Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 17:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg spørger fordi jeg synes det er et stof der varierer lidt for mig. Altid visuals osv., og dagen efter er der også det samme afterglow. Men tænker mere hvordan I påvirkes rent humørmæssigt? I går blev jeg voldsomt overrasket over hvor sjovt jeg havde det. Havde da haft det dejligt, været afslappet, eller været rastløs på tidligere trips -et par sekunder på mit første var jeg da også en smule overvældet-, men aldrig haft det sjovt på denne måde. Havde konstant grineflip over alting- ALT var bare HELT VILDT sjovt, let og dejligt. Har siddet og set Jørgen Clevin og Teletubbies fordi det var så komisk og fucking langt ude. Alt hvad folk sagde til mig var sjovt. Og når der ikke var noget at grine af, sad jeg bare og grinte af tanken om at mig og verden var ved at blive lidt sindssyge.

Hvad er jeres erfaringer? :)
-Tænkte det kunne være lidt sjovt at høre om hvor forskelligt det måske/måske ikke har påvirket folk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Jeg oplever sådan ca. samme følelse som det du beskriver, dog finder jeg det mindre positivt hvis dosen af 2c-x ikke er høj nok. Jeg oplevede f.eks. sidste sensommer i dyrehaven, (oral dose 2c-b 20 mg), at jeg ikke brød ordentligt igennem, i stedet gik jeg rundt og følte mig flov og beskuet af alle. Nærmest elektrisk, og det var som om jeg prøvede at flyde med det, men dosen forhindrede det. Så jeg gik fra dyrehaven med min ven og flovede mig stort over en hest der gik rundt og daskede med sit lem ude, og turen hjem i s-toget var hård ift. det med at føle sig beskuet af alle.
Men det oplever jeg slet ikke, så længe dosen rammer det rigtige peak, så bliver jeg også overvældet af eufori og glædesfølelse, samt jeg tripper røven ud af bukserne på den fede måde, i stedet for sådan en halvfed til en rus.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Slyngel skrev:
Jeg oplever sådan ca. samme følelse som det du beskriver, dog finder jeg det mindre positivt hvis dosen af 2c-x ikke er høj nok. Jeg oplevede f.eks. sidste sensommer i dyrehaven, (oral dose 2c-b 20 mg), at jeg ikke brød ordentligt igennem, i stedet gik jeg rundt og følte mig flov og beskuet af alle. Nærmest elektrisk, og det var som om jeg prøvede at flyde med det, men dosen forhindrede det. Så jeg gik fra dyrehaven med min ven og flovede mig stort over en hest der gik rundt og daskede med sit lem ude, og turen hjem i s-toget var hård ift. det med at føle sig beskuet af alle.
Men det oplever jeg slet ikke, så længe dosen rammer det rigtige peak, så bliver jeg også overvældet af eufori og glædesfølelse, samt jeg tripper røven ud af bukserne på den fede måde, i stedet for sådan en halvfed til en rus.

Ja, tror også det har lidt at gøre med at jeg måske tog lidt mere end jeg plejer. Plejer at tage 25mg, men min vægt failede lidt da jeg vejede min dosis op i går. Vidste dog at der maksimalt var 33mg i posen, tror dosen lå på 30mg. :)

Ja, den der fuldstændig lammede følelse af at man ikke rigtig kan noget andet end at synes alt er nice. Og at man kan se hvor uduelig man er når man prøver at lægge 2+2 sammen og gang på gang får 5, men ikke kan andet end at synes det er fedt og give sig hen, samtidig med at der ikke findes noget negativt i verden (til dels fordi verden føles som et parallelt univers når ens vægge hopper frem og tilbage)- dét er en en god blæser. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]