Eleusis skrev:
Vattet fungerer som filter. Og hvis man er rigtigt paranoid, kan man købe et mikron-filter på nettet som sættes på kanylen.
Jeg synes det er godt der endelig var en som kom på banen med en guide. Ikke fordi jeg går ind for folk skyder narkotika(gør jeg heller ikke selv) - men det her er trods alt end HR siden. Jeg anser det som en del af Harm reduction at antage folk vælger nogen dårlige valg, selvom de er dårlige. - Så er det bedre at hjælpe dem gennem de dårlige valg, i stedet for at lade dem i stikken... Og psylauu har du aldrig læst på hvordan man laver bomber, ulovligt narkotika eller lignende uden at have intentioner om at gøre det? Det kan jeg umuligt tro.
Men jeg er en smule uenig mht at være parnoid for at bruge et mikron filter. Jeg ville sådan mene det var et krav da der også kan komme små bomuldsfibre med fra vattet - og der må under ingen omstændigheder komme partikler med i det materiale du skyder. Jeg har endda hørt de engang ku erhverves gratis hos div. sprøjteuddelere
Partiklerne sætter sig i ens små blodåre omkring lungerne og tilstopper dem. - Og selv med et mikron filter sku det være en mega dårlig idé at skyde piller. (Selvfølgelig kan det gøres hvis man kan stå inde for filtreringen men altså)
Om end i din vejledninger synes jeg godt du ku ha understreget hvad folk skal gøre for at holde deres metode steril. Fks sikre at de ikke gør det et stærkt bakterieudsat område, desinficere hvad de vil trække stoffet op fra osv.
personligt synes jeg også det virker til problemet med heroin ikke er afhængighed, nærmere den akutte død. - Og jeg vil til enhver tid foreslå folk at tage andre opiater end heroin, som statistisk ikke viser så stor dødelighed.
Der er så mange bedre dårlige valg end heroin.