Sker der imens du er påvirket af aftetaminen, eller efter?
Jeg holder pt. en pause fra amfetaminen da weekend-"forbruget" blev lidt for meget til sidst. Men de sidste, måske 10 gange, jeg tog det oplevede jeg noget lignende. Jeg tog det typisk lørdag aften, og gik i byen hele natten, og grundet lidt for høje doser sov jeg som regel først søndag aften/nat (Dårlig HR!). Når jeg så vågnede mandag morgen og skulle tidligt op fik jeg det lidt som du beskriver. De første par minutter følte jeg mig bare træt, hvilket ikke er så mærkeligt, da jeg stadig var i søvnunderskud - Men 5-10 minutter efter jeg var steget ud af sengen og begyndt at gøre mig klar til dagen fik jeg det præcis som du beskriver det.
Først begyndte jeg at kampsvede, hvorefter det begyndte at sortne for øjnene og jeg følte trang til at sidde/ligge ned med det samme for ikke at besvime. Normalt når det skete lagde/satte jeg mig ned i lidt tid, og så plejede det så småt at gå væk. En af gangene prøvede jeg dog at kæmpe imod, da det opstod imens jeg havde hele hovedet smurt ind i barberskum og skulle til at barbere mig, hvilket resulterede i at det sortnede fuldstændigt for mine øjne, og vågnede op få sekunder efter, liggende på badeværelsesgulvet. Dette er blandt andet en af årsagerne til at jeg har valgt at holde en pause fra snitterne.
Jeg fik det heller aldrig sådan før i tiden, efter en tur på amf uanset hvor høje doser og hvor mange dage jeg havde holdt mig vågen. Det skete kun de sidste gange - Også de gange hvor jeg "kun" sprang en nats søvn over.
Det har vel noget at gøre med at man er dehydreret, og mildest talt godt gennemkneppet i kroppen. Hvor ofte tager du amfetamin, og i hvilke doser? Snup eventuelt en lille pause. Det vil næppe skade