Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy...

Vi er en gruppe af venner, som nyder en god pind en gang i mellem (2-3 om måneden maks). Gruppen består af 5-6 mennesker, men det er kun 3 af os, som ikke begynder at hoste og mister lysten til at ryge. Når vennerne begynder at hoste, så giver de nærmest op og går ind igen. Så er vi 3 tilbage, som selvfølgelig ryger os skæve, men vi vil gerne have de andre med, da det hurtigt kan blive ensformiget...

Here's the question: Hvordan får vi de andre med på vognen?

(PS: Vi har snakket om at bage kage)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Haha xD .. de skal vel have lyst til at være "med på vognen" xD? ..

Udover det - så lyder det til at jeres ryger er for krads - hvis man får for meget for hurtigt ift. hvad man "kan klare" .. så siger kroppen fra ..

Junior medlem

De er friske på at ryge, men får det bare dårligt. De vender dog altid tilbage for at prøve igen, men samme reaktion...

Vi plejer at lave dem ret milde, hvis jeg selv skal sige det. 0,3g i en pind er ikke langt ved siden af. Vi plejer at købe det for 100 kr. grammet.

Hvordan kan vi undgå, at den bliver for krads?

Medlem
Brugeravatar

Jeg går ud fra at ingen af dine venner ryger cigaretter til dagligt.
Da jeg røg de første par gange fik jeg det også dårligt, simpelthen fordi jeg tog for store hiv for hurtigt. Jeg pulsede vidst bare løs som var det en cigaret.
Hvis du selv har styr på hvordan en joints skal ryges, så hvis dem det.. For hvis du spørger mig er det i hvert fald ikke på samme måde som man ville ryge en smøg :)
Nikotin kan også påvirke folk på en ret så dårlig måde. Jeg får det personligt lidt mærkeligt hvis jeg ryger en 2 smøgs joint med u-ristede smøger i. Sørg derfor for at riste jeres smøger ordenligt ;)

Ellers kunne en kop kakao eller en kage også være en idé.

Medlem

Det kan være flere ting... I har ikk ristet smøgerne nok, de er ikk "hærdet" nok rygere og sån.. :) ..

Junior medlem

Ingen af mine venner ryger cigaretter til dagligt. Jeg har selv styr på det der med at ryge, og har prøvet at vise dem hvordan, men enten inhalerer de ikke eller de prøver at synke røgen = kraftigt hosten ;-)

Jeg aner faktisk ikke, hvad vi kan gøre for at de andre kan få del af den gode rus. I fredags fik vi os et par pinde, og der gik det udmærket i starten, og de sagde også at de sagtens kunne mærke det. Derefter ville de ikke rigtig mere...

Vi rister vores smøger igennem, gerne i en gryde, så det kan ikke være problemet.

Nej, de er ikke hærdede rygere, men hvordan får vi dem til at blive ved med at ryge, indtil de ikke føler ubehag? Det er nærmest mit spørgsmål :-)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg synes istedet i skal prøve at give slip på jeres ønske om at få kontrol over hvor meget jeres venner vil ryge. Man behøver jo heller ikke ryge sig helt ned for at nyde en hashrus, så hvis de hygger sig fint efter et par sug, er der ingen grund til at gøre noget større problem ud af det.

Junior medlem

Drupe, jeg tror du har misforstået det... De kan mærke det i starten, men siger bagefter at de ikke rigtig var påvirkede. De ærgrer sig over, at de ikke kan holde til mere for at blive påvirket.

Vi prøver ikke at styre deres hashrus. Jeg vil gerne hjælpe dem, da de gerne vil være skæve.

Medlem
Brugeravatar

Hm .. rist smøgerne ordentligt :-P (eksperimenter) ... ellers så, hvis I kan komme til det, køb skunk i stedet for - det synes jeg tit er mere behageligt at ryge :) smager og dufter også bedre IMO

Junior medlem

Okay, tak. Det prøver vi næste gang så :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hawaii, Honolulu
Ryg klump (ved ikk om det er det i har gjort) syntes personligt det kradser mindre, panderist smøgerne (hvis de ikk ryger cigaretter kan niko'en godt være træls) og ellers bare chill med pinden, som sagt ikk puls på den som en smøg, men bare tag et hvæs engang imellem, evt kør 3 puff pass så de ikk suger så meget af gangen :)

lige de forslag jeg kunne komme på :)
Go ryger.

Edit: haha læste lige comments igennem
QuaZ; vi er vist ikk helt enig :p

Medlem
Brugeravatar

Matilo skrev:
Ryg klump (ved ikk om det er det i har gjort) syntes personligt det kradser mindre, panderist smøgerne (hvis de ikk ryger cigaretter kan niko'en godt være træls) og ellers bare chill med pinden, som sagt ikk puls på den som en smøg, men bare tag et hvæs engang imellem, evt kør 3 puff pass så de ikk suger så meget af gangen :)

lige de forslag jeg kunne komme på :)
Go ryger.

Edit: haha læste lige comments igennem
QuaZ; vi er vist ikk helt enig :p

Haha nej :P well xD hver ryger sin smag :-P .. men vi kan nok være enige om at det sgu alligevel varierer meget fra den ene gang til den anden ^^,?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hawaii, Honolulu
haha, true that ..
men hvertfald held og lykke herfra, og som sagt, god ryger ;)

Moderator
Brugeravatar

Jeg vil mene at i skal riste over en lighter i stedet for gryde, synes ofte at tobakken bliver for 'tør' og hostefremkaldene når der ristes i bakke over spritbrænder eller i gryde, til joints skal smøgen 'håndristes' imo. Dog er jeg stor tilhænger af den anden form til pibemix.

Derudover skal de lærer at indhallere ordentligt, prøv at få dem til at 'trække vejret' igennem jointen, evt. suge luft ind i en let strøm, for så at sætte jointen for munden, fjerne den igen imens man suger videre, det plejer at give et lidt mildere sug, og mindre host, samtidig med at det 'tvinger' dem til at indhallere.

Hvis i bruger en hel smøg til 0,3 så prøv at putte 3/4 i, når de alligevel ikke ryger cigaretter, så er meget tobak ift. hash bare endnu mere røg de skal suge, mere end det 'fortynder'.

Junior medlem
Brugeravatar

Sug bong................

Medlem
Brugeravatar

-A- skrev:
Sug bong................

please nigga, please

Insane psychedelia user!

Jeg vil mene det er spand der skal til, så er man fri for at suge. :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Illustration er nødvendig kan jeg se ;)
Billede

Medlem

Hvad med at smide noget tjald i en vandpibe?

Junior medlem

Vi har prøvet vandpibe, men uden held. Jeg er rimelig overbevist om, at det skyldtes en dårlig vandpibe, men mine venner er ikke helt enige. De gider ikke bruge deres tjald på noget der ikke virker..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]