Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: MDMA dosering
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
hej,
Jeg har fundet 1,5g MDMA (top kvalitet). Jeg har valgt at dele det med 2 andre. Mine venner har
aldrig prøvet emma før og de har ikke trippet i cirka 1 år. Er lidt i tvivl om hvilken dose de skal havde,
for at få max muligt ud af det. Skal jeg lave 6 bomber med 250mg i hver, tage en hver og senere redoser med 250mg mere eller? :)

På forhånd tak.

Mvh

Darth Nissen

Medlem
Brugeravatar

Hej for det første findes der nok andre tråde med lige nøjagtigt samme spørgsmål ;)
Men til dit spørgsmål kan jeg svar at doserne er lige voldsomme nok.
En normal start dosis oralt er 100mg til 130mg. Efter et par timer en redosering på 50mg-60mg nasalt.
Det er nok ikke nødvændigt for dine 2 kammerater at tage redoseringen.
Men det mærker de nok.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem
Brugeravatar

Hej.

Går ud fra at top kvalitet betyder at det er ren MDMA? Vil i hvert fald omtale doseringer osv. ud fra det.

Først er det jo relevant at kende vægten af dig og dine 2 venner. Medmindre I enten er nogle kæmpestore mandfolk, eller har en fortid som kikseklappere af sjette grad, så lyder 250 mg altså som en ordentlig mundfuld! Og en lige så stor redosering lyder endnu mere crazy.

Skal også selv lege lidt med den kære Emma her på fredag, og der forestiller jeg mig noget omkring ~170mg pr. person (på omkring 80 kg) uden redosering - og det regner jeg med er nok til at give os et ordentlig slag i hovedet.

Kan godt se det ville passe helt fantastisk, hvis du fik brugt det hele, men chancerne er at det bliver ultimativt voldsomt (godt eller skidt) + at dagen efter bliver værre end at føde 3 børn.

Håber nogle kan give kommentarer på området. Det er længe siden jeg har leget med det, men mindes nu ikke at der skal så meget til at redde en aften.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
100mg per dose, har altid virket bedst for mig...

Junior medlem
Brugeravatar

tusind tak for jeres svar, regner med at give dem 175mg hver, så er der jo også til en anden god gang. :)

Junior medlem
Brugeravatar

edeeo skrev:

Synes bare det virker af lidt eller er jeg helt galt på den ? :O

Medlem
Brugeravatar

Darth Nissen skrev:
edeeo skrev:

Smag og behag. For mig ville det også være for lidt. Synes at 175mg lyder fint, men de skal nok stadig regne med at få et hestespark af en oplevelse. Kommer an på hvor meget meget de er vant til at tage, men når du siger at det seneste var ét år siden, er chancerne at de bliver skudt helt af sted ;)

God hygge/fest

Junior medlem
Brugeravatar

hej quad,
Det var også lidt det der var konseptet :D hehe

tak og i lige måde :)

Godt nyt år og endnu en gang tak for jeres svar :)

Admin
Brugeravatar

Darth Nissen skrev:
edeeo skrev:

Hvis det ellers er forholdsvist rent, er 100 mg første gang udmærket IMO. Selv efter at ha taget det en del gange synes jeg stadig 120-130 mg er pletskud. Over det synes jeg godt oplevelsen kan blive for mudret og uklar. Men nu er jeg heller ik så meget til at ligge og ralle rundt i en sofa på mdma :P

På den anden side er det heller ikke fedt at tage for lidt og ikke rigtigt bryde igennem. Vil alligevel sige max 150 mg, da det er første gang for dine venner.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Hvis det er top kvalitet Emma ville bare 250mg være en MEGET stor dose!! Jeg Roller rigtigt godt på kun 150mg!.. jeg synes i hvert fald at det er MEGET MDMA til 3 mennesker! Det er overkill efter min mening..I kan selvfølgelig godt kører i et par dage.. Men alligevel en rimelig stor dose vil jeg nu sige! og så ville det også være meget usundt at bare blive ved til det er væk.. Dine venner skal jo også være lidt klar til lige at få en på opleveren! Jeg synes at ca. 100-150 mg til dine kammerater er mere en fint første gang!
Go koger!
Peace Morpheus!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes også dine 2 venner lige skal tjekke om de er overfølsomme over for MDMA, før i skal trippe. Det kan de f.eks. gøre ved at tage 10mg. hver et par timer før trippet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Darth Nissen skrev:
edeeo skrev:

Måske er det bare noget godt mdma i min omgangskreds. Synes hvertfald at 130 er for meget til mig. I hvert fald på en gang.
Ved 130 mg, får jeg for det meste temmelig voldsom bodyload, og ubehag, i en halv til en hel time (nogen gange mere) Ved
Ved 100 mg, oplever jeg det ikke så. Men nu er jeg også typen der er vild med at redoserer. Gerne hver anden time ca.

Junior medlem
Brugeravatar

tak for de gode råd, kan jeg lave en konklussion der hedder min. 100 og max 130mg, og hvis nødvendigt redoser senere ? vis en redosering bliver nødvendig senere på natten hvad vil i anbefalde den skulle ligge på ? som sagt er det deres første tur på emma vognen og vil være 100% sikker på,
at de ikke følger misbehag på grund af en forkert dosis. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
edeeo skrev:
Men nu er jeg også typen der er vild med at redoserer. Gerne hver anden time ca.

Vil virkelig ikke anbefale nogen at redosere hver 2. time med MDMA!

Junior medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
edeeo skrev:
Men nu er jeg også typen der er vild med at redoserer. Gerne hver anden time ca.

Vil virkelig ikke anbefale nogen at redosere hver 2. time med MDMA!

Hvad ville du anbefale? :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Darth Nissen skrev:
Hvad ville du anbefale? :roll:

Jeg har ikke selv været nogen engel, men i HR-øjemed ville jeg holde det til max en enkelt redosering, og holde det til en mindre dose end den første.

Erfaringsmæssigt synes jeg heller ikke der har været meget rus at hente under samme tur, ved redoseringer.
Det kan godt gå hvis man ikke har taget en for stor dose da man indtog den første.

Men at starte på 100mg, for derefter at redosere hver 2. time virker helt blæst i mine øjne. Hver sin smag.

Admin
Brugeravatar

Darth Nissen skrev:
tak for de gode råd, kan jeg lave en konklussion der hedder min. 100 og max 130mg, og hvis nødvendigt redoser senere ? vis en redosering bliver nødvendig senere på natten hvad vil i anbefalde den skulle ligge på ? som sagt er det deres første tur på emma vognen og vil være 100% sikker på,
at de ikke følger misbehag på grund af en forkert dosis. :)

Synes det lyder mere fornuftigt :)

Måske 100-120 mg til en start og så 70-80 mg et par timer efter, den første dose er begyndt at virke. Boosteren forlænger det bare. Når man først er kommet ned fra mdma, synes jeg man må acceptere det stopper der. Det blir I meget gladere for dagen derpå. Store redoseringer blir man bare dum af, og man får det meget ringere dagen efter. Det er ihvertfald min og mange andres oplevelse.

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Synes det lyder mere fornuftigt :)

Måske 100-120 mg til en start og så 70-80 mg et par timer efter, den første dose er begyndt at virke. Boosteren forlænger det bare. Når man først er kommet ned fra mdma, synes jeg man må acceptere det stopper der. Det blir I meget gladere for dagen derpå. Store redoseringer blir man bare dum af, og man får det meget ringere dagen efter. Det er ihvertfald min og mange andres oplevelse.

Hej imp,
tak for dit råd min ven, tror det er den vogn vi hopper på i henhold til dosen og redoseringen (hvis det skulle blive nødvendigt).

Hilsen Darth Nissen

ps. godt nytår :cheers:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg kan fx. godt lide at starte ud med en 75-100 mg. og så rimeligt kort tid efter redosere med omkring 25- små 50 mg. for at booste peaket til en lidt længere virkning.. Men det er ikke noget jeg synes dine venner skal gøre, da det er første gang.. Mere et godt råd til dig.. Synes ligesom "psyduck" at de fx. kunne starte ud med at finde ud af om de kan tåle mdmaen for en sikkerheds skyld, men det kan desværre godt gå hen og gå en lille smule ud over oplevelsen.. Så hvis de vil tjekke om de er overfølsomme, så vil jeg anbefale at tage en MEGET lille dose for ikke at ødelægge den oplevelsen..
Go trip skævert herfra endnu engang!

Peace Morpheus!

Junior medlem
Brugeravatar

Morpheus skrev:
Jeg kan fx. godt lide at starte ud med en 75-100 mg. og så rimeligt kort tid efter redosere med omkring 25- små 50 mg. for at booste peaket til en lidt længere virkning.. Men det er ikke noget jeg synes dine venner skal gøre, da det er første gang.. Mere et godt råd til dig.. Synes ligesom "psyduck" at de fx. kunne starte ud med at finde ud af om de kan tåle mdmaen for en sikkerheds skyld, men det kan desværre godt gå hen og gå en lille smule ud over oplevelsen.. Så hvis de vil tjekke om de er overfølsomme, så vil jeg anbefale at tage en MEGET lille dose for ikke at ødelægge den oplevelsen..
Go trip skævert herfra endnu engang!

Peace Morpheus!

Hej Morpheus,
tak for dine råd, de er noteret. Synes det lyder super fornuftigt lige og tjekke om de kan tåle mdma'en. Den mulighed havde jeg ikke lige overvejet så tak min ven (og psyduck :D ), og tak det skal nok blive sjovt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]