Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Kan det virkelig passe at der er 0,1 g. mdma i disse kapsler?
Billede
Billede

Site Webmaster
Brugeravatar

Umuligt at sige ud fra et billede. Vej det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

jamen du må da have en ide.

jeg synes ikke det ligner særlig meget..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dette er dit andet spørgsmål ang. vægt på et givent stof. Måske det er tid til at invistere i en vægt. ;)

Medlem
Brugeravatar

måske er det tid til at få doneret en vægt.. 2-300 lyder måske ikke af meget, men det er en del når man får 1.100 i su min ven ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ahh, det er da vist ikke mere end lige at spare en enkelt bytur væk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude i hampen
Weedish2 skrev:
måske er det tid til at få doneret en vægt.. 2-300 lyder måske ikke af meget, men det er en del når man får 1.100 i su min ven ;)

Men du har penge til at købe alt andet ? :hm:

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det vil jkeg sq også sige - medmindre du får FORÆRET det narko, så har du ingen undskyldning - det er dybt UANSVARLIGT ikke at være i stand til at bestemme en dose indenfor max. 10% afvigelse

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
I de fleste tilfælde er udeboende SU en joke, så det er ingen undskyldning. Det kommer virkeligt bag på mig hvor få der bruger en vægt :/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Empty space
Weedish2 det tror jeg godt kan passe :)
jeg brugte selv mdma kapsler i weekenden og der var 150 mg i. det lignede nogenlunde det samme.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
250 kr for en okay vægt er da intet.. som sagt, hvis du har råd til at købe narko har du også råd til en vægt.

se dog at ta dig sammen istedet for at spilde folks tid med de her gætterlegstråde.
(hvor meget er der her) det er jo fuldstændigt til grin ! Dit gæt er ligeså godt som vores.
og hvis du ikke kan købe en vægt, er jeg sikker på (hvis din pusher er en pålidelig gut) at du kan låne en vægt bare lige til at veje det af og smutte igen, det er ikke meget forlangt, og kan du ikke det kan du jo være sikker på han tager røven på dig.

Medlem

Don Karnage skrev:
250 kr for en okay vægt er da intet.. som sagt, hvis du har råd til at købe narko har du også råd til en vægt.

se dog at ta dig sammen istedet for at spilde folks tid med de her gætterlegstråde.
(hvor meget er der her) det er jo fuldstændigt til grin ! Dit gæt er ligeså godt som vores.
og hvis du ikke kan købe en vægt, er jeg sikker på (hvis din pusher er en pålidelig gut) at du kan låne en vægt bare lige til at veje det af og smutte igen, det er ikke meget forlangt, og kan du ikke det kan du jo være sikker på han tager røven på dig.

+1! Hvis personen du har det fra, er en fin fyr, så lader han dig låne sin vægt. I tilfælde af, du slet ikke kender nogen, som har en du kan låne, er det vidst på tide, at få lagt lidt småpenge til side til en vægt. Det er jo ikke fordi de koster en formue.

Jeg ville så gerne fortælle dig hvad de kapsler indeholder, men det kan jo sagtens svinge fra 50-150mg, og i så fald kan doseringen risikere at blive helt af helvede til.

Det er ikke for at lyde irriterende klog og fornuftig, men en vægt er altså ikke særlig dyr - Især ikke når man tænker på hvad den kan udrette. Hvis du har et par kammerater, som du plejer at fyre den af med, så splejs eventuelt med dem om en fællesvægt. I vil helt sikkert ikke fortryde det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
i fremtiden så send sådanne spørgsmål til ham her
Billede
Han har måske i modsætning til os en ærlig chance ;)
(hvis nogen skulle være i tvivl er dette den rigtige rain man)

Medlem

Don Karnage skrev:
i fremtiden så send sådanne spørgsmål til ham her
Billede
Han har måske i modsætning til os en ærlig chance ;)
(hvis nogen skulle være i tvivl er dette den rigtige rain man)

Han havde sikkert haft et rimelig kvalificeret bud, hvis han havde haft erfaring med at putte 0,1g MDMA i kapsler - Men det ville nok stadig være mere fornuftigt at købt en vægt :)

Spøg til side. Da jeg sidder i en lille brandert, erindrer jeg ikke lige det rigtige navn på personen, som du har postet et billede af ("The Real Rain Man") - Og jeg er for doven til at google - Men han er da ikke i live længere er han? Så vidt jeg husker døede han for nogle år siden pga. noget med hjertet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan få billige vægte inde på ebay. De virker udemærket

Site Webmaster
Brugeravatar

-Låst-

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]