Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hejsa (;.....

Mig og min venner har besluttet os for at tage ind til staden for at købe et en pot joint hver til weekenden..

Ingen af os har prøvet det før, og det skal da prøves. vi fik af vide at det var bedst at købe pot da det er det mildeste, så det skal det være. men ingen af os kan rulle sådan en og hvad skal vi starte med. vi havde tænkt os at købe en lille sjov pot joint, som bare gør at man kan mærke det.. kan man købe noget "begynder" pot på Staden .. bare sådan en lille pot joint? og skal det blandes med Tobak? da den jo skal være færdigrullet..

Det var mit første Emne :rocking:

Håber i vil svare på mit "dumme" spørgsmål.

Dabu

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I kan i kiosker, tankstationer og 7/11'er købe færdigrullede cones. Med dem kan i selv bestemme indholdet. Jeg vil foreslå 1/3 pot og 2/3 ristet tobak. Så kan i passe jointen og fylde en mere hvis det slet ikke går...

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Ovenstående dose er fin nok til nybegyndere altså 1/3 pot og 2/3 ristet tobak (i rister tobakken imens den er i en cigaret eller på en pande, den skal ryge også pust i den, men lad være med at brænd tobakken på.)

Når i ryger jointen så start lige med nogle hvæs hver så 10 min. pause og hvis det ikke virker så prøv igen. Især for nybegyndere er det svært at dosere nogle bliver sindsygt ramt mens andre kan suge 1 gram før der sker noget. Men tag det roligt det er federe at få en afslappet aften at have den sygeste noia. I skal nok få chancen endnu en gang.

Hvor gamle er i egentlig?

Junior medlem
Brugeravatar

Men håber stadig på svar fra nogle potvidende mennesker (; skriv endelig.. intressant!

Senest rettet af HighFive 17 jan 2011 21:21, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Og tak for jeres svar.. håber det blir en "skæv" weekend :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Men håber stadig på lidt mere viden fra en "vild" pot smoker (;

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
En "vild" pot smoker? Hvilken information er det du/I mangler?

Junior medlem
Brugeravatar

The Dude skrev:
En "vild" pot smoker? Hvilken information er det du/I mangler?

Bare Information om stoffet og nogle der er rutineret pot ryger.. hvordan det er og sådan (;

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er højst sandsynligt ikke så vildt som du tror. Jeg kender i hvert fald mange der troede de skulle hallucinere og/eller komme ind i en drømme verden. Den slags kan forekomme på cannabis men det er oftest overdoser og/eller folk der ikke kan tåle det.

Når jeg bliver skæv ændres mit tankemønster en smule. Jeg bliver ofte hurtigere glad, eller tænker mere over emner der bliver diskuteret. Smagssansen forøges og grineflip kan forekomme.
Alt efter dit humør og fysiske tilstand før du ryger kan "trippet" variere meget. Nogle gange falder man i søv, andre gange bliver man hyper og finder på de sjoveste ting. Du kan også bare blive filosofisk.

Det er en af grundene til jeg elsker skæverter de gode af dem minder sjældent om hinanden. En af de bedste oplevelser jeg har haft er en hel ny måde at se verden på (jeg følte at jeg hele tiden var på et bjerg hvor jeg kunne se ned på vandet, som i virkeligheden var himlen, og skybjergene, som bare var skyer. En af dårligste var jeg skidefuld og røg så en joint jeg rystede som ind i helvede og brugte 20-30 min på at gå 200-300 m.)

Junior medlem
Brugeravatar

Jack von Hashluder skrev:
Det er højst sandsynligt ikke så vildt som du tror. Jeg kender i hvert fald mange der troede de skulle hallucinere og/eller komme ind i en drømme verden. Den slags kan forekomme på cannabis men det er oftest overdoser og/eller folk der ikke kan tåle det.

Når jeg bliver skæv ændres mit tankemønster en smule. Jeg bliver ofte hurtigere glad, eller tænker mere over emner der bliver diskuteret. Smagssansen forøges og grineflip kan forekomme.
Alt efter dit humør og fysiske tilstand før du ryger kan "trippet" variere meget. Nogle gange falder man i søv, andre gange bliver man hyper og finder på de sjoveste ting. Du kan også bare blive filosofisk.

Det er en af grundene til jeg elsker skæverter de gode af dem minder sjældent om hinanden. En af de bedste oplevelser jeg har haft er en hel ny måde at se verden på (jeg følte at jeg hele tiden var på et bjerg hvor jeg kunne se ned på vandet, som i virkeligheden var himlen, og skybjergene, som bare var skyer. En af dårligste var jeg skidefuld og røg så en joint jeg rystede som ind i helvede og brugte 20-30 min på at gå 200-300 m.)

Hehe fedt altså den goe af dem.. var det en pot joint du røg da? og var det rent eller mix?

Medlem
Brugeravatar

på staden kan i købe pot joints der er færdigrullet og klar til at ryge.. Det plejer at være at nogenlunde kvalitet.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hawaii, Honolulu
as said: køb en færdigrullet eller 2 på staden ..
evt. hook op med en ven der har prøvet det før, hvis sådan en haves?

men ha ikke for store forventninger til pot, virkelig det dårligste røg du kan få, og synes personligt ikk smagen er den bedste :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Matilo skrev:
as said: køb en færdigrullet eller 2 på staden ..
evt. hook op med en ven der har prøvet det før, hvis sådan en haves?

men ha ikke for store forventninger til pot, virkelig det dårligste røg du kan få, og synes personligt ikk smagen er den bedste :)

Så så, smag og behag. Jeg er helt tossen med pot, og ikke så pjattet med hash... Til begyndere vil jeg også mene pot egner sig væsentligt bedre end klump...

(Baudelaire 1860).

Junior medlem
Brugeravatar

Lad vær med og blande det med tobak.. Det er langt mere behageligt og ryge det rent :) Købt noget dyrt skunk.. Det er oftest bedst tørret og mest potent.. Og så behøver man ikke ryge så meget :)

Hvis i er nybegyndere vil jeg anbefale en blanding mellem sativa og indica. White Widow fx.. :)

sebdk skrev:
Lad vær med og blande det med tobak.. Det er langt mere behageligt og ryge det rent :) Købt noget dyrt skunk.. Det er oftest bedst tørret og mest potent.. Og så behøver man ikke ryge så meget :)

Hvis i er nybegyndere vil jeg anbefale en blanding mellem sativa og indica. White Widow fx.. :)

Til nybegyndere vil jeg godt nok foreslå, at de holder sig til pot, da jeg ihvertfald synes en skunk- eller hashrus hurtigt kan blive for "tung" hvis du forstår...

Som Jack von Hashluder foreslår, så ryg lidt ad gangen og se hvordan i bliver påvirket af det! Det er nok den mest fornuftige fremgangsmåde til begyndere!

(forresten, så ret i dine kommentarer i stedet for at lave nye ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Men man skal vel inhallere det ligesom en smøg ikk?? :D

Medlem
Brugeravatar

jo, men regn med at røgen er lidt mere "kras" end når du ryger smøger.

Junior medlem

Et godt tip er også at holde jer fra alkohol når i ryger det :) Det kan godt være et temmelig dårligt mix.

Held og lykke det med!

Junior medlem
Brugeravatar

Må seriøs indrømme at folk her på psychedelia er vild fantastiske til at svare og give tips FEDT FOLKENS.. TAK :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du suger ligesom en smøg, altså fylder munden op med røg hvorefter du inhalerer (og ikke ligesom fx. en vandpibe, hvor du hiver luften direkte ned). Når du inhalerer skal du holde røgen i lungerne lidt længere, end med en smøg (det skulle ihvertfald hjælpe med optagelsen af stoffet). Når du ekshalerer skal du passe på ikke at hoste, når man først har taget et sug og man begynder at hoste, er det meget svært at stoppe igen. Hvis man er helt nybegynder kan hosten godt vare i op til flere minutter og ødelægge en del af oplevelsen, i og med at man føler sig lidt slagtet i halsen og ikke rigtig har lyst til at suge mere foreløbig.

Det er ihvertfald erfaringer jeg har gjort mig med hash/skunk, har aldrig været så vild med pot. Mest på grund af smagen. Jeg ved ikke hvorfor, men pot har det ofte med at smage af jord og møg, og ofte er der frø og kviste i, som springer når du suger (ihvertfald det pot jeg har fået fingre i, det kan jo være i er heldige). Men det er stadigvæk en god idé at i vil starte ud med pot - i skal bare ikke føle jer skuffede, for det er jo i den lave prisklasse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]