Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Tak for alle de gode svar.
Tror jeg venter til weekenden med at tage det. Kan godt se at det nok ikke er det smarteste at gøre, slet ikke når jeg ikke har ret meget erfaring med det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Anonymous2011 skrev:

Vil gerne undgå forskellige kommentare om hvor dumt det er, hvor vanedannende det kan blive osv. Fordi det er jeg udemærket klar over.

Nej, sådan fungerer det ikke herinde.

Synes det er en super dårlig ide, at bruge amfetamin i hverdagen og i en hverdags situationer.
Det bliver FOR hurtigt en dårlig vane lige at snuppe en bane når skal dit og når man skal dat. Taler kun af erfaring. Amfetamin er billigt og nemt at få fat i, så det har et enormt afhængighedsskabende potentiale.

Nu sidder du måske og tænker, nej jeg kan sagtens styrer det, og jeg bliver aldrig afhængig osv. Men tro mig, det går meget hurtigere end man skulle tror. Og stoffet trænger sig hurtigt ind i dit sind og manipulere dig, og ændre dine grænser.

Men det er dit eget valg, og dit liv. Men jeg synes det er en super dårlig ide at bruge kraftige og afhængighedsskabende stimulanser som amf og coke i hverdagen. Du skriver også at du gerne vil virker mere udadvendt, og derfor bruge amfetamin til det.

Hvad vil du så gøre når du ikke er på amfetamin?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anonymous2011 skrev:
Tak for alle de gode svar.
Tror jeg venter til weekenden med at tage det. Kan godt se at det nok ikke er det smarteste at gøre, slet ikke når jeg ikke har ret meget erfaring med det.

Top dollar. Jeg er rigtig glad for at du tog forslagende til efterretning, og jeg tror du vil have en meget bedre oplevelse på den måde!

Junior medlem

Jeg har selv været der, og det kan slet ikke anbefales. Kunne sagtens fortælle fede ting om de dage man er påvirket, men så kommer der de dage hvor man ikke er på amfen, det sutter endnu mere end det gøre før.
Men hvis du nogensinde skulle stå i en situation hvor du skulle drikke det, vil jeg råde dig til at bombe det, da det ihvertfald de gange jeg har prøvet at drikke det, smagte som bare fanden, nogen gange var jeg ved at brække mig efter jeg drak det.
Men fedt at du har besluttet dig for kun at gøre det i weekenderne ;)

Junior medlem

Så fik jeg det taget i går. Jeg synes ikke rigtig at jeg kunne mærke det. Ved ikke om det var fordi at det havde lagt for længe i den forkerte temperatur, eller fordi jeg ikke tog nok.
Kan det have noget at sige at jeg indtog det oralt, ved at blande det op i en Mokaï? Har jeg sværere ved at mærke det så?

Medlem

Der går lidt længere, før effekten træder i kraft, når du indtager det oralt. Det at du ikke umiddelbart ikke fik nogen effekt, det er klassisk for nybegyndere. Eller så er det bare noget jølet kvali du har fået fat i - det er også klassisk ;)

Junior medlem

prøv at tage det med vand eller saft. Har selv prøvet at det ikke gav nogen virkning på et tidspunkt hvor jeg drak det sammen med cola, men ved samme dosis(målt på 0,01 vægt) hvor jeg drak det med saft gav det helt vildt

Insane psychedelia user!

Hvad du blander det op i burde ikke ha' noget at sige...

Junior medlem

yodawgyo skrev:
Der går lidt længere, før effekten træder i kraft, når du indtager det oralt. Det at du ikke umiddelbart ikke fik nogen effekt, det er klassisk for nybegyndere. Eller så er det bare noget jølet kvali du har fået fat i - det er også klassisk ;)

Vidste godt at der ville gå længere tid. Men selv efter 2 timer, kunne jeg ikke mærke noget.
Nej, det var nok ikke specielt godt, og det havde også lagt i et stykke, det gør det jo ikke lige frem bedre.

inxo skrev:
prøv at tage det med vand eller saft. Har selv prøvet at det ikke gav nogen virkning på et tidspunkt hvor jeg drak det sammen med cola, men ved samme dosis(målt på 0,01 vægt) hvor jeg drak det med saft gav det helt vildt

Det må jeg lige tage til overvejelse hvis der kommer en næste gang :)

Fjas skrev:
Hvad du blander det op i burde ikke ha' noget at sige...

Nej, det tænkte jeg nemlig også.

Junior medlem

Jeg er godt klar over det ikke burde have noget at sige med hvad du blander det med, men det havde det i mit tilfælde. Jeg undrede mig også over hvorfor det var sådan.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Nu jeg ikke den store kemiker, men blander man stoffer med alkohol, så er alkoholen bare med til og slå rusen ned vist. Så måske derfor det virkede bedre med vand.

Ribena skal man sku ik kimse af !! :cheers:

Folk må gerne rette mig, eller forklare yderligere hvis jeg ikke formulerer mig godt nok.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Drugger skrev:
Nu jeg ikke den store kemiker, men blander man stoffer med alkohol, så er alkoholen bare med til og slå rusen ned vist. Så måske derfor det virkede bedre med vand.

Ribena skal man sku ik kimse af !! :cheers:

Folk må gerne rette mig, eller forklare yderligere hvis jeg ikke formulerer mig godt nok.

Synes jeg nu ikke med amfetamin.
Der overdøver amfetaminen altså lidt rusen af alkohol.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Drugger skrev:
Nu jeg ikke den store kemiker, men blander man stoffer med alkohol, så er alkoholen bare med til og slå rusen ned vist.

Med den skarpe udmelding skærer du alle stoffer over én kam. Det er ikke tilfældet ved amfetamin, oftest får man følelsen af at man kan drikke meget mere, og man kan trække en grum promille fordi at amfetaminen overdøver følelsen af at være beruset.

Det behøver man ikke være nogen stor kemiker for at vide. Der skal dog nok være undtagelser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Halose skrev:
Drugger skrev:
Nu jeg ikke den store kemiker, men blander man stoffer med alkohol, så er alkoholen bare med til og slå rusen ned vist.

Med den skarpe udmelding skærer du alle stoffer over én kam. Det er ikke tilfældet ved amfetamin, oftest får man følelsen af at man kan drikke meget mere, og man kan trække en grum promille fordi at amfetaminen overdøver følelsen af at være beruset.

Det behøver man ikke være nogen stor kemiker for at vide. Der skal dog nok være undtagelser.

Der er masser af undtagelser... Alle downers (f.eks. GHB og benzodiazepiner) har positiv synergi med alkohol, og virker derfor kraftigere, hvis du skyller dem ned med det. Så pas på med at være så skråsikker og generaliserende en anden gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
noname skrev:
Der er masser af undtagelser... Alle downers (f.eks. GHB og benzodiazepiner) har positiv synergi med alkohol, og virker derfor kraftigere, hvis du skyller dem ned med det. Så pas på med at være så skråsikker og generaliserende en anden gang.

Nu snakker jeg om undtagelser med amfetamin! Jeg er udemærket klar over at der er andre stoffer der virker anderledes med alkohol, det er ikke det jeg snakker om. Er trods alt ikke helt grøn..
Jeg har mødt personer hvor amfetamin slet ikke bider på dem, det er den slags undtagelser jeg mener.

Og jeg kan godt fornemme at du har haft et horn i siden på mig et stykke tid, men prøv engang at læs hvad det er jeg skriver.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Halose skrev:
Drugger skrev:

Vidste godt jeg ville få nogle hug for det jeg skrev. Nu mente jeg heller ikke generelt, men coke er da et godt eksempel på det jeg mener, er det ik ? Alko med coke skulle da være med til og holde coken nede, hvis i forstår endnu engang hvad jeg skriver ?

Vil man ik få mere ud af coke og amf hvis man ik blander det med alkohol ? Synes bare jeg læste engang at det faktisk holdte det lidt nede.

Ved godt man kan drikke mere på amf osv, øhhh mon ik vi alle har været der..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anonymous2011 skrev:
Vidste godt at der ville gå længere tid. Men selv efter 2 timer, kunne jeg ikke mærke noget.
Nej, det var nok ikke specielt godt, og det havde også lagt i et stykke, det gør det jo ikke lige frem bedre.

Hvis du ikke har erfaring med speed, hvordan vidste du så det var dårligt? Det sagde ham der skaffede det?

At det har ligget lidt burde ikke give nogen forskel, men det virker fornuftigt at antage at du enten havde noget der ikke duede, eller tog for lidt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tias skrev:
Anonymous2011 skrev:

Hvis du ikke har erfaring med speed, hvordan vidste du så det var dårligt? Det sagde ham der skaffede det?

At det har ligget lidt burde ikke give nogen forskel, men det virker fornuftigt at antage at du enten havde noget der ikke duede, eller tog for lidt.

At det har ligget kan da sagtens gøre forskel?

Insane psychedelia user!

^Nej, ikke noget mærkbart. Så snakker vi flere år, hvis det skulle miste potens. Amfetamin er temmelig stabilt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]