Undskyld at jeg stjæler tråden, men jeg har lige et spørgsmål vedrørende redosering på MDMA.
Jeg har taget MDMA 5-6 gange efterhånden, med gode pauser imellem. Men jeg har på det seneste oplevet nedture på vej ned. Sådan nogle, hvor jeg mest af alt har lyst til at tude. Det er (selvfølgeligt) ikke særligt rart, og jeg søger derfor info omkring redosering oralt. Jeg har opbygget den teori, at når jeg mærker comedown for alvor, så kunne jeg spise en bombe på 50 mg or so, og så vil den tage det mest ubehagelige. Normalt sniffer jeg lidt over et kvart gram. Før nogle begynder at slå hånden i bordet på bedste farfar-manér, så vil jeg sige, at jeg tvivler kraftigt på renheden af mdma'en, derfor den høje dose. MEN! Ville det i teorien (eller i praksis, hvis nogen har erfaringer) virke at tage en bombe, som ikke er mening som redosering, men nærmere som comedown-mildner? Og ja ja, højt at flyve, dybt at falde, I know, men hvis nogen har nogle råd, når jeg nu gerne vil opnå samme dejlige højde, som jeg plejer (selvfølgelig udover de allerede beskrevne råd med 5-HTP osv.), så ville det være værtsat! (Selvfølgelig udover de allerede her på siden beskrevne råd med 5-HTP osv., spise frugt og ryge pinde) Det skal lige tilføjes, at jeg er ligeglad med nedturen dagen efter, den synes jeg faktisk plejer at være hyggeligt nok, hvis den deles med gode folk!

Peace!

/MartinLP