Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey..

Er du ikke sød at linke til dén tråd hvor du har læst positive ting omkring dét stof? Har lidt svært ved at finde det...

På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Acute and very worrying cardiac problems, extreme amphet-comedown-style lethargy, obvious (from the irritability and munchies) dopamine depletion...

In short, comparably little desirable effects and a whole world of the kind of side-effects which are just as bad as the dangers of sniffing glue, yet it looks like some of us are still trying to justify this because it could give them their meph-high back? Ick...

I think Methiopropamine really needs to be consigned to the history bin please folks.

Men held og lykke med det :peace:

Junior medlem

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=550908

ved godt han skriver det ikke er noget for ham, men den effekt han får er lige det jeg søger:)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ja, for der er da ikke noget som uendelig rastløshed og følelsen af at alt går for hurtigt..

Pas på dosen hvis du vælger at anskaffe dig det

Junior medlem

Hehe er også andre trip rapporter, hvor de snakker om, at det er ligesom alm meth, bare du ikke skal tage så store doser. Dog er nedturen næste dag lidt slemmere :/

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
ok det minder kemisk ekstremt meget om methamfetamin. efter sigende og med treshold og potencitet ca. det for amfetamin.

du skal bare vide at du famler totalt i blinde. der vides ca. INTET om dette stofs toxicitet.

EDIT: og når jeg siger at doserne er sammenlignelige med amfetamin, så betyder det naturligvis ikke at du skal lægger ud med samme dosis som du ville tage af dit normale gadeamfetamin. nok snarere 1/10. eller vent nej. læg ud med 0,5 - 1 mg bare for at være sikker. du har ingen reel garanti for at det du får rent faktisk er MPA.

Junior medlem

Nej ved det :) har bestilt det, og vil være meget forsigtig omkring doser. vil starte med ca en 5 mg og så se hvordan det evt virker på mig. Har aftalt med en ven, at han er tilstede, uden at røre det hvis der evt skulle komme komplikationer selvom det kan ende grueligt galt alligevel :)

Medlem

Okay, nej det lyder ikke specielt behageligt ud fra beskrivelsen - men du må da meget gerne rapportere tilbage når du har prøvet det :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Pas nu på med det nye væld af RCs, der vælter ind på markedet. Jeg ved, at min post kan kategoriseres sammen med resten af hylekorets, men der er altså en grund til, at vi advarer... F.eks. døde et dansker for et par år siden, da han havde indtaget et RC, der bare ikke var det, han havde bestilt på en ellers professionelt udseende hjemmeside. Flere er døde af det i udlandet, og det har kostet mindst en amputation af en hånd.

Hvis jeg var dig ville jeg investere i en masse dårlig amfetamin og en flaske acetone, og så give mig til at oprense amfetaminen til jeg havde et næstent rent produkt i stedet. Det er muligt og nemt at gå til, og risikoprofilen er væsentligt mindre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
En anden ting er at du slet ingen idé har om, er om du evt. kan være overfølsom overfor stoffet.

Selvom du starter med 5 mg, og stort set ingen effekt får. Kan du sagtens gå i koma eller krampeanfald ved 50 mg. Det er der jo ingen der har nogen jordisk chance for at vide, da du jo frivilligt har valgt ar ofrer dit liv som forsøgsperson i dette eksperiment. Jeg ville personligt aldrig nogen sinde proppet i ukendt stof i masken. Da vi jo har nogen nogenlunde stabile og gennemtestede substanser, som vi kender faren ved, og som vi derved kan omgås med en nogenlunde forsigtighed.

Og jeg synes ærlig talt at risiko kontra det du får ud af, har en ratio på 0.01:1 eller deromkring. Især fordi stoffet ikke giver andet en rus der minder meget om amfetamin. Så jeg kan slet ikke se, hvad pointen skulle være. Når nu amfetamin er så let tilgængeligt, og mildest talt gennemtestet

Medlem

Methiopropamine er IMO spild af penge. Fik smidt en prøve i nakken og jeg finder det utrolig kedeligt. Der er er ingen ordenlig effekt med mindre du surfer det. Og selvom du surfer det, er det ikke rigtigt noget værd. Du er hvertfald 100% ikke en stimulans du kan holde dig vågen på. Der findes mange bedre alternativer derude..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jack Bauer skrev:
DB1990 skrev:
og hvad sker der hvis de tager det i tolden?

Prøv så vidt muligt at bestille fra europæiske forhandlere, så bliver din pakke sjældent tjekket.

Skulle du blive taget i at indføre et ulovligt stof, kan du blive straffet, men jeg synes jeg har hørt om mange der bare har fået advarsler. Desuden kan du nægte al kendskab til forsendelsen.

^sådanne meddelelser ser rigtig skidt ud, når en jounalist (eller lignende) falder over dem. Og sitets formål er heller ikke at hjælpe hinanden med at omgå loven.

noname skrev:
Pas nu på med det nye væld af RCs, der vælter ind på markedet. Jeg ved, at min post kan kategoriseres sammen med resten af hylekorets, men der er altså en grund til, at vi advarer... F.eks. døde et dansker for et par år siden, da han havde indtaget et RC, der bare ikke var det, han havde bestilt på en ellers professionelt udseende hjemmeside. Flere er døde af det i udlandet, og det har kostet mindst en amputation af en hånd.

Hvis jeg var dig ville jeg investere i en masse dårlig amfetamin og en flaske acetone, og så give mig til at oprense amfetaminen til jeg havde et næstent rent produkt i stedet. Det er muligt og nemt at gå til, og risikoprofilen er væsentligt mindre.

Ja, det lader til at Danmark er langt mindre ramt af problemer associeret med RC's de sidste par år end England - jeg vil gerne tro på, at denne side har en del af æren for at folk ikke er døde i lange baner af mephedrone og lignende. Tænk jer om :)

Medlem

Lange skrev:
Methiopropamine er IMO spild af penge. Fik smidt en prøve i nakken og jeg finder det utrolig kedeligt. Der er er ingen ordenlig effekt med mindre du surfer det. Og selvom du surfer det, er det ikke rigtigt noget værd. Du er hvertfald 100% ikke en stimulans du kan holde dig vågen på. Der findes mange bedre alternativer derude..

Jeg har da ellers læst om mange, som har haft store problemer med at sove over at ha' indtaget stoffet. Hvor meget indtog du?

Junior medlem

Nu er pakken ankommet til danmark, så må vi se om den kommer igennem tolden :)

Medlem
Brugeravatar

DB1990 skrev:
Nu er pakken ankommet til danmark, så må vi se om den kommer igennem tolden :)

Du har købt noget fuldt ud lovligt fra et EU land så den kommer igennem.

Medlem

Timbow skrev:
Lange skrev:

Jeg har da ellers læst om mange, som har haft store problemer med at sove over at ha' indtaget stoffet. Hvor meget indtog du?

Startede ud med en allergi test på <1 mg. Derefter ~10mg. Derefter ~30mg. Det samme gjorde to bekendte, og de beskriver rusen fuldstændig som jeg: Opkvikkende i hovedet, med en alligevel utrolig sedativ effekt i kroppen / sindet. Ret underligt at forklarer, men en slags upper / downer på samme tid. Du kan ikke rigtig finde ud af om du skal være frisk eller afslappet. Mine to bekendte faldte i søvn 3 timer senere, og jeg sov en 5-6 timer senere (som planlagt). ... Ja også smager det utrolig meget af bacon

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lange skrev:
Blodsplat skrev:
Hold dig væk fra RC, det kan blive det sidste du gør .. Der findes utroligt mange RC's som ikke burde indtages! Hvis du alligevel føler dig fristet, så læs GRUNDIGT på det inden du tager noget ..

Hold dig væk fra gadestoffer - det kan være det sidste du tager!
Alt kan være det sidste du gør, det er bare så træls en journalist agtig sætning :D

Ja RC markedet er da knaldhamrende ustabilt, men hvad er de folk der render rundt på gadeplan i DK ikke? Det hele handler om at kende sin kilde. Og jeg vil vove påstå at det er nemmere at finde en mere troværdig kilde på internettet end det er at lokaliserer den mest "egnede" pusher i ens lokale distrikt.
Desuden tror jeg også chanchen for at du får et produkt der er forkert labelled er betydelig mindre, end chanchen ved du får noget andet end aftalt hos din lokale pushersvend.

EDIT: Og hermed ikke sagt at RC-markedet er bedre end andre markeder *lol* bare at der er lige store røvhuller begge steder, så lad hver at uppe det ene frem for det andet..

Vil vove og påstå det er mere sikkert at tage de mere kendte stoffer, som har været på markedet i 100 år og en madpakke. Dermed ikke sagt, der ikke kan ske bivirkninger, dødsfald osv. Jeg råder jer kun til at holde jer fra RC. ;)

Junior medlem

Så er det prøvet, og kan kun sige det gik super. Skal nok komme med en mere detaljeret beskrivelse senere :)

Medlem
Brugeravatar

DB1990 skrev:
Så er det prøvet, og kan kun sige det gik super. Skal nok komme med en mere detaljeret beskrivelse senere :)

Er du betalt af kræft.co.uk (AKA dem med retigheder til navnet)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

RC's får godt nok en ordenlig tur i den her tråd. Hvilket ikke er helt berettiget. Jeg kan godt se, at det er mere usikkert at indtage RC's end gennemtestede substanser, men her i tråden kommer det til at lyde som om det er vejen til den sikre død. Det kan det være, hvis man ikke tager sine forholdsregler (det gør de færreste måske), men burde vi ikke rådgive i brugen af RC's istedet for kun, at advare mod dem?

Og jeg skriver ikke, at forholdsregler kan gøre RC's 100% sikre, men det er heller ikke et krav.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]