Hey derude, jeg har lige oprettet en bruger for at få svar på et par spørgsmål, men har læst en hel masse på siden, og kunne ikke finde svar på hvordan ren coke lugter, i nogle topics skriver folk at ren coke slet ikke lugter, og i andre skriver de at jo mere rent det er desto mere lugter det af kemikalier og andre ting. Samtidig har jeg læst en hel masse om amfetamin, og synes folk i de forskellige tråde blander lugten lidt sammen med coke.
Jeg har selv en pose liggende herhjemme som efter sigende skulle være coke, men er blevet i tvivl om det kunne være amf, og det er jeg ikke så interresseret i at tage.
Det som ligger i posen kom i en hel klump og jeg knuste det selv, det lugter meget bittert og bedøver tungen med det samme selv ved små mængder.
Skal siges at jeg tog noget af det i weekenden, men jeg har været så fuld at jeg ikk har kunne genkende effekten, eller huske hvordan det var. Jeg havde ingen problemer med at sove, men havde til gengæld enormt ondt i maven da jeg vågnede, men havde ikke den brændte fornemmelse i hovedet som folk beskriver de har dagen efter de har taget amf.
Ved godt at folk ikk kan vudere hvad der ligger i posen ud fra mine beskrivelser, men vil gerne have svar på nogle spørgsmål alligevel
Lugter ren coke ikk af noget eller jo bedre det er desto mere lugter det af kemikalier og andre ting?
Kan det overhovedet lade sig gøre at dufte forskel på kokain og amf?
Nu når i højst sandsyneligt ikk kan hjælpe mig med hvad der er i posen bliver jeg nok nød til prøve at tage noget af det, så en sidste ting jeg ville hører:
Hvad skal jeg ligge mærke hvis det er amf, da jeg har hørt at amf virker lidt på samme måde, men bare vare i flere timer.
Håber i kan hjælpe

Især omkring det med lugten