Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu er det snart ved at være tid til at starte mit grow op, og stort set det eneste jeg mangler at få på plads, er en form for brandsikkerhed..
Jeg ville helst undgå at skulle investere flere tusinde kroner på et sprinkler system.
Derfor ville jeg høre efter om nogle af jer har en god idé til et hjemmebygget sprinkler system - eller blot et billigt et af slagsen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Måske et lidt banalt svar, men: en brandalarm. Når du hører den bippe, så bør du løbe derhen med en spand vand i lynets hast.

Medlem
Brugeravatar

The Dude skrev:
Måske et lidt banalt svar, men: en brandalarm. Når du hører den bippe, så bør du løbe derhen med en spand vand i lynets hast.

Helt enig - simpelt, men uhyre effektivt - uanset hvor skæv man er, så hører man den! Haha

Junior medlem

jenshansen skrev:
The Dude skrev:

Helt enig - simpelt, men uhyre effektivt - uanset hvor skæv man er, så hører man den! Haha

Jeg sidder desværre ikke derhjemme på kontanthjælp og ryger hash dagen lang, så den løsning holder desværre ikke.
Skal bruge noget der også fungere når jeg er på arbejde. Et system der også kan slukke ilden, hvis den opstår.

Medlem
Brugeravatar

Jeg fandt lige et brandslukningssystem til både med pulverslukker. Saval Reflex automatisk brandslukning hedder det, og fåes fra en 1000 kr.. Måske du kan finde noget i samme stil fra udlandet endnu billigere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: asteroide B-612
jeg har set flere automatiske brandslukkere på danske grohjemmesider.. søg og du skal finde!
jeg vil derimod fraråde jer at hælde vand på jeres elektriske apparater.
med en brandalarm og en pulverslukker kommer man sku langt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]