Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vær ærlig til en hvis grænse.
Fortæl hende at du er lidt nervøs da du synes hun er utrolig sød.
Trust me, det er virkelig en byrde der bliver løftet fra skuldrene når man er ærlig omkring tingene.

Tøser er utrolig gode til at opfange de signaler dit kropssprog sender. Jeg synes det er en smadder dum ide at møde op påvirket. Desuden er det blot en negativ spiral at komme ud i.

Se det som en sejr for dig selv at fuldføre daten i ædru tilstand. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hov, bruge stoffer konstruktivt! Det ved jeg nu snart ikke :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Syntes ikke du burde tage noget inden du møder hende. Det giver hende muligvis bare et forkert indtryk af hvem du er.
Gør som de andre siger og sig at du er en smugle nervøs :)
Hvis du gør det, er det et godt skridt på vejen til at blive god til at snakke med nye mennesker.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Drop alkohol før i skal mødes som andre her siger. Jeg ved hvordan det er at have socialangst og føle sig som en lille mus der har lyst til at kravle ned i sit hul, når det gælder ting som dates. Jeg vil stærkt anbefale fx. 5mg diazepam eller 15mg oxazepam da det med højest sansynlighed vil øge dine chancer for en vellykket første-date! Næste gang i mødes kan du jo så sænke dosen eller droppe benzoerne fuldstændig.

Og husk at droppe alkohol når du er på benzoer og bestil alkoholfri drink i stedet. evt. noget sundt så du rigtig kan vise hvor sund du er ved dig selv? :)

Man bliver åndsvag, en anden person, uhæmmet og man mister sine unikke charme på benzoer og alkohol så se det som en nødløsning! :)

Medlem

Hvordan gik daten? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Armaghettoen skrev:
Drop alkohol før i skal mødes som andre her siger. Jeg ved hvordan det er at have socialangst og føle sig som en lille mus der har lyst til at kravle ned i sit hul, når det gælder ting som dates. Jeg vil stærkt anbefale fx. 5mg diazepam eller 15mg oxazepam da det med højest sansynlighed vil øge dine chancer for en vellykket første-date! Næste gang i mødes kan du jo så sænke dosen eller droppe benzoerne fuldstændig.

Og husk at droppe alkohol når du er på benzoer og bestil alkoholfri drink i stedet. evt. noget sundt så du rigtig kan vise hvor sund du er ved dig selv? :)

Man bliver åndsvag, en anden person, uhæmmet og man mister sine unikke charme på benzoer og alkohol så se det som en nødløsning! :)

Hvor meget angst overfor tøsen tror du han får bearbejdet ved at være påvirket?

Jeg tror næppe anden date vil være meget bedre end første, da han bare forskyder de negative følelser/angst til 2nd date. Han kan ligeså godt tage tyren i hornene fra starten af.

Og som sagt, hvis han er ærlig omkring tingene vil det også løsne utrolig meget op i forhold til den anspændte situation han kan fornemme ved daten.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Han får nok ikke bearbejdet angsten særlig meget, men når man bruger benzodiazepiner til at tage den værste forventningsangst, så er det langt nemmere at bearbejde angsten bagefter på de kommende dates, møder eller whatever.
Det har fungeret fint for mig og reduceret min egen angst betydeligt - især den værste form nemlig forventningsangsten som kan få en til at komplet aftalen som for mig er endnu værre end ikke at deltage. Det kan give en grum nedtur bagefter og en følelse af at være en endnu større taber end hvis man deltog til daten vha. en benzo.

Ved større omvæltninger eller udfordringer som at flytte i bofællesskab hvor jeg selv har skulle flytte i bofællesskab har benzoer været en stor hjælp til lige at bryde isen med naboerne. Bagefter benzoerne er ude er kroppen og angsten træder til i styrke er angsten mindre, da jeg kender beboerne en smule og derfor kan jeg bedre arbejde med angsten.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kan kun slutte mig til alle de andre, omkring hvorvidt du bør være ædru.
Brug masser af HV spørgsmål, det er altid godt.
Vælg evt. et par ting om dig selv, som er vigtige for dig at fortælle første gang i mødes.
Det kan også være en god måde at finde ud af, hvilke indstilling man hver især har til en masse ting.
Du skal selvfølgelig ikke krænge dit hjerte ud. :D

Hyg dig og lad være med at gå i spåner, hvis der opstår små-pinlige situationer.
DET SKAL DER ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]