Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 20:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Medlem

eskapisme skrev:
kæft hvor lækkert !

Right on, dude!

Qua112 skrev:
ser lækkert ud :P og jo det er de ud over 2 af dem som er en anden art jeg ik kender til

Spændende. Mange planter, må man sige, på så lidt plads. Glæder mig til at se hvordan du løser lugtproblemet.

BisMann skrev:
Mht. med curring med smag og duft, så tør skrællerne før de puttes i krukkerne, ellers er de en lækkerbisken for mugsvampe. Du kunne også overveje at putte vaniliestænger eller tørret kanel ned sammen med. Hvis vanilie, så skær den over på tværs og skræl vanilie og frø ud og put stængerne i, de skal nok give masser af duft af sig. Har hørt godt om curring overnævnte ting, men gør dig selv den tjeneste at have noget langtidscurret au naturel også.

Iøvrigt meget sigende med billedet med målebægeret hvor der står sukker på. Der er godt med trichs. Tillykke med høsten.

Well, smutter en tur til København på druktur nu her i denne weekend, men så må jeg lige aftale med min kammerat at han skal købe noget bagepapir og skifte det ud. Vaniliesmag har jeg ikke tænkt på, lyder også som et godt bud og ja, du har nok ret. Burde nok gemme noget af det uden at lege med smagen. Man kunne jo gå hen at blive træt af det.

Og ja, bortset fra at det lige lugter lidt stærkere end sukker ;) Tak for det Bismann, og tak for hjælpen hele vejen igennem!

Moderator
Brugeravatar

Hehe ja det kunne jeg forestille mig :) Det var så lidt, jeg er imellem grows for tiden, så det er dejligt at kunne følge grows, og hjælpe hvor man kan. Hampdyrkning er nu en hyggelig hobby. :)

Junior medlem

slet

Senest rettet af Qua112 26 jul 2013 12:24, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

:D

Rigtig godt gået!

Dig kunne jeg sikkert lære noget af.

Medlem

lysbamsen skrev:
:D

Rigtig godt gået!

Dig kunne jeg sikkert lære noget af.

¨
Tak lysbamsen. Jeg skal med glæde prøve at besvare eventuelle spørgsmål. Skriv en pm eller her i tråden, hvis det er.

Junior medlem

Hey Jauwnes!

Jeg kunne vel ikke få dig til at tjekke min tråd ud? Fedt projekt du har haft gang i - meget inspirerende! Måske du kunne dele lidt erfaring med mig der kunne hjælpe mig.
Kan ikke linke til tråden, men give dig titlen: 1½ måned gammel grower - søger feedback.

Den står under dyrkning

//Mr. Green

Junior medlem

Hejsa kan se det er længe siden at denne tråd har været igang, jeg har læst den idag.
Jeg vil dog stille et sprøgsmål, har læst med stor interesse fordi jeg skal igang med et ligende projekt. jeg er dog blevet i tvivl om hvilket lys jeg kan bruge til vegativefase, hvis jeg skal ud og køde det i fx. harald nyborg eller lign.
Hvilket lys brugte i og hvor meget (antal). Evt hvis der er andre der har et godt svar eller gode råd har jeg ørene ude

Mvh

Growbrow

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]