Jeg har altid haft den ideologi med at en virkelighedsflugt, bare var for de der ikke have gode familieforhold eller havde det svært i hverdagen, men den opfattelse er jeg med årene kommet af med, dels fordi jeg har har røget et par gange i mit liv – ikke et misbrug, da jeg ikke vil kalde et par gange om året for et misbrug – og har fundet ud af at det er et fint lille nydelses middel, der er til at tage og føle på.
Det med kroppen er det største problem for mig, da, når jeg ryger en lille en, så får jeg lidt ondt i nyrene, eller der omkring, men har fundet ud af, at med en varieret kost og en smule motion, kan disse små smerter gå væk, men det er ikke pga smerter jeg ikke ryger mere end jeg gør, det er mere af den årsag, at jeg ikke har fundet den helt store mening med det, selvfølgelig er det det da fedt at slappe af på en chillende måde, men jeg har da også oplevet de gange hvor jeg har haft stener på, og ikke har kunne finde hoved og hale i noget som helst, den sidst nævnte har jeg sådan set aldrig brudt mig særligt meget om, da jeg aldrig har brudt mig om at stirre tomhjernet ud i luften.
Dog vil jeg påpege at der ikke er mange i min omgangskreds der ved at jeg ryger lidt røg en gang imellem, og har da også tænkt mig på et senere tidspunk, at springe jublende ud af skabet, og fortælle verden at jeg ryger en lille fed ind imellem, da det er hyggeligt og ganske harmløst., så skal jo nok starte med at fortælle de der startede med at fortælle om hvor fedt det var, men nu lige pludselig er imod det, og i dag mener at der er skide farligt, nemlig mine forældre.
På en måde har jeg troen på at de gamle (forældre) godt ved det, men ikke at jeg har tænkt mig at dyrke et par planter selv, for ikke at støtte nogen former for bander, det skal så også lige siges, at dette forum, har været til temmelig stor hjælp, og ikke mindst meget informativ, fandt siden for et par år siden, og har så først næsten lige oprettet mig herinde, har skrabet meget info til mig om mange ting, dog ikke de fora der omhandler svampe, dem fatter jeg absolut nul og nix af, men en fed måde at tilegne sig ny viden på.
Det er heller ikke så svært at komme uden om phycedalia (håber det er stavet rigtigt, for denne gang har jeg ikke brugt copy and paste) når man søger på google, der vil 9 ud af 10 gange dukke noget op her fra siden af, det eneste der piner mig lidt er, at i bruger paypal og jeg har moneybookers, men overlever sikkert nok den lille detalje.
Håber da også at de mage fornøjelige timer jeg har her på siden, holder lang tid endnu, og hvad angår mit lille grow, så skal den nok komme op, tålmodighed er en dyd (det har jeg lært, da jeg er hjemmebrygger), jeg regner med at købe det jeg skal bruge hjem i April og Maj måned, da jeg i April måned betaler det sidste af min gæld, så skylder jeg intet væk til nogen, og så skulle der jo nok være penge til et fint lille grow room, til en førtidspensionist som mig.
Så er der lige tid til en lille info fra en hjemmebrygger om, at cannabis planten og humle planten, er i familie sammen, bare langt fra hinanden, men det er langt fra anbefalingsværdigt at ryge humle.
God ryger til alle