Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa kære Psychonauter!

Jeg står og skal til en lille hyggefest med et par gode venner og veninder, og i den forbindelse har vi aftalt at der skal hygges med lidt forskelligt den aften, og nu vil jeg egentlig bare høre om denne her blanding er helt ude i hampen, eller om den sagtens vil kunne give os en god aften uden at nogle kommer galt afsted! :)

Vi tænker at starte ud med Alkohol og kokain bare lige til at få festen kørende, hvorefter planen er at der skal suges noget lattergas, samt peppes op med både Ketamin samt MDMA og vi overvejer så også at køre en LSD/MDMA Altså Candyflip senere hen på natten..

Hvad siger i, er vi helt bløde i bolden eller kan det sagtens give os en god nat? :)

På forhånd tak!

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det virker som dobbeltkonfekt både at ville have kokain og MDMA..
Nu ved jeg heller ikke hvor erfarne i er, men alkohol kan i sig selv være lidt forvirrende på trips, for ikke at snakke om alkohol+ketamin komboen..

Personligt ville jeg tage LSD'en og så suge lattergas eller ketamin i små doser, bare for at give det et ekstra twist. Med et par øl til. Stimulanserne virker som overkill, men ved jo heller ikke hvad i har tænkt jer..

Alt i alt kan det jo sagtens lade sig gøre, hvis i lige husker på de forskellige komboer der ikke er så heldige.. Og at dosere rigtigt (hvilket kan være svært hvis man i forvejen tripper)

God tur :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes slet ikke kokain og MDMA går godt i spænd. Jeg synes i burde droppe kokainen, og så nøjedes med en enkelt tur på MDMA. Ville desuden holde alkohollen på et beskedent niveau, både pga keta + alkohol kan være ret ubehageligt, samt at et MDMA trip mens man er fuld slet ikke holder.

Din egen plan er imo spild af stoffer og også skadelig.

Pas på jer selv, jeg frygter lidt en mentalitet om bare at skovle stoffer ind :(
Ketamin, kramper og bevidstløshed

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Alkohol og Ketamin er for mit vedkommende et No go! Så skal det ihvertfald ikke være særligt meget alkohol..
Derudover sys jeg at i burde holde kokainen ude af spillet, det vil være for subtilt i forhold til både MDMA og LSD vil jeg mene.

Derudover skal det siges at jeg ikke er tilhænger af at blande LSD med ketamin, mest for ikke at "ødelægge" den psykedeliske oplevelse, men det er en smagssag.
LSD og MDMA kunne være vejen frem til en hyggeaften, og lattergassen er altid sjov. :)
Dette er selvfølgelig bare min personlige holdning, jeg ved ikke hvordan i har det med jeres kombier. Men pas på ikke at indtage alt for meget forskelligt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
I vil blande syv forskellige stoffer i løbet af aftenen? Imo er der stor risiko for fejldoseringer, jævnfør det link SortSnog har smidt. Læs det igennem, og vurder derefter, om du synes det lyder som en god ide. Der er hvertfald mange stimulerende stoffer på jeres liste.

Så... Mit råd er: Lad være. Hold jer til en mere "ren" stofprofil, det vil også give jer en bedre overall oplevelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]