Jeg tror ikke det har så meget med eventuelle urenheder at gøre.. Jeg kender i hvert fald ikke til nogle (cut)stoffer, der gør én depri.. Men man kan jo spørge sig selv, om det gode ved stoffet opvejer det dårlige? Jeg har taget mit valg med en lang række forskellige stoffer..
For eksempel er jeg glad for amfetamin, og jeg føler rusen er så fed, at den overskygger de næste par dages "tømmermænd". Men hvis man fortryder at have taget et stof, eller det dårlige overskygger det gode (som jeg tror du giver udtryk for), så er stoffet altså bare ikke værd at tage. Simple as that!
..Derudover er det en smule bekymrende, du føler du er nødt til at redosere, til du næsten besvimer af det.. Du er garanteret klar over, at det ikke er nogen som helst fornuftig løsning, men ville bare lige nævne det alligevel..
Held og lykke med det!
Edit:
Og for lige at svare på spørgsmålet;
Jeg kan godt mærke en ændring i mit humør, når rusen er ved at aftage.. Af og til redoserer jeg, men jeg ved også hvornår jeg har lyst til at stoppe.. Jeg gider ikke sidde med snuden mod et glasbord til klokken 10 om formiddagen, hvis festen døde klokken 8, blot for at undgå nedturen. Så er det bedre at "omfavne" den, og bruge ens lidt mere stille og rolige humør til andre ting; eksempelvis lidt selvransagelse eller andet i den dur