Hejsa.
Jeg har et problem med min nyindkøbte cooltube. Jeg ved ikke hvordan jeg smider ledning på, så den virker ordentligt. Jeg har ikke skide meget forstand på el, og er bange for at gøre noget forkert. Jeg har herunder smidt nogle billeder af cooltuben og ledningen jeg bruger. Skal lige siges at ledningen er en jeg selv har været nede og købe. Den virker fint, og jeg har haft brugt den med en anden fatning.

Er der nogen der kan forklare mig hvor de forskellige farver skal hen? Er det bare brun og blå der skal i deres respektive farver på samme skrue, eller skal de sidde på en anden måde?
Jeg kan se der er plads indenunder til ledninger som en normal samlemuffe, men jeg har ingen mulighed for at løsne skruer eller lign. hverken fra den ene eller anden side.

Her er et par billeder nedefra. Som man kan se, er der nogle "samlemuffe" indgange.. men hvordan jeg løsner de skruer og strammer dem igen - det er mig uforståeligt.
*rettet*
Fandt ud af problemet. Det viste sig at jeg skulle have armen igennem røret fra den længste ende. På den måde kunne jeg komme ind og løsne 2 skruer der sidder inde i selve fatningen.