Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 01:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg kom i besidelse af 2 gram af noget amf men det virker okay men stinker af h til så jeg knuste det og hakkede det ud og vaskede det i et kaffe filter i iskold acetone der aldrig har været åbnet før ca en hætte fuld af de små acetone flasker de sælger for 18kr i Matas
Bagefter var der ca 1,55 gr tilbage som jeg så hakkede op igen og puttede i en lille glas skål og hældte et par dråber lunkent vand hennover så skete der det at noget af det opløste sig i vandet og flød oven på som en olie lignende substans mens noget af det hvide blev i bunden af glasset jeg stillede bagefter glaset på en varm radiator i et stykke tid til vandet var fordampet der lå som slut resultat en masse gennemsigtige krystal lignende klump da jeg så samlede det med et barberblad var det helt fugtigt og klistret men også helt gennemsigtig en lille klistret speed bold har jeg tilbage hvad fanden gør jeg for at få noget ud af det på æder klumpen for jeg gider ikke cutte det up og hvorfor er mit produkt så klistret kan der være sukkerstoffer i som ikke er blevet opløst af den kolde acetone eller hvad for acetone skulle vel også kunne opløse sukker hvad er meningen er der nogen der har et synspunkt de vil dele med mig i denne oprensningsproces for noget mystisk er der sgu sket :evil:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Nej. Det er ikke specielt mystisk.
Du har vel bare fået fat på et batch af alt det dårlige knark som flyder i gaderne.

Hvis du både kan reducere vægten ved en acetonevask, samt at se en olielignende substans på overfladen og et klistret inddampningsprodukt ved vandekstraktion, så kan allersidste forsøg på oprensning før destruktion være en syre/base oprensning.

Lyder dog mærkeligt at den olielignende substans ikke blev opløst i acetonen, hvilket måske kan forklares med f.eks en utilstrækkelig mængde acetone eller blot en sløset oprensning...?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Du burde bruge dine penge på et tastatur med punktum og komma i stedet for på amfetamin, og så lære at bruge tegnene engang i mellem. Specielt, hvis du forventer, at folk skal gide at læse dine posts...

Junior medlem

kan ikke finde ud af komma og punktum jeg solgte stoffer på gaden da du gik i skole og læste kemi og fik en fin hat på hovedet og kørte rundt i en lastvogn og råbte og skreg for du kunne føle dig helt speciel no name
men det kan jeg da godt se hvor er jeg ked af jeg irritere dig med mine dårlige skrive kundskaber det er da også for galt at folk ikke kan skrive hvad fordi du havde jo nogen perfekte forældre der kunne lære dig både og skrive og være et arogant nar hoved hvor er jeg dog ked af jeg ikke er ligeså heldig som dig hvordan skal jeg dog overleve snøft snøft og fuck om folk gider læse mine posts jeg er ligeglad med hvad FOLK herinde vil læse det kunne ikke rage mig mindre specielt hvis de allesammen er nogen forkælede mors dreng wanabee junkies ligesom dig selv men det okay for du har jo sikkert en dejlig kæreste og en masse venner så det betyder ikke noget ! eller har du nu også andre en dig selv og så din mor mvh Lorentz

Site Webmaster
Brugeravatar

Et styk advarsel uddelt, tag dig sammen Lorentz. Stop dine personlinge angreb, og indse du måske har noget at lære fra folk som noname og andre der har forsøgt at rådgive dig herinde.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
OMFG :D
Tak rbp for at vise mig denne tråd :D
Det var dog dagens grin :lol:

Edit:
Fortæl lige hvilken landsdel du kommer fra trådstarter, er nemlig i gang med at lave en teori om hvor der er flest af din slags, og kunne rigtig godt bruge nogle flere parametre 8)

Edit edit:
Jeg fandt selv ud af det ved at grine i nogle andre tråde :rocking:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Enig med Obama :D Tak for en god start på dagen Lorenzo - du synes helt sikkert ikke det her er sjovt, men nu er der også forskellige niveauer af humor - lad ik humor få dig til og blive indbrændt for det næste der sker er at ilden vil ud af dit hovede og du flamer tilfældige uskyldige.. jeg kan virkelig føle kærligheden på psy her fra den semi tidlige morgenstund.. :D

Junior medlem

Hehelios mange danke jeg var virkelig kogt op nu har jeg sovet
Obama jeg er fra 4653 Karise
så fucked up nederen at folk de knepper grise
det eneste jeg kunne lave dernede var at ryge på min tjubang
selv Kim Larsen dizzer byen i en Syd for køge sang
så hey lille mor jeg blev aldrig stor
født og vokset op hvor ikke engang peberet gror
så bær lige over med mig når jeg lyder som et lille barn
er det fordi jeg stadig er et skarn der skriver Tower Carn
Jeg ikke ligesom Niarn mere ligesom Naren
så kig forbi Obama eller læg besked på svaren
for jeg en hellig forbryder ligesom tempel rideren Arn :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
@ Onkel Fister:
Jeg vil gerne besvare din PM, men du har fravalgt dig muligheden for at folk kan svare tilbage på dine PM's?
Men min teori holder vand indtil videre.
Og for lige at svare på dit andet spørgsmål, så er der langsomt ved at tegne sig et mønster.
Folk der kommer fra midt/syd sjælland har en større tendens til at blive gangstars end folk fra resten af Danmark. Måske er det grundet alle de super fede pushere der kan kende forskel på meth og almindelig amf. og som ikke snyder deres kunder, måske er det grundvandet? Hvem ved.. :roll:
Men pilen peger tydeligt den vej.! No offence til de brugere der kommer derfra :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Slap af du er blæst Lorentz :D

Nu har jeg siddet og læst alle dine indlæg igennem og må sige at du er go griner :D

Keep it up for real nigga shizzle

"HÅNDTEGN HÅNDFLAD" oh yea sygt der

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
God damn Lorentz.. Du burde nok trappe lidt ned på knarken uanset hvad ;)

Du kan jo altid prøve at lave en acetonevask mere, for det lyder som om der er gået noget galt.

Medlem
Brugeravatar

Arnold skrev:
@ Onkel Fister:
Jeg vil gerne besvare din PM, men du har fravalgt dig muligheden for at folk kan svare tilbage på dine PM's?
Men min teori holder vand indtil videre.
Og for lige at svare på dit andet spørgsmål, så er der langsomt ved at tegne sig et mønster.
Folk der kommer fra midt/syd sjælland har en større tendens til at blive gangstars end folk fra resten af Danmark. Måske er det grundet alle de super fede pushere der kan kende forskel på meth og almindelig amf. og som ikke snyder deres kunder, måske er det grundvandet? Hvem ved.. :roll:
Men pilen peger tydeligt den vej.! No offence til de brugere der kommer derfra :)

Tak for svar. Og tak for info. Jeg kan nu modtage pm (hvor kan jeg aflevere mine skolepenge?)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]