Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelica;
Jeg sat og stenede lidt på en hollandsk hjemmeside, og falde over nogle kapsler som indeholder knuste Hawaiian Baby Woodrose frø, og andre ting.

Den ene hed Trip E, og indeholder flg. Hawaiian Baby Woodrose (275 mg), guarana (25 mg), magnesium stearate, calcium dioxide, Hydroxypropylmethylcellulose (vegetarian capsule).

Først og fremmest er de dosisguides jeg har kunne finde i forhold til Hawaiian Baby Woodrose for det mest opgivet antal frø. Så spørgsmålet er om 275 mg er nok til et trip?
Næste spørgsmål er om de andre ting i kapslen som guarana (25 mg), magnesium stearate, calcium dioxide vil have nogen indflydelse på trippet?

Den anden kapsel hed Space Trips, og indeholder flg. 200mg Guarana. 100mg Hawaiian Baby Woodrose, 100mg L-Tyrosine, 50mg Passion Flower, 50mg L-Arginine,10mg Green Tea, 8mg Niacine.

Samme spørgsmål som før, hvordan vil de andre ting i kapslen påvirke trippet?
Dernæst kan jeg læst mig frem til at Passion Flower er en MAO-hæmmere. Burde man så ikke tage de samme forholdsregler når man indtager den kapsel som når man ellers indtager Mao-hæmmere?

Og til sidst er der nogle der har prøvet nogle af de overstående kapsler, og har nogen erfaring med dem?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Guarana indeholder koffein så der er ikke nogen hallucinogene effekter at komme efter der. Derimod virker Passion flower som en mild MAOI hæmmer og vil derfor højst sandsynligt gøre at du for større effekt ud af HBW frøene. De andre ingredienser kan jeg ikke lige udtale mig om. Synes generelt ikke det er værd at købe produkter som dette. Vil anbefale dig at købe nogen HBW frø uden alt det andet. Det kan du sikkert gøre en del billigere og det virker med garanti. Så kunne du eventuelt også købe noget passions blomst hvis du skulle have lyst til at eksperimentere med det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
jeg har bestilt nogle af de ovenstående piller hjem, for fun (:
skal nok give lyd når jeg lige får prøvet dem af.

Medlem
Brugeravatar

lad være med og køb dem, de giver ingen effekt, og man får sygt meget energi i kroppen. Kunne slet ikke holdet det ud, blev nødt og løbe rundt og lavet armbøjninger osv. får og få noget af energi'en brændt af, og desuden kunne jeg næsten ikke sove i 2 dage. utrolig nedern..

Medlem

For sjovs skyld vejede jeg nogle af mine HBWR - 114, 86, 89 og 97 mg var de fire på som jeg lige gad smække på vægten.
Hvor mange piller tog du? Mine HBWR er fra Madagascar, hvilket jeg tror er den næstmest potente strain efter Hawaii strain - 3½ frø giver mig et ok mentalt og svagt visuelt trip (ser altid regnbuefarvede lodrette linjer på LSA - spørg mig ikke hvorfor :P), mens 6 frø er meget psykedelisk.
Hvis de har brugt et skodstrain i deres piller, hvilket de nok har gjort for at holde omkostningerne nede, så skal du nok op på 12-15 frø for at få en ok effekt, dvs. ca. 4 af de der piller. Guaranaen bør kun indeholder noget koffein, og de andre stoffer er ikke aktive.

Medlem
Brugeravatar

Den ene gang tog jeg to af pillerne, men uden en psychedelisk virkning overhovedet, og anden gang tog jeg også to piller, men sammen med to frø også, der var en meget svag virkning, tingene bølgede lidt, men eller var der ikke noget betydelig mærkbar virkning :)

Medlem

Hvis du ikke bemærkede nogen ubehagelig bodyload, så er der vel ikke andet at gøre end at øge dosen lidt af gangen. Vent hellere en uge eller to mellem hver gang for ikke at komme i problemer med tolerance.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet de der Trip-E et par gange. Der er vist fire piller i posen.
Første gang spiste jeg 3, og det virkede ganske glimrende på mig. Meget fysisk! Jeg måtte også ud og kaste lidt op, men havde en glimrende oplevelse, som jeg vel egentlig godt kan anbefale. Men jeg var altså tvunget i knæ det meste af tiden.
anden gang prøvede jeg 2. Det havde ikke nogen nævneværdig virkning andet end lidt fysisk ubehag.
Hvis jeg skulle gøre det igen, ville jeg nok prøve 4 stks ... og måske nogle lidt mere rolige omgivelser end Amsterdams red light district.

god fornøjelse..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]