Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
hehe sjovt du nævner the... drikker altid spandevis af the når jeg er derude :)

Titel:
Insane psychedelia user!

JinX, drop sms sproget. Jeg kan godt læse det, men fra andre menneskers reaktioner, så bedes du skrive læseligt.

Desuden, ingen diskussion af priser.

Jeg er ked af at lyde som en sur røv, men det er nu engang moderatorens opgave :twisted:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg har også et par gamle hippier til forældre, så de sagde ikke så meget til det da de fandt ud af jeg røg. Ud over at jeg ikke skullle gøre det for tit. Har også røget med dem et par gange, dog hver for sig. Har også røget med min mor og hendes søster en gang. Og så selvfølgelig med to af mine fætre... elsker min Hippie-familie :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke Jylland
hehe, mine gamle ved det ikke helt endnu, men far gør fordi jeg har diskuteret planter med ham osv, og han er helt cool med det, men tager en snak med min mor imorgen om det (så min far ikke skal gøre det) og forhåbentligt få lov til at få de planter jeg går og længes sådan efter :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke Jylland
så fik jeg fortalt min mor det, havde forberedt alle mulige facts om det osv for at kunne argumentere mod hendes måske fucked up syn på tingene, men å fortæller jeg hende det og hun siger "bare du ikke gør det så meget at du hellere vil være i den verden frem for virkeligheden, desuden gjorde din far det meget i din alder, og han er blevet helt normal"
.. og så tænkte jeg bare... nice!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Mine forældre ved godt at jeg både ryger, og er eksperimenterende med stoffer. De er ikke glade for det, men de ved også godt at jeg er et velfungerende menneske, der passer mit arbejde, samt min træning.

Har generelt et meget åbent forhold til mine forældre. De ved mere eller mindre alt hvad jeg går og foretager mig, samt indtager. Og snakker tit med dem om det, når de spørger indtil det.

Er endda kommet så langt med dem, at min far overvejer at prøve noget psykedelisk... :)

mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Jeg har aldrig sagt det - men heller ikk benægtet det..

Min far ved ikk engang jeg ryger smøger , selvom jeg har røget foran dem (tror han benægter dét xD ), men min mor har tit spurgt hvorfor mine øjne var røde eller jeg var omtåget.. Var vidst 19 da hun spurgte første gang ..

Junior medlem

jeg er blevet busted både af min mor og far s;

min mor tog det ikke så tungt, hun har selv røget engang, hun opdagede det ved at en kammerat og jeg havde rullet nogle skole fordi min mor nemlig var hjemme, også gik vi jo selvfølgelig ud og røg dem, det var skide hyggeligt indtil min mor skulle tømme skralde spanden og fik øje på os, hvor hun direkte spurgte om det kun var cigaretter, også svarede jeg jo selvfølgelig jaja, det er cigaretter, men hun kunne godt se at det var tjald og sagde med det samme det var tjald, men sagde heldigvis også hun syntes selv jeg måtte bestemme da jeg var 16 på daværende tidspunkt.

min far tværtimod tog det noget tungt, hvor af jeg og en veninde hapsede for mange lyrika piller og for mange bong hoveder i skole tiden, de lyrika piller slog noget hårdere end vi havde regnet med, også blev vi opdaget s;

som sagt min mor tog det med sund fornuft, men min far tværtimod fik skaffet mig en misbrugs konsulent :(

mvh: ham der gør alt for at snyde urinprøver!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]