Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Blæserland
Kender MDMA fint fra både research og prakisk erfaring så at sige :) og jeg tror ikke det var der problemet lå.. De sidste mange timer (ihvetfald 4-5) inden jeg gik i gulvet havde jeg ikke indtaget andet end Ketamin så det virker mærkeligt at MDMA skulle give kramper og bevidstløshed 4-5 timer efter sidste streg... Tror nærmere det var Ketaen eller mere sandsynligt en blanding af det begge.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
keta + mdma .. julemix? det er sgu en blanding der virkelig sætter fut i ens opfattelse af en total forvrænget virkelighed ... synes jeg i hvrt fald selv ..

Men ærligt - se på det med lidt ydmyghed ift. din krop - du har sgu nok rimelig meget udkørt den og derfor fået den reaktion ;-) Det er nærmest umuligt i retroperspektiv at mappe virkningsmønstrene så man kan få et overordnet korrekt billede på hvad der forudsagede dit 'kollaps'

Junior medlem

Først var det MDMA. Derefter Julemix og i de sidste 4-5 timer før 'kollaps' indtog jeg udelukkende Ketamin så jeg tænker at det må have været Ketaen som gjorde udslaget... altså selvfølgelig var det hele kombination af de forskellige stoffer, længe vågen osv. som gjorde udfaldet men det eneste stof jeg havde indtaget i de sidste 4-5 timer inden 'kollaps' var Ketamin.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror også det skyldes det høje indtag af MDMA.

Men inden du forherliger ketamin til skyerne for dens harmløshed, så kig lige på dette:
http://www.ketaminebladdersyndrome.com/KBS/Welcome.html

Ketamin bør kun indtages lejlighedsvis. Dagligt misbrug kan føre til skader i blæreren, og jeg har også hørt folk fortælle om store mavesmerter ved for hyppigt brug.

Hilsen Fanny

Admin
Brugeravatar

^^For ikke at snakke om psykiske bivirkninger. Kender flere, deriblandt mig selv, som har skiftet karakter ved længerevarende ketamin (mis)brug. Man skal ikke undervurdere afhængighedspotentialet og de psykiske bivirkninger, der kan være ved overdrevent brug.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Okay jeg syntes jeg bliver misforstået her.

Jeg forherliger ikke Ketamin men siger at jeg TROEDE det var mere eller mindre harmløst ved brug og har fundet ud af at det slet ikke er tilfældet... hvis man behandler det tilpas uansvarligt forstås ;)

Jeg tror ikke på det var MDMA´en der var problemet - en medvirkende faktorer måske men ikke den udslagsgivende.

Før Kollaps havde jeg ikke indtaget noget som helst MDMA overhovedet i minimum 4-5 timer men derimod havde jeg indtaget mere Ketamin end nogensinde før.... Det virker ulogisk at skyde skylden på MDMA' en når det var Ketamin som blevet indtaget i timerne op til kollaps... omvendt ville det selvfølgelig være rart da jeg bedre kan lide Keta end MDMA men stadigvæk :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Huskede du at drikke vand? Det kan sagtens være, at din krop er blevet varmere og varmere mens du har kørt på MDMA'en, for til sidst bare at slå fra. http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperthermia#Drugs

Junior medlem

Fik tilpas med vand. Er 100% sikker på det ikke var det. Heller ikke overophedning.

Gætter på det har været en kombination af for mange stoffer i for store mængder over for lang tid.
Når det så er sagt havde jeg kun taget Keta i timerne op til kollaps så det må næsten have været den udslagsgivende faktor - dråben der fik bærret til at flyde over. Det er også det eneste jeg gjorde anderledes i forhold til mine tidligere udskejelser der aldrig er endt i kramper (alle mine tidligere ture har inkluderet rigeligt MDMA hvorimod Keta kun har været ved sjældne lejligheder og i moderate mængder).

Er der aldrig hørt om tilfælde hvor Ketamin alene eller sammen med andre rusmidler har resulteret i kramper og bevidstløshed?...

Jeg har ikke forstand på kemien og biologien i alt det her så jeg siger ikke at det med sikkerhed er Ketaen men det
virker næsten mærkeligt at det skulle være MDMA' en alting taget i betragtning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Velkommen til TV2 nyhederne ;)

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/37727238/

Senest rettet af Morten på 14 28 feb 2011 00:45, rettet i alt 1 gang.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ej hvor morsomt at de citerer trådstarter! Bare sørgeligt at de ikke citerer alle de gode råd som trådstarter fik, så familien danmark kan se, at her bliver rådgivet fornuftigt :roll:

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Empty space
Hold da op en blæser du har været på min ven .. så snakker man om den ene streg tager den anden ;)
Tror muuuuuuligvis det pga din fysik og psyke blev en smuuuuuule overbelastet ..
Jeg ville vente en uge med at give den gas igen ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg forstår heller ikke den der med, at MDMA skulle være det udslagsgivende.. Det er der sådan set ingen af stofferne der er.. Det udslagsgivende for den dårlige oplevelse er vel, undskyld mig, dumhed...?

De stoffer Diony har indtaget og i de mængder kan i mange tilfælde godt gå an (Jo jo.. ½-1g MDMA på en aften er rigtig meget, men det kan gå, hvis der ikke er andet indenbords)... Men tilføjer man så en dosis dumhed når man har de stoffer liggende, der resulterer i mangel på respekt overfor sin krop og psyke, og de stoffer man har, og sikkert også overmod og machotendenser, så går det nemt galt...

Med al mulig respekt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow
- Kan det ikke næsten være ligegyldigt hvilken substans der er synderen?.. Med de mængder han har konsumeret måtte der næsten gå et eller andet galt uanset hvad... :D..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]