Jamen jeg vil med glæde uddybe min kritik.
Vil tage udgangspunkt i 1997 myspace designet....
Læg mærke til vi skriver 1997 - dengang så nettet altså ikke fandens flot ud, kan jeg huske, fordi dengang havde jeg også internet og du har fuldstændig ret i at altid.cc minder om noget der er 13 år bagud - det er jeg helt enig med dig i.
Hvis vi tager
http://www.bandbase.dk og
http://www.soundcloud.com så har vi to sider som promoverer alle slags musik, man har sin egen side osv osv - det minder meget om det jeg synes jeres side skal bruges til.
Soundcloud så way more prof ud da det blev launched end altid.cc gør....
I tilfælde af at det er musik i er ude på at blive store indenfor - altså ny musik fra nye kunstnere rundt omkring - så er i jo oppe imod allerede etablerede bandbase.dk og soundcloud.dk og så vil jeg sammenligne jeres design og brugerflade med dem - ifht til dem der sucks altid.cc bigtime.
Grafikken skær i øjnene og det er næppe mange der vil bryde sig om at kigge på det i længere tid, især når der er alternativer som soundcloud.com og bandbase.dk.
De andre sider du linker til er også langt overlegne i grafik - jeg ved ikke hvorfor i ikke selv kan se det - men det er ok - jeg har intet imod jeres projekt - og ønsker da det lykkes for jer, jeg kan bare ikke se hvordan må jeg indrømme.
Så beder du mig om at sammenligne disse sider med nutidens.... jamen hvis de blev skabt i dag havde deres design været en del flottere - husk på de ikke er skabt i nutiden, men det er altid.cc og jeg er ked af at sige det drenge, men jeg sidder lige nu og snakker med en fyr som designer hjemmesider... og han siger at hvis man har brugt en uge på altid.cc så har man haft fri rigtig meget.... og det siger jeg ikke for at hakke på jer - men for at uddybe min kritik.
Så det kan godt være i har et godt koncept, men det er brugt før synes jeg at ku ane... og i har et design, men det lige til skraldespanden.
Er det nok?
Men held og lykke med at få altid.cc til at blive det nye store hit på internettet....
P.L.U.R