Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejson, de sidste par gange jeg har suget ammo døjer jeg tit med at når jeg rejser mig op blir mit hoved mega varmt og begynder og miste balancen samt synet blir sløret og jo dårliger jeg ser jo dårligere ballance ?

nogen der kan fortælle mig hvorfor det sker

venlig hilsen paddy

Insane psychedelia user!

Måske du skulle skrive hvad det er du har 'suget'. Jeg ved tilfældigvis godt at amfetamin kaldes ammo nogen steder, men det er ikke alle i verden som kender det slangord.

Det kunne godt tyde på det er noget kredsløbsbetinget. Jeg er dog ikke læge.

Senest rettet af Røvkussen 14 jan 2011 23:06, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

ja okay, jeg undskylder meget at jeg ikke lige fik skrevet det var amfetamin, :)

det er helt normal omtale her, så troede det var sådan alle steder :)
men ja sorry

Junior medlem

ang det der kredsløb halløj?
det er først noget der er kommet her senere, tror først det startede efter et havlt års tid :)
og det er ikke sikkert det sker hvergang, men 4-5 gange skal det nok gøre :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Her på psychedelia kan vi ret godt lide at kalde tingene ved deres navn, både fordi det øger sandsynligheden for at vi alle kan forstå hinanden, men også fordi det mindsker risikoen for at man tager fejl en dag man troede at et slangord ikke dækkede over det stof man egentligt troede det gjorde.

Dernæst... Hvor ofte tager du amfetamin, og hvor meget tager du af gangen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan vel også være noget så simpelt som væskemangel. Jeg får det ofte på samme måde, hvis jeg ikke har drukket nok væske i løbet af dagen..

Medlem

Sker der imens du er påvirket af aftetaminen, eller efter?

Jeg holder pt. en pause fra amfetaminen da weekend-"forbruget" blev lidt for meget til sidst. Men de sidste, måske 10 gange, jeg tog det oplevede jeg noget lignende. Jeg tog det typisk lørdag aften, og gik i byen hele natten, og grundet lidt for høje doser sov jeg som regel først søndag aften/nat (Dårlig HR!). Når jeg så vågnede mandag morgen og skulle tidligt op fik jeg det lidt som du beskriver. De første par minutter følte jeg mig bare træt, hvilket ikke er så mærkeligt, da jeg stadig var i søvnunderskud - Men 5-10 minutter efter jeg var steget ud af sengen og begyndt at gøre mig klar til dagen fik jeg det præcis som du beskriver det.

Først begyndte jeg at kampsvede, hvorefter det begyndte at sortne for øjnene og jeg følte trang til at sidde/ligge ned med det samme for ikke at besvime. Normalt når det skete lagde/satte jeg mig ned i lidt tid, og så plejede det så småt at gå væk. En af gangene prøvede jeg dog at kæmpe imod, da det opstod imens jeg havde hele hovedet smurt ind i barberskum og skulle til at barbere mig, hvilket resulterede i at det sortnede fuldstændigt for mine øjne, og vågnede op få sekunder efter, liggende på badeværelsesgulvet. Dette er blandt andet en af årsagerne til at jeg har valgt at holde en pause fra snitterne.

Jeg fik det heller aldrig sådan før i tiden, efter en tur på amf uanset hvor høje doser og hvor mange dage jeg havde holdt mig vågen. Det skete kun de sidste gange - Også de gange hvor jeg "kun" sprang en nats søvn over.

Det har vel noget at gøre med at man er dehydreret, og mildest talt godt gennemkneppet i kroppen. Hvor ofte tager du amfetamin, og i hvilke doser? Snup eventuelt en lille pause. Det vil næppe skade ;)

Junior medlem

jeg suger kun en gang i mellem, køber i snit 1 gang om måneden, og tager omtrent 15 gram det

lige umiddelbart drikker jeg heller ikke så meget væske, så det kan da godt værre det

det sker for det meste kun når jeg er skæv og så lige et par timer efter, lige denne her gang har jeg kørt i 14-15 dage nu, og jeg købt 30 den her gang, har lige sovet 3-4 nætter, af 8 timer hver, og så var de forskudt ud over det 14 dage, men ja andre gange tager jeg kun 10 til en week,

og suger heller ikke hver week, nogen gange går der 1,5 måned mellem, og andre gange går jeg amok som nu :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Du kører alt for hårdt på 14-15 dage med 4 nætters søvn... Din krop er ved at sige stop, tror det er tid til en pause.

Junior medlem

den siger det samme hvis jeg bare springer 1 nat over?

men ja er bare generalt blevet dårliger til at drikke,

bunken er også snart tom så holder jeg en go pause der

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
TÆNK

Senest rettet af Mr.Pink 15 jan 2011 02:58, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

har ikke andet end max 2 tilbage, og så der efter sender jeg snuden på ferie :)

Medlem
Brugeravatar

Den stil du har gang i der, kommer du ikke langt med tror jeg.
Tænk på når din krop sender dig disse signaler er det ikke for sjov.
Det er vel egentlig heller ikke så skide sjovt mere??
Jeg mener bare at side og suge det samme skidt op i næsen 14 dage i træk..
Husk at du kun har din krop én gang.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

for det jo også efter en enkel dag, jeg kan nu godt lide det, :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tager du 15 gram amfetamin om måneden?? Så har du virkelig et stort forbrug, og det er det, der er galt. Skru ned, inden din krop selv lukker systemet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
paddydaddy skrev:
jeg suger kun en gang i mellem, køber i snit 1 gang om måneden, og tager omtrent 15 gram det

lige umiddelbart drikker jeg heller ikke så meget væske, så det kan da godt værre det

det sker for det meste kun når jeg er skæv og så lige et par timer efter, lige denne her gang har jeg kørt i 14-15 dage nu, og jeg købt 30 den her gang, har lige sovet 3-4 nætter, af 8 timer hver, og så var de forskudt ud over det 14 dage, men ja andre gange tager jeg kun 10 til en week,

og suger heller ikke hver week, nogen gange går der 1,5 måned mellem, og andre gange går jeg amok som nu :)

Øøøh, er du sød at stoppe dit misbrug, inden du dør af det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Forstår ikke hvorfor du opretter et emne, for derefter at pisse på hvad folk fortæller dig? Du forklarer de symptomer - som mildest talt er ildevarslende - og får at vide du skal stoppe med dine sindssyge doser. Folk fortæller dig, din krop er fuldstændig voldtaget af søvnløshed, stimulanser og druk, og at det er derfor den giver dig problemer. Det vælger du så at ignorere, ved at sige du lige mangler 2 gram. Som om du SKAL tage det hele?! Hva fuck??
Nå. Efter den løftede pegefinger, kan vi komme til sagen..
Du har mishandlet din krop med de doser, og med så lidt søvn. Din krop prøver at fortælle dig, at den har fået nok! Hvis du ikke vil lade din krop tage en pause, tager den selv pause - ved at besvime! Det kan være fordi du rejser dig for hurtigt, og du ikke får nok blod til hovedet, men det er nok mere sandsynligt ren og skær udmattelse, dine symptomer kommer af. Det er langt fra god harm-reduction at køre de ture som du beskriver, og når man yderligere udsætter sin krop for stress - selv EFTER at have oplevet de symptomer, bliver det kun værre - meget værre, meget hurtigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]