Snoezel skrev:
rigtig rigtig lækkert! Lidt krüder & dorfmeister blandet i en god syret IDM/triphop suppe, I like

Jeg kan sgu ikke rigtig sætte fingeren på noget, det skulle da lige være det lange delay i slutningen, det kunne have været awesome med en runde mere af synth melodien henover det, men det er en smagssag... Du har, som nævnt før, fat i noget dejlig kontemporært lyd og jeg håber virkelig at du vil holde fat i det, du har i hvert fald én fan her som minimum

Tak skal du ha'.

Det lyder egentlig som en god idé, det med at lade synthen spille videre til sidst og evt. fade ud. Jeg er glad for at der er nogen der kan lide den 'stil' jeg forsøger at køre, lydmæssigt. Jeg føler, at jeg efterhånden har sporet mig ind på noget der er værd at holde fast i, og bygge videre på. Jeg har i tidens løb lavet meget forskelligt musik, Bl.a. Melodisk black metal i et band, Hip-hop, rock og klassisk. Men ingen af disse stilarter har fanget mig så meget som den jeg arbejder med nu.. Desværre har jeg det med at springe frem og tilbage imellem dem alle sammen, ubevidst egentlig (jeg har normalt ingen idé om hvor jeg vil nå hen når jeg begynder at komponere) Men jeg kunne satme godt tænke mig at få lavet en masse numre i den stilart jeg leger med nu, så jeg må mande mig op, være mere struktureret når jeg skriver, og holde øjnene på bolden