Jack von Hashluder skrev:
Khazim skrev:
Hashluder, det kan godt være mig, der har et dårligt forhold til fødder, men dit fodbillede frastøder mig.

Foden er også hævet. Desuden vil jeg citere Nietzsche "Ud af kaos fødes en dansende stjerne". Ikke at jeg kun vil lave frastødene og kaotiske billeder men det er bestemt ikke negativt for mig at billeder er ulækre eller provokerende.
EDIT:
Tilføjer lige lidt kritik til dine billeder.
1. For mig at se er der meget symbolik i det billede. Jeg kommer til at tænke på at der stadig er håb for naturen selvom der er kommet en teknologisk revolution af verden. Naturet håb bliver vist i den flotte himmel med fuglen. Teknologien bliver vist i lyskrydslampen. Jeg plejer ikke at være til den slags billeder men kan sku godt lide det her, måske fordi jeg hurtigt fandt en fortolkning til det.
2. Kan egentlig godt lide det, men ved ikke rigtig hvad det skal vise mig.
3. Syntes godt der kunne have været noget mere bund, måske en helt anden beskæring hvor der kom noget mere baggrund og "pælen" så blev placeret i det gyldne snits nederste venstre punkt. Motivet er fint men det sætter ikke så meget gang i mig.
4. Kan ikke lide dyrebilleder, men udtrykket her vækker noget i mig og så er det tekniske skidegodt. Tror måske det giver noget at det ikke lige er det mest fotograferede dyr.
5. Skidelækkert bål billede. Godt lys.
Tak for kritikken.
1. Det var også nogenlunde de tanker jeg ville fremkalde med billedet, så det er skønt at høre

2. Det skal intet vise som sådan, jeg opfatter det selv som en form for eyecandy, et intenst billede af vinter, med skarpt optegnet bark - intet mere

3. Jeg er helt enig i din kritik. Desværre havde jeg ikke mere plads at arbejde med, efter jeg rettede billedet op. Jeg må se og få taget et nyt billede, men nu er det så for sent med vinterstilen

4. Jeg tog billedet fordi jeg elskede den utrolige ro og fred, sådanne hvalpe kan udvise, når de ligger og putter sammen. Det kan sagtens være fordi jeg har brugt meget tid sammen med dem, at mine kunstneriske udfoldelser er blevet biased

Men tak for de tekniske ros.
5. Bål er nice!