Jeg sad i min koger igår med sådan en id-kort holder og syntes det kunne være vildt underholdene lige at printe lidt indhold til den før jeg skulle i byen. Og samtidig sad vi og snakkede om hvordan politiet anbefaler at man altid skal bede betjente om at identificere sig. Men hvad hjælper det at de viser en deres id kort, når man ikke engang på politiets hjemmeside kan se hvordan det skal se ud.
Ved ikke hvorfor jeg ikke søgte på ordet skilt, guderne skal vide jeg prøvede mange underlige kombinationer.
Bare rolig jeg har ingen planer om at lave mit eget panserbevis mere. Tror det ligger i den dyre ende af dokumentfalsk subsidiært bedrageri's strafferamme at lave sådan et og samtidigt udgive sige for embedsmand.
Når jeg nu sådan sidder og tænker lidt over det var det nok egentlig ikke verdens bedse idé. Godt jeg ikke søgte på politiskilt eller politi legitimation som også giver gode billeder.
_________________ Se mit cover det er hvidt som coken alt hvad jeg suger det er hvidt som den det er fordi, jeg elsker mine stoffer og fordi en snemand er min ven
|