Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej alle!

Jeg vil her lige bringe en heads-up, til alle derude der indtager, eller overvejer at indtage nogle af de nyere research chemicals der er kommet på markedet for nylig. Ikke mindst fordi de fleste UK forhandlere er SCAMMERE, der på skødesløs vis cutter og blander kemikalier sammen - og sælger som andre stoffer (f.eks. benzo fury).

Men fremfor alt en advarsel mod noget nyt, "A3", der er begyndt at dukke op på nogle af de værste vendors.

Navnene dette stof går under er:
A3A Methano / 1,5-Methano-1H-3-benzazepine,2,3,4,5-tetrahydro-, hydrochloride

Jeg citerer lige beskrivelsen fra en troværdig gut på bluelight:
Citat:
This ones a nasty piece of work.

I know about 10 people that dropped 200mg, consumed up to 350mg and were up for days.

Eric states this one is the "same dosage as mephedrone" ... WRONG!

Not even close.

Five days of adrenaline fueled tiredness and weakness, panic attacks, psychosis, vasoconstriction, headaches, blurry vision, loss of appetite, loss of cognitive brain function and more.

Five people ended up in A&E, no major problems after heart tests ... but no ones heart shouldn't be beating irregularly at 100 - 140bpm for 4 - 5 days straight.

Vasoconstriction is about 10 times worse than Mephedrone. Even with Ginko supplements and regular exercise it took some people up to a week, maybe longer to relieve purple areas, cold hands, cold feet, headaches and tunnel vision from lack of circulation to the BRAIN and a major case of "pilly willy".

I would avoid drinking or taking ANY other substances for a couple of weeks at least after this one, you can literally FEEL the liver damage. You will need to dose on Milk Thistle liver detox supplements for a couple of weeks. Just to get some normality to body function again. Lots of healthy food.

A couple of people had constant pains or strange feelings under their right ribs, then left ribs. So there's more than one thing going on here organ wise.

Pressure between the eye browns and tunnel / blurry vision was a strange side effect that lasted some people over 7 days. Serious lack of concentration for up to 10 days, remedied by some natural brain pills and piracetam supplements.

You will need to make sure you eat PROPERLY and exercise REGULARLY (light cardio) to help recovery. Protein shakes are great for when you struggle to eat the next couple of days. Drink plenty of fluids, lots of fruit.

CRANBERRIES would be wise to eat at this stage. No one knows if this chemical is full of cardiogens, but it certainly feels like it. Cranberries are one of the best tumor and cancer fighting foods for the head, neck and prostate you can possibly get.

Not trying to send anyone into a panic here, but I know a few people that took this unknown chemical and built themselves into a panic over a few nights of not being able to sleep, as the only information available at the time (literally 3 weeks ago) was on ERICs website, which claimed dosage was the SAME as mephedrone. Felt more like MDPV or NRG-1 so everyone started researching into MDPV, 2DPMP, NRG-1 over dosages ... and consuming 200+mg of either of these chems will result in pretty horrible come downs. Nothing compares with A3 however.

Valium did very little to curb anxiety, Zopiclones only helped for a couple of hours on the 2nd or 3rd night. You bassically have to ride this one out.

Someone managed to get hold of Eric during this 5 day ordeal, and told him the effects of A3 ... he said 200mg was too much. 50mg is the dose, and then quoted some English bloke that told him it was similar to Mephedrone.

This is a scary situation. The manufacturer doesn't even know the intimate details, effects and remedies of the chemical he is selling. Offered zero advice on how to bring an end to this nightmare ... simply said, 5 - 7 days.

If you are a vendor, customer, wholesaler, retailer, manufacturer or a researcher ... don't let anyone you know take this chemical. Feels like someone could die from this chemical if taken in excess.

The people that tried this chemical, had a strong support group to keep everyone informed, grounded, calm and in good spirit. But the people that didn't ended up feeling very psychotic, lonely, confused and depressed for days.

If you have taken too much of this chemical and are feeling like this, phone a friend and do the above.

STAY THE FUCK AWAY FROM A3

NEO LHF

Til information er "Eric" en notorisk kinesisk vendor, der er berygtet for at sælge mere eller mindre ukendte stoffer (senest A3, M30W, E3, NRG-2 osv. osv.) uden at vide noget som helst om virkningsmetode eller bivirkninger. Kort sagt sælger han for profit - og ikke for kundernes gode helbreds skyld.

- Hysteri? Næppe. Med alle de farlige kemikalier på internetmarkedet pt. - stoffer ingen nogensinde har udført forskning på, ikke engang analoger af dem - er der al mulig grund til at passe på.

God jul allesammen, tænk jer godt om - og pas godt på hinanden :) PLUR
:peace:

Original BL post ligger her

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Lyder nasty - Synes det er fint at du poster en advarsel, så folk (der læser med på boardet her i hvert fald) ikke dummer sig..
Tak for info!

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Ja tusinde tak for at dele det!
Det lyder satme til at være et LORTE kemikalie. Både dybt dybt skadeligt på alle måder og så lyder det da til at der ikke overhovedet er nogen positive rusvirkninger at hente. :evil:

HOLD JER VÆK!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Sticky...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for sticky, noname.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Holy ****!

Er jeg den eneste her der har lyst til at blæse "eric" til atomer? :evil:

Hvordan kan man sælge sådan noget lort, har de ingen moral eller samvittighed!?!?!

EDIT: TAK for informationen Rush!

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
weeerneeer skrev:
Holy ****!

Hvordan kan man sælge sådan noget lort, har de ingen moral eller samvittighed!?!?!

Desværre er det sådan med størstedelen af RC scenen. De er udelukkende til for at skabe profit, og intet andet. Ryger der et par stykker i svinget, så er det bare sådan.

Det er netop derfor, at det vigtigt at være meget påpasselig, når det kommer denne type substanser, og ikke bare stole blindt på at folkene bag udelukkende producere og sælger disse stoffer, for at dele og bidrage til det, som så mange andre tager seriøst.

Det er desværre mere blevet reglen end undtagelsen...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Rush skrev:
...and tunnel vision from lack of circulation to the BRAIN and a major case of "pilly willy".

Kan jeg få en definition på "Pilly willy"?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Skrumpe dillz

Admin
Brugeravatar

BehindMind skrev:
weeerneeer skrev:
Holy ****!

Desværre er det sådan med størstedelen af RC scenen. De er udelukkende til for at skabe profit, og intet andet. Ryger der et par stykker i svinget, så er det bare sådan.

Det er netop derfor, at det vigtigt at være meget påpasselig, når det kommer denne type substanser, og ikke bare stole blindt på at folkene bag udelukkende producere og sælger disse stoffer, for at dele og bidrage til det, som så mange andre tager seriøst.

True. Som udgangspunkt er RC forhandlere er ikke mere pålidelige end den gængse gadepusher. Både mht. hvad de sælger og hvilken kvalitet det er.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
BehindMind skrev:
weeerneeer skrev:
Holy ****!

jamen, det er jo også voldsomt bekymrende, det er jo pisse farligt.. Der er jo ret mange af de nye RC'ere som i forvejen skal doseres lavt og præcist, hvis man ikke skal brænde nallerne - det gør det jo ikke bedre at man så heller ikke engang kan stole på de forskellige vendors doseringsvejledninger.. Og så kan man jo helt reelt heller aldrig vide hvad man får fingrende i - jeg mener, hvem kan kende forskel på de forskellige stoffer når man modtager et hvidt pulver - og jeg har ikke lab udstyr til at undersøge det..

Alt i alt må jeg nok konstatere at jeg er en for stor kylling til at spille hasard med mit eget liv med stoffer på den måde - tror bare jeg holder mig til svampene og cannabissen, det ved jeg sgu hvad er.. :peace:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Geografisk sted: Hamp plantagen?
Og i kølvandet på den kinesiske ban af mephedrone/4mmc bliver markedet oversvømmet med, omend endnu farligere analoger som f.eks 4emc og 4mec - SWIM har haft personlig erfaring med mephedrone og har -personligt- ikke haft nogle problemer, første gang SWIM tog 4emc endte han op med tunnelsyn og vasokonstriktion.

Så pas på jer selv, folkens.

Og ja god jul!

Admin
Brugeravatar

Please, lad være med at kalde dig selv for SWIM. Du narrer ingen, det gør ingen forskel juridisk set og det er generelt bare irriterende at læse.

Sorry for offtopic :P

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hallo hva e dosen på dt der A3? Lyder nice.

Spøg til side og OT: Det er frustrerende og skræmmende at RC-markedet oversvømmes med lort lige nu. Jeg vil ikke trække clichéen med forbud op, men derimod opfordre til at boicutte forhandlere som sælger chemicalier under selvkonstruerede titler som A3, E1, E2 etc. Ved at forbrugerne viser lidt tænder gennem økonomisk passivitet kan vi formentligt forbedre markedet. En utopisk tanke, men det er forsøget værd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Utopi er, har jeg hørt fra SWIM, noget af det mest underskønne smukke i menneskets forestillings apperat!

Glædeligt vintersolhverv!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Og på dansk.

Jeg kender omkring 10 mennesker, der faldt 200 mg, der indtages op til 350mg og var oppe i dag.

Eric hedder det ene er den "samme dosering som mephedrone" ... FORKERT!

Ikke engang tæt på.

Fem dage af adrenalinmættede træthed og svaghed, panikanfald, psykose, vasokonstriktion, hovedpine, sløret syn, tab af appetit, tab af kognitive hjernefunktion og meget mere.

Fem mennesker endte i A & E, ingen større problemer efter hjerte prøver ... men ingen sit hjerte må ikke slå uregelmæssigt på 100 - 140bpm i 4 - 5 dage i træk.

Vasokonstriktion er omkring 10 gange værre end mephedrone. Selv med Ginko kosttilskud og regelmæssig motion det tog nogle mennesker op til en uge, måske længere tid at lindre lilla områder, kolde hænder, kolde fødder, hovedpine og tunnelsyn af mangel på cirkulation til hjernen og en større sag om "pilly Willy".

Jeg ville undgå at drikke eller tage andre stoffer i et par uger mindst efter dette, kan du bogstaveligt talt FØL leverskader. Du skal dosis om Milk Thistle leveren afvænning kosttilskud i et par uger. Bare for at få nogle normalitet til kroppen fungere igen. Masser af sund mad.

Et par af mennesker havde konstant smerter eller mærkelige følelser under deres ret ribbenene, derefter til venstre ribben. Så der er mere end én ting foregår her orgel klogt.

Tryk mellem øjet brune og tunnel / sløret syn var en mærkelig bivirkning, der varede nogle mennesker over 7 dage. Alvorlig mangel på koncentration i op til 10 dage, afhjælpes ved nogle naturlige hjernen piller og Piracetam kosttilskud.

Du skal sikre, at du spiser ordentligt og motionere regelmæssigt (let cardio) for at hjælpe inddrivelse. Protein shakes er gode til, når du kæmper for at spise de næste par dage. Drik masser af væske, masser af frugt.

Tranebær ville være klogt at spise på dette tidspunkt. Ingen ved, om dette kemikalie er fuld af cardiogens, men det føles bestemt som det. Tranebær er en af de bedste tumor og kræft kæmper fødevarer til hoved, hals og prostata du kan muligvis få.

Forsøger ikke at sende nogen i panik her, men jeg kender et par folk, der tog dette ukendte kemiske og bygget sig ind i en panik over et par nætter for ikke at kunne sove, da de eneste oplysninger til rådighed på det tidspunkt (bogstaveligt 3 uger siden) var på ERIC hjemmeside, som hævdede dosis var den samme som mephedrone. Følte sig mere som MDPV eller NRG-1, så alle begyndte at forske i MDPV, 2DPMP, NRG-1 over doser ... og-forbrugende 200 + mg af nogen af disse Chems vil resultere i smukke forfærdelig kommer nedture. Intet kan sammenlignes med A3 dog.

Valium gjorde meget lidt for at dæmme op for angst, Zopiclones kun hjalp i et par timer på 2. eller 3. nat. Du bassically nødt til at ride denne ene ud.

Nogen lykkedes at få fat i Eric løbet af denne 5 dage prøvelser, og fortalte ham virkningerne af A3 ... han sagde, 200mg var for meget. 50mg er dosis, og derefter citerede nogle engelsk fyr, som sagde ham det lignede mephedrone.

Dette er en skræmmende situation. Fabrikanten ikke engang kender den intime detaljer, effekter og retsmidler i den kemiske han sælger. Tilbydes nul råd om hvordan man sætter en stopper for dette mareridt ... sagde blot, 5 - 7 dage.

Hvis du er en sælger, kunde, grossist, detailhandler, producent eller en forsker ... ikke lade nogen du kender tage dette kemikalie. Føles som nogen kunne dø af dette kemikalie, hvis det tages i for store mængder.

De mennesker, der prøvede denne kemiske, havde en stærk støtte gruppe til at holde alle underrettet, jordforbindelse, rolig og i god ånd. Men de mennesker, der ikke endte med at føle meget psykotiske, ensom, forvirret og deprimeret i flere dage.

Hvis du har taget for meget af dette kemiske og føler på denne måde, telefon en ven og gør ovenstående.

UDSAETTE FUCK VÆK FRA A3

NEO LHF

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Dansk" er vel så meget sagt, men tak for din tid :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Haha, den gode google translate

Junior medlem

Geografisk sted: I en verden fuld af lort.
Nu er jeg ikke så meget inde i sagerne længere men kan nu alligevel ikke lade være med at tænke på det der blir skrevet her, så derfor blir jeg nødt til at spørge en smule dumt.

Er det i snakker om her det samme som folk kalder "møf" eller "mepf" kort for Mephedrone vil jeg tro. For faldt sku i i lørdags efter et par års afvendelse og endte med at tage en ca 3 gram fordelt udover 8-10 timer.
Det var første gang jeg har prøvet dette såkaldte "møf" og må sige at mit hjerte galloperede afsted med 500 km timen og selv nu her to dage efter vil jeg sige at mit syn er lidt fucked og hovedet med.

Havde sku aldrig hørt om det før og så plejer jeg godt nok heller ikke at røre det.
Men man stoler jo på sine gode venner, som jeg har hørt efter er blevet totalt addicted.

Admin
Brugeravatar

"A3" er ikke det samme som "mephedrone"

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]