Reefie skrev:
Det passer simpelthen ikke. Det er en udpræget myte fra steroidebrugere der prøver at legitimere deres forbrug.
Selvfølgelig er det er klart at træning er hårdt arbejde hvis man er seriøs, steroider eller ej.
Når det er sagt vil jeg garantere dig at en førstegangsbruger på 500mg testosteron uden styr på sin kost selv med en lallet træning et par gange om ugen, coke og byture, vil vokse langt bedre end en clean atlet der har styr på sin kost og træning. Krudt giver dig øget muskelmasse selvom du ikke træner!
Jeg har intet imod personer der vælger krudt, det må være deres eget valg, men at sidde med nålen i låret og samtidig påstå at man skal kæmpe ligeså hårdt for sine resultater som alle andre, det er simpelthen for fjollet

Jeg har aldrig sagt at de skal kæmpe LIGE SÅ HÅRDT som en der træner clean, jeg har kun sagt at det stadigvæk kræver en masse!
Det er rigtigt at der er blevet lavet nogen undersøgelser omkring det at vokse på krudt uden træning, men de resultater de fandt viste altså at man voksede lidt, men det var ikke så man blev pumpet af det alene..
Hvis du tror det, så er det DIG der tager fejl.
Men det var en information der var værd at have med.
Ydermere så trækker de fleste steroider væske, hvilket gør at krudtkarlene vil komme til at se bloatede ud, og det er der også nogen der forveksler med muskelmasse, altså når de også ser stigningen på badevægten. Jeg siger ikke at du gør, men NOGEN gør.
Jeg mødte en fyr der var gået igang med en 18 (!! han havde ikke styr på ret meget) ugers test e kur, 500 mg med 4 ugers kickstart på dbol, og han havde ikke den rette dedikation, så han havde taget 5 kg på i alt efter endt kur. Hovedsageligt væske.
Og lad os nu antage at det ikke var fake gear, inden du bruger den argumentation.