Er allerede begyndt at overveje mit næste grow, og har derfor undersøgt mulighederne lidt.
Først og fremmest søgte jeg en plante som blev under 1 meter høj. Det krav nr. 1
Dernæst søgte jeg en plante som gør en høj, og ikke stenet. Det krav nr. 2
Så ville jeg have en plante der blomstrede på HØJST 2 måneder, dvs. 8 uger. Dette var krav nr. 3
Og lige umiddelbart, højst sansynligt grundet mit kræsne krav i forhold til gener har jeg så valgt at tjekke en frøbank ud.. nogle af jer ved nok hvilken en jeg taler om, men sku i være i tvivl, kan i jo altid søge lidt rundt..
Jeg fandt så frem til planten Fruit Spirit, som siges at blive omkring 50-60cm høj, og som blomstre færdig på 7-8 uger og iøvrigt gør en høj og ikke stenet! ..
Er der nogle af jer der har erfaringer med den rent dyrkningsmæssigt? jeg har smagt den før, og set den i blomst, men hvordan er den rent praktisk at dyrke? nem? svær? nogle specielle ting man skal tænke over inden man dyrker den strain?
Har du nogle bud/erfaringer som du gerne vil dele med mig, så smid en kommentar nedenunder!

Kender i iøvrigt nogle andre strains, som dækker alle 3 krav, så må i også godt komme med bud.. lige umiddelbart står den hvertfal på Fruit Spirit i næste grow, men hvem ved.. kan jo være der blir smidt noget andet godt ind imellem