Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Altid.CC
Insane psychedelia user!

Ta' jer dog sammen, små børn. :roll:

TT:
Jeg synes det ser spændende ud, omend der ikke rigtig er særlig mange muligheder på siden. Ambitioner skader ikke, men at revolutionere internettet er måske lige lovligt...

btw: Hvorfor hedder jonas, Mobb Deep som kunstnernavn? Det er da ikke noget særlig godt udgangspunkt at ha' som kunster, hvis man er så idéforladt at man ikke kan finde på et navn... :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Synes vi alle skal tage hinanden i skridtet og sige vi elsker hinanden !

Udover det, så fuck janteloven i denne tråd. Men det ser lidt kradsbørstig ud det i har gang i, men alt har en begyndelse, så klø i bare på, trådstarter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Fjas skrev:
btw: Hvorfor hedder jonas, Mobb Deep som kunstnernavn? Det er da ikke noget særlig godt udgangspunkt at ha' som kunster, hvis man er så idéforladt at man ikke kan finde på et navn... :)

Han hedder Mobb Beep :D.

Insane psychedelia user!

Ahh lol. Jeg må også snart stoppe med alle de drugs og få sparet sammen til et par briller. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fjas skrev:
Ahh lol. Jeg må også snart stoppe med alle de drugs og få sparet sammen til et par briller. :)

Hehe, eller også skulle han være kommet op med et bedre navn. Men ham om det :wink:.
For ikke at tale om at man allerede kan donere penge til Altid.CC på deres hjemmeside :D.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Tror også jeg vil oprette en hjemmeside hvor man kan donere penge til min blæser.... vil sgu være top nice..

Jeg glæder mig til at se altid.cc om 6 måneder :)

P.L.U.R

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe, ja jeg regner heller ikke med pengene skal gå til hjemmesideoptimering :lol:.

Medlem
Brugeravatar

nice one, nu er Psychedelia.dk kommet ind på altid.cc startsiden :)

Junior medlem
Brugeravatar

Ohoi! Så er vi tilbage! Ændringer er sket! Folk er blevet fyret og nye ansat! Udvikling, progression, inovation, grænsebrydning, Altid!

Psychedelia var på forsiden, men er desværre blevet fyrret grundet interne stridigheder i Altid.

Sygnok Records, det mærkelige internetlabel, er blevet Ansat - og er nu under altid's vinge!

Lydskibet er nu på altid.cc!! Et GRATIS lydsystem til dit syge projekt? Ja tak!

Promenente herrer har frekventeret gæstebogen.

Snart nye tracks, flere acts og meget meget mere! Hold jer opdaterede!!

Venligst,

ALTID

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes det er spøjst som folk falder på knæ, så snart det har noget med sygtnok records at gøre. Jeg kan vældig godt lide visse aspekter af sygt nok, men dette projekt virker på mig som en omgang prætentiøst skrammel, hvor man suger det til sig, og føler sig en del af den såkaldte avartgarde klike (eller skal vi kalde den VICE generationen) uanset hvor dumt og ligegyldigt det end måtte være.

Men held og lykke med det, og go' fredag.

Junior medlem
Brugeravatar

Fuck vice. Jeg hader vice. Har aldrig læst det ud over ved tilfælde og fordømt deres klamme blanding af undergrundsstil og kapitalistiske modereklamer - og degenereret ungdomskultur generelt, som kun er der for at lave penge til pengemænd. Undlad venligst, at sammenlign os md dem- Hvem suger det her til sig? Og fuck jantelov. Det her er for at ha det sjov, så tag det for hvad det er og spræde hvad vi syns er fedt.. Tilfældigvis kender vi de andre i sygnok, der er ikke mere i det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Uinteressant, virkelig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det var da utroligt, når der er nogen der prøver at skabe noget, så skal de bashes.. Fuck jer, i er det grå beton uden grafitti!

@Altid-crew - crack on, det er sejt det i har gang i!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sjovt nok kan vi også smide Vice generationen ind under graffitit paraplyen. For dem handler det jo ikke om at skabe noget, men derimod bare at være endnu en del af fællesskabet. Så hellere gråt beton fremfor flabbede små teenagere på fixed gear cykler og poska i lommen.

Et paradoks er da også, at de selv sidder som en eller anden form for kunstelite, og derved vælger hvilket slags kunst der skal ud på siden. Hvis de nu endelig mente at de ville skabe noget, og derved være forbindelsen mellem unge håbefulde hipster avantgarder og resten af verden, så burde de vel tage imod alle med kyshånd, som bare havde et eller andet at sige kunstmæssigt.

ion skrev:
Fuck vice. Jeg hader vice. Har aldrig læst det ud over ved tilfælde og fordømt deres klamme blanding af undergrundsstil og kapitalistiske modereklamer - og degenereret ungdomskultur generelt, som kun er der for at lave penge til pengemænd. Undlad venligst, at sammenlign os md dem- Hvem suger det her til sig? Og fuck jantelov. Det her er for at ha det sjov, så tag det for hvad det er og spræde hvad vi syns er fedt.. Tilfældigvis kender vi de andre i sygnok, der er ikke mere i det.

Jeg kan se at vi dele samme mening, om dette emne. :lol:

Men det ændrer dog ikke på, at jeg synes dette virker ligegyldigt. Det hele emmer af kontrær pubertets oprør, hvor man meget nemt giver normen fingeren, men samtidigt ikke kan bakke noget af det op. Det hele handler om at skille sig ud, blot for at gøre det. Det hører efter min mening ikke ind under parolen om at skabe noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ved du da ikke noget om, hvad det handler om for fx grafittimalere!

Forstår seriøst ikke hvor du vil hen med det - hvis det stod til dig, skulle altid.cc så lukkes og slukkes, er det det vi er ude i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan du da se rundt omkring i gadebilledet. Det er da så tydeligt, hvilke graffitimalere, som mener det, og hvilke som ikke gør det. Tag blot et smut ud i kødbyen, og du vil se hvad jeg mener. Der er selvfølgelig massere af folk som brænder for hele graffitikulturen, og thumbs up for dem. Men desværre er det også blevet endnu et flagskib i hipsterkulturen.

Jeg mener at de skal tage deres tanker om siden op til revision, ja. Skulle de komme frem til den konklusion at de lukker den fordi det blot er endnu en ligegyldig ting i strømmen, så fred være med det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ej slap nu af - det er da for fedt, hvis der er kunstnere der gerne vil associeres med altid.cc og omvendt, at de så for chancen for det.. Forstår godt, at det ikke er alt, som altid.cc gider associeres med... Men disse kunstnere har jo altid et hav af andre muligheder, såsom SoundCloud..

Jeg ser det som en fed måde, at samle en masse musik, hvor du, hvis du kan lide den ene kunstner, så er der stor sandsynlighed for at du finder mere derfra interessant, gratis... Blæret!!

Mht graff, ja så er vi helt enige - kødbyen har jeg vist aldrig set, men ved godt hvor du vil hen... Men det er en anden snak...

Og så lige mht VICE - så forstår jeg heller ikke den hadske stemning imod er gratis magasin, med ret gode artikler og fede fotos - altså HVA FANDEN er der galt med det... en milliard gange et federe alternativ til andre gængse, mega dyre magasiner, der desuden er endnu mere fyldt med reklamegejl end VICE...

Det er måske mig der er ved at være gammel, men det er første gang jeg hører om "hipsterkulturen" - fuck den.. Hvis noget er fedt er det fedt, hvis man ikke syntes det er fedt, så skab noget du selv syntes er fedt, eller find nogen der har gjort det for dig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hipsters...

Vice har da til tider nogle ok artikler, foto serier osv, men hele kulturen og folkene omkring dette magasin er forfærdelig nederen. Folk der suger subkulturer til sig, og tapper dem fuldstændig før de så rykker videre. Men det er måske også bare mig, som også er ved at være gammel og gnaven. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hahaha, fuck en fed video! Ja ok, de hipsters er satme nederen mand:P Kan godt se at det kan være forstyrrende og vanskeligt at abstrahere fra... Men fuck dem - som jeg skrev før; er et fedt, er det fedt, ikke så mange dick(e(heads))darer der =)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
Når de farlige hipsters grådigt har fortæret al kultur i verden vil altid.cc stå for skud, og det bliver ikke noget kønt syn.

Det er iøvrigt blevet utroligt hipt at hate på hipsters :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]