Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Er der nogen der har erfaring med at blande lsd og emma? Skal i byen i dag og overvejede at spise et kvart mærke også tage cirka 100mg emma (lige efter hinanden) . Men er ik sikker på om de 2 ting kan "gå" sammen.

Medlem

De to ting går fantastisk sammen. Det kaldes Candy-flipping.

Junior medlem

Oh :D

Hvad så med dosen kvart mærke og 100mg emma? er det passende tror du? Eller er et kvart mærke for lidt?

Junior medlem

Sidst jeg tog mdma blev jeg faktisk en del syg men havde ik spist i flere dage og var halv syg i forvejen plus jeg snuste et helt gram den dag så det var selvforskyldt, normalt har jeg det ik specielt dårligt efter jeg har taget emma, har læst noget om at man skal tage lsd flere timer før man tager mdma? som skrevet er det her til en bytur, så ville vide om man godt kan styre det på den måde at gør emma så man stadig har noget energi og kan gå rundt osv? Tror sku jeg blir smidt ud inde i byen hvis jeg sidder det samme sted i mange timer og sumper :rocking:

Junior medlem

Hvad med længden på trippet, blir den forlænget af mdma?

Junior medlem

okay, er selv også klart mest til at sidde ned, det med at danse osv er bare slet ik mig, men det er jo ik sikkert vi gider være på det samme diskotek hele natten så ville bare vide om man stadig er i stand til at bevæge sig, hvis det var lsd alene ville jeg sumpe for meget til at ku bevæge mig rundt nogenlunde normalt, men med emma håber jeg det er muligt :D

Junior medlem

Hvad med dosis? har aldrig blandet disse 2 ting før så er lidt usikker med hvad dosis jeg skal tage, men har som skrevet overvejet et kvart mærke og cirka 100mg emma, (blir taget på øjemål)

Junior medlem

okay, mit mdma er cirka 70% krystaller og 30% pulver. ja ved det godt men har et gram fordelt i 4 kapsler så ved trods alt der er 250mg i hver kapsel,(er blevet vejet op med en pålidelig vægt) så tager lidt under en halv kapsel første gang også 1 enkelt god krystal til at redosere, hvad med tiden imellem at tage dem, havde tænkt mig at tage begge dele samtidligt men kan forstå man skal tage lsd 2-4 timer før emma?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Tag LSD'EN først. Tag MDMA'EN 1 time efter peaket. Det fungerer perfekt for mig.
Doserne lyder også rigtig fornuftige.

Go tur når du kommer dertil ;)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Site Admin

Jeg synes at candyflipping i lave doser er kedeligt! Der er ren LSD i mindre mængder meget bedre. For at et candyflip er noget værd skal jeg op i et stærkt syremærke + en heftig gang MDMA, men så er det slet ikke noget man tager når man går i byen. Det er super til festivaller hvor man kan skabe sig lige så tosset man har lyst til, eller til en aften sammen med vennerne.

Et candyflip kan være fantastisk, så gem hellere dit første til engang hvor du kan tillade dig at få revet et nyt røvhul så at sige :-D Det er synd at brænde af på en halvslatten tur i byen.

Nap du hellere ½ mærke og smut ud og dans moderne i byen.

MVH og god tur
KenIshii

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KenIshii skrev:
Jeg synes at candyflipping i lave doser er kedeligt! Der er ren LSD i mindre mængder meget bedre. For at et candyflip er noget værd skal jeg op i et stærkt syremærke + en heftig gang MDMA, men så er det slet ikke noget man tager når man går i byen. Det er super til festivaller hvor man kan skabe sig lige så tosset man har lyst til, eller til en aften sammen med vennerne.

Et candyflip kan være fantastisk, så gem hellere dit første til engang hvor du kan tillade dig at få revet et nyt røvhul så at sige :-D Det er synd at brænde af på en halvslatten tur i byen.

Nap du hellere ½ mærke og smut ud og dans moderne i byen.

MVH og god tur
KenIshii

Jeg synes en for stor dose syre overtager MDMA'en alt for meget

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]