Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: god idé?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
noname skrev:
HrKnudsen skrev:
To sekunder efter kommer min ven, med samme symptomer og vi sidder og "venter" til at det er gået væk, og ryger os banke lamme. :-)

Dvs du ikke lærte en skid af din oplevelse men fortsatte fordi I blev "bankelamme" :roll:

@Trådstarter: Det lyder til, at oplevelsen sidder ret dybt i dig, så jeg ville klart vente nogen tid inden jeg tog nogen form for stoffer igen, hvis jeg var dig. Måske ville jeg starte med cannabis+alkohol-komboen på et tidspunkt (i den rækkefølge) for at se, om ikke det var rækkefølgen, der fuckede det op for dig første gang. Afhængigt af resultatet kan du så overveje at tage skridtet videre med andre stoffer efterfølgende...

MEN, du skal selvfølgelig selv vurdere din situation og mærke efter, om du er klar eller for den sags skyld har lyst til at prøve igen på et tidspunkt.

Jeg lærte skam af det. Så ingen grund til at sidde og spille fin her. (-;

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Titel: Re: god idé?
Junior medlem

mange tak(: man bliver sgu nødt til at tænke sig lidt om. ellers kan det hele jo være ligegyldigt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]