Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
PS du kan evt. læse om folks dårlig oplevelser med LSA her:

Intens og skræmmende oplevelse med LSA-frø
Mærkelig Mandag

Selvfølgelig er kan man sagtens få et godt trip på LSA.
Men jeg kender også mange selv der har berettet om lignende situationer med smerter og voldsom opkast osv.
Derfor synes jeg det er en dårlig ide, når det nu er første gang. Især når du heller ikke kender doserne.
Ved svampe kan man altid spise et par stykker og se hvad der sker, også spise nogen flere hvis det er det man har lyst til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Man skal følge reglerne med psyk. :-P!

Men skal sørge for at ta' sine forholdsregner med LSA .. faste .. drik lidt ingefær te før indtagelse, drik evt. kakao eller indtag chokolade/kakao undervejs .. Ryg cannabis (modvirker kramperne ;))
Efterlad frygten og kom frem med nygserrigheden ..

Junior medlem

Ja, vil lige læse lidt om det og se hvad der lyder bedst for mig. :) og tak! :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
LSA og svampe virker i stor grad ens(føles ens, mange beretter dog om svampe er mere farverige). Forskellen er LSA virker meget længere, giver mange kropssmerter, kvalme og stærk vasokonstriktion(sammentrækning af årene, også årsagen til smerter).

LSD er IMO et bedre begynderstof end LSA. Stortset samme virkningslængde og i stor stil samme virkning dog uden alt det dårlige(smerter,kvalme osv) - Men både LSD og LSA har ét fælles "problem" i forhold til førstegangstrippere. Utrolig lang virkningstid.

Det har svampe ikke. Derfor synes jeg klart de er bedre til førstegangstrippere. Bare husk at holde dosen lav.

Men.. ja ved godt det er diskussionsødelæggende men du har i et andet fora skrevet det her topic HJÆLP, er jeg tosset? og jeg synes virkelig ikke du skal tage narko. Om end på nuværende tidspunkt. Psychedelika især har det med at forstærke psykiske lidelser og det kan give et utrolig dårligt resultat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja helt sikkert hvis det er første gang.Jeg var syg som en hund da jeg tog Baby Hawaian frø.Hvorfor dog tage et stof hvor der er stor sandsynlighed for mave kramper,kvalme osv,når der er så mange andre gode alternativer?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
CamilleB skrev:
http://www.netpsykiater.dk/htmsgd/psykose.htm

Jeg ved det ikke helt, men jeg har en idé om, at jeg er igang med at udvikle en.
Jeg har hørt stemmer og set lidt syner. Men mest af alt lider jeg af angst og panik. Bare min veninde kommer ind af min dør flipper jeg helt ud.
Og nogle billeder kan jeg ikke engang røre ved eller se på, jeg er så bange for dem.
Spiser mindre og føler alt er uvirkeligt, som om jeg bare flyder rundt i en drøm.
Tror faktisk jeg har en evne til, at læse tanker... det er ret sejt!
Tror det er sådan det starter...

Jeg vil anbefale dig at holde dig fra psykedeliske stoffer, når du har det sådan her helt ædru.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I helvede.
Ritalin (damp piller)
Er også hyggelige :) dog ikke så vild som mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg så ikke at du havde de symptomer.Hvis du har det på den måde,syntes jeg ikke du skal tage noget overhovedet,og slet ikke psykedelia.Måske ville det være en ide at tale med en doktor mand?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
hvis du føler at du er ved at blive psykotisk, du lider af angst og ryger hash jævnligt, du vil osse gerne have en større indsigt omkring dig selv osv.
der er 2 gode muligheder.

1. bliv ved med at ryg, måske ligefrem mere end du plejer, prøv at indtage nogle af de sager som folk foreslår, svampe, LSA, LSD, MDMA ... hvis alt går vel kommer du ud af det godt blæst og med en skræk i livet... hvis ikke er der sikkert en af dine venner som synes at det eneste rigtige er at ringe til dine forældre som ringer til psyk. og derude skal du nok efter x antal år få en indsigt i din egen psyke.. og du bliver så absolut et par erfaringer/oplevelser rigere.

2. stop med at ryge, få et fornuftigt forhold til stoffer og DIG SELV.... og når du så "hviler" lidt bedre i dig selv kan det måsle være at du får lyst til at lege med psychedelia igen, og når du når dertil vil jeg ønske dig en god tur.

Medlem
Brugeravatar

The green 9:
Nu ved jeg ikke om dine "valgmuligheder" var satirisk ment..
Jeg tror IKKE trådstarter skal regne med at 1. valgmuligheds konsekvenser er så "blide".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det tror jeg heller ikke...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]