Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Altid.CC
Site Webmaster
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Jeg synes det er spøjst som folk falder på knæ, så snart det har noget med sygtnok records at gøre. Jeg kan vældig godt lide visse aspekter af sygt nok, men dette projekt virker på mig som en omgang prætentiøst skrammel, hvor man suger det til sig, og føler sig en del af den såkaldte avartgarde klike (eller skal vi kalde den VICE generationen) uanset hvor dumt og ligegyldigt det end måtte være.

Men held og lykke med det, og go' fredag.

This..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
PladderHumanisten skrev:
Når de farlige hipsters grådigt har fortæret al kultur i verden vil altid.cc stå for skud, og det bliver ikke noget kønt syn.

Det er iøvrigt blevet utroligt hipt at hate på hipsters :roll:

De (hipsters) falder såmænd bare ind under parolen "arsåg / konsekvens". Kan vi gøre det til en trend, at hade hipsters, så skal jeg da nok stille mig forrest i køen.

Junior medlem
Brugeravatar

Behindmind, hvis du ikke snart holder op får du din egen knap, dit fjols. Du gemmer dig bag dit tastatur og tror du ejer verden, men langsomt krymler din virkelighed og du finder ud af du er helt alene i din lejlighed og der ikke er nogen der har besøgt dig i 24+ måneder. Du er HELT alene og kan ikke tænke på andet end hipsters, da du inderst inde håber at de kommer og redder dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kære, Ion.

Buuhuuu....

Som håbefuld ung kunstner/iværksætter bliver du nød til at lære at tage kritik til dig, uanset om det er positiv eller negativ kritik. Du har åbenbart et problem med at folk har gennemskuet dig. Smut ud i kødbyen med dig, hvor du med garanti vil få masser af skulderklap og leflen.

Medlem
Brugeravatar

ion skrev:
Du gemmer dig bag dit tastatur og tror du ejer verden

noget med sten og glashuse.

Junior medlem
Brugeravatar

_______

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilket fint pubertært modspil du giver mig. Det er da lige før, at du har fortjent en hat af papir.

Site Webmaster
Brugeravatar

Tag dig sammen ion, ingen personlige angreb.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
BehindMind skrev:
PladderHumanisten skrev:
Når de farlige hipsters grådigt har fortæret al kultur i verden vil altid.cc stå for skud, og det bliver ikke noget kønt syn.

Det er iøvrigt blevet utroligt hipt at hate på hipsters :roll:

De (hipsters) falder såmænd bare ind under parolen "arsåg / konsekvens". Kan vi gøre det til en trend, at hade hipsters, så skal jeg da nok stille mig forrest i køen.

Jeg står lige ved siden af dig sådan du ikke føler dig alene imod..... det der hipster fænomen...

Ka vi hade hippier i samme omgang? Har altid elsket at hade hippier :D

P.L.U.R

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Freakaling skrev:
Har altid elsket at hade hippier :D

P.L.U.R

Peace, Love, Unity and Respect?

Du er en smule selvmodsigende. Jeg håber lidt at det er PLUR siden af dig der skinner igennem.

Hilsen en sød hippie (det bliver jeg i hvert fald ofte kaldt selvom jeg ikke anser mig som en sådan)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Han er muligvis blevet smittet af CoA's Plur infektion. En sjælden sygdom der opstod her på psychedelia. Symptomerne er typisk selvmodsigende udsagn, og en generel dissonans mellem fornuft, intention og handlinger.
Stakkels Freakaling. Pas på derude, det smitter!

P.L.U.R.
..SHIT man, SHIT!!

Site Webmaster
Brugeravatar

Freakaling ER CoA

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Ah, I see... Jamen så er min diagnose at han stadig har P.L.U.R.
Det er sgu ikke ondt ment i øvrigt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja gu jeg mig HA HA HA HA.... der var bare en flok på fyn der nakkede mit navn for at bruge det til noget partykrew halløj :P

Elsker at hade Hippier - Det så nice.... De kan godt lide det.. De elsker at bilve hadet.. Det er med til at styrke de fordomme som gør deres wannabe åbne samfund til det som det er...... Yeah Go morgenurin der..
Og er da klar på at hade hipsters og ALTID.CC i samme omgang, elsker at hade når der er en god grund til det :P

P.L.U.R

Og så skal vi jo huske der skal være balance i tingene.... Derfor jeg godt må hade og siger jeg elsker på samme tid... :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
Kære ven og medmenneske.
Prøv at indse, at dine fjender eller dem du hader også er din største læremester. De giver dig netop mulighed for at træne din forståelse, tolerance, accept og kærlighed!! Uden dine "fjender" ville du være en fattig mand.

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ingen fjender jeg kender.... Det eneste jeg har i mit liv er irritationsmomenter og langt henad vejen kan jeg følge dit hippiegejl... men lige der tror jeg du har en forkert opfattelse af ordet "fjende".... tror du mener anderledes og det er bestemt ikke det anderledes jeg er ude efter.

P.L.U.R

Junior medlem

Uffatteligt underholdene - dette forum.

Behindmind: tag at slap lidt af, sæt dig ned. Det er så let, lige at trække vice/hipster-kortet, uden at vide særlig meget, om et ganske seriøst foretagende.

-hipster joe, fra internettet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hipsters eller ej, så skal jeg da love for at det har fået folk op af stolene, så et eller andet må det da have rørt :lol:

At folkene bag ikke kan klare en smule negativ kritik, og kun kan blive tøsepigefornærmet er da tilgengæld noget af en faliterklæring.

Meningen med kunsten og til dels dette foretagendet er vel til at skabe debat og rykke ved nogle grænser....men nåå nej, vi skal jo alle sammen bøje os i støvet for dette "åh så seriøse" foretagende. ROFL!

Altid.cc - lær mig at omfavne og elske denne fantastiske palette af kulturelle tilbud, jeg hungrer efter det!

Junior medlem
Brugeravatar

Vil du ikke være sød at definere hipsterbegræbet min kære BehindMind? Det er et vagt begræb som jeg mener ikke danner basis for mening når du udtrykker det rettet mod alt og alle, som du gør. Jeg vil hjertens gærne være en hipster, hvis det er en god ting, men du har brugt det ord i så mange sammenhænge, at jeg snart ikke ved hvordan jeg skal tolke det. Er det fint nok, at være en hipster, hvis man ikke skilter med det og råber om det? Der var en der skrev noget om glashuse og sten, og jeg tænker måske det har noget med det at gøre. At i synes jeg råber op omkring de ting vi laver, og at det måske var ok hvis vi ikke havde postet det her på hjemmesidem? jeg står dog ved mine handlinger og mener at det af højeste betydning at altid er på internettet og bliver bragt op til debat!!

PS: skrevet før jeg så behindminds lettere spydige kommentar om at vi skulle være piger, men det ok, du har også lov til at sige det som du føler det. PPS: men også ret venlig post du laver der!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]