Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Lige indledningsvis, beklager hvis det er forkert Forum den er kommet i.
Jeg fandt det her frem som jeg fik anskaffet mig engang for noget tid siden.. Jeg kan huske det havde absolut 0 effekt udover en ubeskrivelig grim smag.. Og hoste. Røg det på vandpibe, var det forkert ?

Og kan man gøre noget andet sjov med det ?

Ekstrater ? Pulverisering ? Et eller andet ?

EDIT

Har læst lidt rundt på nettet og er kommet frem til den egentligt ikke sådan rigtigt kan bruges til noget :P

Junior medlem
Brugeravatar

hej ghar :D , jeg har ikke oplevet nogle effecter på wild dagga i sig selv og jeg har bådet røget det og drukket det i te. så tror ikke du har gjort noget galt nogle virker det på andre bare ikke (det kan selfølig være dårlig kvali) men jeg har oplevet forsterkning af kanna virkningen, hvis du kender det..........mvh john gotti

Medlem

Geografisk sted: Århus
Det er vidst nok en afrikansk plante der, ligner pot en smule. Synes dog hverken virkningen eller smagen er der overhovedet.

Junior medlem
Brugeravatar

nej verken smagen eller virkningen af wild dagga minder om pot/hash, i selv men kan dog forstærke virkningen af andre urter/planter som feks kanna som jeg sagde ,eller mulungu. kava osv, men husk nu på at kanna er en mild (ssri).....så pas på. læs lidtpå nettet hvis du altså vil prøve at få noget ud af din dagga ved at kombinere med andre urter/planter............mvh john gotti

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]