Det ku' være at man skulle starte sig en tråd, lyder til at vi kunne få en ordentlig diskution igang. Prøver lige at søge om der er noget info på at klone auto's inden jeg opretter

Du kunne helt klart kunne have fået noget ud af at have toppet dem, uden tvivl. Men så skulle du oss lige ha' været lidt hurtigere ude som sagt hehe
Du må ryge en grav-joint, så din Hollænder kan dø med værdighed

Jeg ved sgu ikke om auto-flower er noget jeg kunne finde på at boltre mig i, dog er jeg sikker på at det er noget som skal prøves. Om ikke andet bare lige for at mærke på egen krop hvad yieldet bliver, hvordan røgen smager og hvordan skæverten bliver ofc

Honning? Nix one - lyder fråderen, kunne helt klart blive en mulighed.
Hvad er folkets mening?