Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 07:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lovlig urter?
Junior medlem
Brugeravatar

Hejsa alle sammen...

Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt.

Jeg søger navne på nogle lovlige urter/andet der virker nogenlunde lige som hash.

Jeg har prøvet som de kalder urt og det virker rigtig godt, men jeg kan ikke finde ud af hvad det rigtig hedder.

Nogle der kender nogle urter eller andet.

Mvh
BadMojo :peace:

Medlem

Geografisk sted: Århus
Der findes desværre ikke en anden "lovlig" erstatning for cannabis. Alt andet vil du spilde penge og tid på. Det findes ikke. Ryg hash

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Læs evt. lidt her:

Legal highs - Lovlige urter (lille update 7 majl)

Du finder dog ikke noget der er på samme plan som cannabis blandt urter. De syntetiske Cannabinoider er højst sandsynligt fyldt med bivirkninger.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabinoi ... nnabinoids

Medlem
Brugeravatar

alt er lovligt indtil det bliver opdaget :wink:

Har selv været på den med lovlige urter, med Damiana og Sinicuichi, der sker IKKE en fis

prøvede så lidt tjald og hash i 3 måneder, og det var dælme meget bedre :)

hvis du vil have griner på så prøv N2O, sugede en enkelt lunge af det engang, ret så sjovt :b

bare et par ord fra en newb :)

Medlem
Brugeravatar

Hawaiian Baby Woodrose!

Tog 3 igår sammen med en ven, fucking time of my life!

Følte mig lidt skæv/fuld under come-up, men efter 3 timer var vi ikke os selv og havde fundet lykke, og forstod noget som andre aldrig ville forstå, og vi forstod det heller ikke helt selv, men vi forstod hinanden (sådan beskrev jeg det under trippet :) ) det bedste jeg nogensinde har gjort synes jeg på en måde, og så kostede det mig 30 kr :)

Men undersøg det grundigt hvis du vil prøve det, det er ikke for sjov!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Puma skrev:
Hawaiian Baby Woodrose!

Tog 3 igår sammen med en ven, fucking time of my life!

Følte mig lidt skæv/fuld under come-up, men efter 3 timer var vi ikke os selv og havde fundet lykke, og forstod noget som andre aldrig ville forstå, og vi forstod det heller ikke helt selv, men vi forstod hinanden (sådan beskrev jeg det under trippet :) ) det bedste jeg nogensinde har gjort synes jeg på en måde, og så kostede det mig 30 kr :)

Men undersøg det grundigt hvis du vil prøve det, det er ikke for sjov!

Det skal nok lige tilføjes at LSA er noget stærkere end hash...

Medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
Det skal nok lige tilføjes at LSA er noget stærkere end hash...

Det er det jeg siger, det er ikke for sjov, tog kun 3 og forventede ikke så meget, når man hører at der skal ca. 7 til en ordentlig omgang, men for mig var det rigeligt, helt perfekt første trip, de skal sgu ikke undervurderes :)
Men som sagt følte jeg mig kun skæv og grinede under come-up, resten var meget mere alvorlig og slet ikke hash-agtig (who am I to tell, har kun været basket 2-3 gange ud af de måske 10 gange jeg har røget)

Synes bare det var mega optur og har lyst til at fortælle alle om min oplevelse, undskyld hvis mine indlæg ikke lige passer ind :)

Junior medlem

Man skal ihvertfald have styr på setting. Det var meget overraskende at de 3 frø, som oven i købet er 2009 høst var så potente.
Men det er oplevelsen værd! Jeg havde ingen kvalmer op til trippet eller under det, kun rigelig med luft i maven og så kvalme i kort tid efter trippet.

EDIT: Altså, vi(Puma og jeg) tog frøene rimeligt uplanlagt, og jeg blev selv forbløffet over virkningen.

Medlem
Brugeravatar

Der kommer ik rigtig noget svar på det han spørger om? Jeg har selv røget det og fået det syge tanke trip, også blevet hel lam i kroppen af det og der var ik tale om placebo. og det har været lovligt til for meget kort tid siden, jeg vil MEGA godt vide hvad det er, for det bliver dealet i stor stil rundt omkrig, men det føles imo ik sundt. Jeh har set det solgt som gødning, urt, græs osv... Det ligner pot jeg ik engang gad trække nol på, om så der var et tons. Det er dog forskelligt om det virker eller ej, det svinger meget i styrke tror jeg. Håber nogen kan kaste lys over det :D

Medlem

Er det ikke bare Spice gold, spice diamond osv... ?

Fordi det er ihvertfald noget research chemicals og det virker i stil af cannabis.
Dog er det uvist hvilke bivirkninger det har.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]