Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Ville du dyrke dine cannabis produkter selv, hvis dyrkning til eget forbrug var lovligt?
Jeg ville dyrke alle mine cannabis produkter selv. 40%  40%  [ 21 ]
Ville dyrke det meste, og købe resten. 21%  21%  [ 11 ]
50/50 6%  6%  [ 3 ]
Jeg ville købe det meste, og dyrke lidt selv. 12%  12%  [ 6 ]
Jeg ville alligevel købe det hele, ulovligt eller ej. 4%  4%  [ 2 ]
Bruger ikke cannabis produkter. 2%  2%  [ 1 ]
Jeg er ligeglad med om det er legaliseret, jeg dyrker alt mit røg selv, uanset lovgivningen. 15%  15%  [ 8 ]
Afgivne stemmer : 52
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Et par venner og jeg kom til at tale om legalisering (igen) og hypotesen kom op om at hvis nu dyrkning til eget forbrug, men ikke salg i coffeyshops eller lignende, blev lovligt, ville folk så dyrke til deres forbrug selv?

Så jeg tænkte at psy.dk var et nærliggende sted at spørge hvad andre ville gøre.

Under samtalen blev vi enige om at vi nok ville dyrke en stor del af vores forbrug selv, selv os der bor i små værelser og ikke har mulighed for det nu (det er jo desværre ikke alle der synes at hamp er naturens eget wunderbaum)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg havde dyrket det hele selv... Har jeg delvist gjort før... ku dække 4 måneders intenst forbrug med den årlige høst og så et lille skab ved siden af til at supplere den på daværende tidspunkt elendige tjald resten af året.

Lugten af indendørs forsvinder let med et kulfilter så lugten er jo intet problem - jeg har haft 2000w kørende i 3 forskellige skabe og der var ingen lugt nogensteder - har haft politiet til at stå lige opad døren til kammeret, men ikke engang de kunne lugte noget.

Der er ikke noget som hjemmelavet cannabis produkter - kvaliteten bliver altså ikke meget højere og hvis man bliver træt af den skævert man få, kan man enten vælge at dyrke flere sorter eller bare skifte sorten ud næste gang.
Der er jo kun fordele ved at dyrke det selv... Sparer penge, go hobby og slipper for at skulle i nærheden af visse mennesker for at få fat i sin røg.

P.L.U.R

bannet
Brugeravatar

jeg ville helt personligt dyrke selv, jeg hader at støtte rockermiljøet, jeg har altid dårlig smag i munden efter en tur ved pusheren.
jeg nyder cannabis med stor omtanke, derfor ville jeg dyrke det selv hvis det var lovligt til eget forbrug.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

WeedHead skrev:
jeg ville helt personligt dyrke selv, jeg hader at støtte rockermiljøet, jeg har altid dårlig smag i munden efter en tur ved pusheren.
jeg nyder cannabis med stor omtanke, derfor ville jeg dyrke det selv hvis det var lovligt til eget forbrug.

Lige mine ord!

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]