TheCoon skrev:
Jeg har røget to joints med en ven. Lidt som jeg havde forventet fik det ikke svimmelheden til at forsvinde men omvendt gjorde det, som Halose siger, situationen lidt mere udholdelig og jeg chiller okay nu..
Anders, det er en rigtig god beskrivelse du kommer med der, og det er præcis sådan jeg har det.. Jeg har også overvejet om jeg sku gå til læge, men omvendt tror jeg heller ikke de kan gøre så meget..
Men det er meget rart at høre at det er 'normalt' at have det sådan og at det højst sandsynlig snart går væk.. Er ved at blive ret træt af det nu. Det er som om der en en svag, men konstant, trykkende over i mit hoved og det gør næsten alt hvad man laver ubehageligt..
og tak for opmuntringen

Håber, min historie kan hjælpe til at berolige dig - jeg kan godt huske, hvor ubehageligt det var.
Hvis du har det på samme måde, som jeg havde det, kan man måske sammenligne situationen lidt med en hjernerystelse, hvor din hjerne efter et fysisk slag i hovedet har brug for ro og hvile for at komme sig. Og hvor man i øvrigt også går rundt og er lidt omtåget i dagene efter. Det er nok lidt det samme her, bortset fra at det, du har 'slået dig på', er et euforiserende stof.