Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Forøg dosis med 20-40mg.... Så kommer du længere ned.... Men på et tidspunkt slukker det altså bare for en... synes jeg.... engang sugede jeg 1g (syg tolerance) og kan sgu ikke rigtig huske noget af det....

P.L.U.R

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja lad være med det andet..... Og altid gå langsomt frem... især med ketamin.. altså ikke jeg selv gør det... Men jeg er heller ikke et godt eksempel at følge ;)

P.L.U.R

Medlem
Brugeravatar

Haha, gør ikke som jeg gør, men gør som jeg siger! :D
Hvad er det for et hul, I snakker om?

Medlem
Brugeravatar

K-hole ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

WE HAVE A WINNER.... den søde KOF kan nu gå op til den enarmede narkoknægt og trække en gevinst... 3 hjul så det kan blive noget af en kombo..

Det er kagehullet der her tales om og vi går hastigt videre til runde 2 i spørgehjulet..

P.L.U.R

Medlem
Brugeravatar

Kandy Hole? :P

Kogt-kat, kan du beskrive hvordan din oplevelse har været på 100mg? Du siger lækker og informativ, men kan du uddybe lidt?
Synes at det kunne være interessant at prøve ketamin en dag men ved ikke helt hvad man skal forvente og af hvilken dosis.

Medlem
Brugeravatar

Årh groza, der er en sektion herinde
der hedder triprapporter.. :) Dér er der sikkert en der beskriver k-hole .. der er helt sikkert også flere :)

EDIT: Ingen k-hole rapporter og minimalt udvalg af rapporter med ketamin... fandt lidt til dig
Første eksperiment med ketamin
Mit andet eksperiment med ketamin
Min verden strukket ud som tyggegummi

Medlem
Brugeravatar

kof, jeg kan sagtens google, men nu har jeg jo mulighed for en førstehåndsberetning af en, der lige netop har oplevet det og har friske minder om det :)
Men tak for de links, det var pænt af dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
hvis i laver en avanceret søgning, og så søger i hele triprapportforummet efter fx "hole", så dukker der lidt op, nogle er dog kombinationsrapporter...

Medlem
Brugeravatar

Kogt-kat, det lyder som en super fed oplevelse!
:gud:

Junior medlem

Ved godt med det svar her, ser i mig som en keta junky :-( men jeg har sku aldrig oplevet det så vildt, og vil vildt gerne prøve det. har taget meget meget store mængder, vi snakker 500mg naslt i hver næse uden den helt store tur.

har kun harft en rigtig vildt tur, det var til Indien hvor jeg samtidig have suget det der svare til 11-12 trip %-meo-DMt og så en masse keta. Der fik jeg en vild tur hvor jeg ende på til vuuv og alt muligt :-)

Men alle de vilde ture hvor i ender andre steder har jeg aldrig prøvet, har selvfølgelig prøvet af rummet forandre sig helt vildt, samt de mennesker jeg sider med gør det.

Men nu kan jeg nu også ALTID bare rejse mig op og går rundt og snakke med folk selvom jeg er i "k-hol" som jeg vil kalde det, da alt omkring forandre sig en lille smugle

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
zero cool skrev:
har kun harft en rigtig vildt tur, det var til Indien hvor jeg samtidig have suget det der svare til 11-12 trip %-meo-DMt og så en masse keta. Der fik jeg en vild tur hvor jeg ende på til vuuv og alt muligt :-)

Men nu kan jeg nu også ALTID bare rejse mig op og går rundt og snakke med folk selvom jeg er i "k-hol" som jeg vil kalde det, da alt omkring forandre sig en lille smugle

11-12 trips 5-meo-dmt? Du kan gå i så voldsomt et krampe anfald af bare 4-5 gange alm dosis at du kan dø af det. Brug fornuften før du slår dig selv ihjel.

hvis du kan rejse dig og snakke med mennesker er du ikke i k-hullet. K-hullet er ikke bare at være på ketamin - men oplevelse af totalt dissociativitet som udløser en drømmeagtig tilstand.

100-250mg rent ketamin når du ikke har nogen toleranse burde kunne gøre det. Har du haft taget andet narko mens du har forsøgt dig med khuller? Min erfaring er at stimulanser gør det svært at ramme det. Selv kaffe gør jeg skal have mere keta. Min erfaring siger også at det primært er en alene oplevelse - du kan godt have nogen til at passe på dig men ikke interagere med dig under khullet. Man kan også med sin psykiske vilje holde sig "normal", Det handler om at lukke øjnene og give slip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Min egen erfaring med hullet:
Ketamin kombineret med WILD.

Som før beskrevet er det essentielt at give slip og flyde med.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg har flere gange suget 120 mg gentagne gange, da jeg havde høj tolerance. Hver eneste gik gang effekten fra at være lidt mærket, til at ryge i K-hole. Havde det mest intense k-hole, da jeg havde siddet for mig selv og suget noget ketamin, gætter på jeg havde taget 7-800 mg over en 4 timer, hvilket også var rimeligt dumt, men med den tolerance jeg havde mærkede jeg ikke rigtig noget, før det var for "sent".

Jeg blev suget ned i min sofa og fastspændt, samtidig forvandlede sofaen sig til en seng, og det eneste jeg kunne se var folk der kørte rundt med mig, og sagde jeg var vågnet. Jeg var helt sikker på jeg var på psykiatrisk, og jeg havde været der hele mit liv. Det jeg havde set som mit liv var bare en drøm skabt af mig selv.

Jeg var virkelig sikker på det var den tilstand, jeg altid havde været i!

Nogen gange kom jeg til mig selv, og prøvede at genkende stedet jeg var, men var stadigvæk på en anden planet. Kan huske jeg snakkede med folk der ikke var der. Og min tlf smeltede i hånden på mig, da jeg ville ringe efter hjælp til en ven. Jeg har virkelig aldrig følt mig så hjælpeløs.

Derfor vær forsigtig! Nogen gange tager der røven på dig!

Medlem
Brugeravatar

Det er super upraktisk hvis man er ude blandt andre og ikke kan bevæge sig. Jeg fik tegnet pikke i angsigtet, men kunne ikke bevæge mig. Blev ved med at forestille mig trædøre i luften folk jeg kendte hoppede ud af, og en masse fede farver. Gud ske tak og lov for det kun er roskilde en gang om året :)

Junior medlem

Ved godt de dosier 5-meo-dmt var pænt dumt, og er heller ikke noget der skal ske igen :oops:

Men angående k-hul er det muligt at man slet ikke kan komme der ned??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Må jeg anbefale Milkdrop i Winamp kombineret med Deadmau5, tilført K? Den abolut fedeste tur jeg har haft! (i hvert fald med åbne øjne :p)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
zero cool skrev:

Men angående k-hul er det muligt at man slet ikke kan komme der ned??

Der er nok nogle få mennesker der ikke kan ramme det før bevidstheden/hukommelsen ryger helt, men ellers vil jeg da mene at det er muligt for de fleste.

Er det en tolerance du har opbygget dig, eller er det bare noget tynd keta?
Hvis det skyldes tolerance at du er oppe på 0,5-1 g uden at k-hole bør du tage nogle pauser ihvertfald

Junior medlem

Det er rigtig god kvalitet Keta, jeg har desværre bare meget nemt ved at få høj tolerance lige meget hvilke stoffer vi snakker om.

Oplever selvfølgelige at rummet jeg sider forandre sig til et helt andet rum og menneskerne jeg sider med ændre sig, men er altid ved 100% bevisthed når det sker, samt kan snakke med folk og bevæge mig rundt.
Så det med at forsvinde helt ned i sofaen og bare komme i rutche bane har jeg kun prøve en enkel gang...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg må altså gå lidt med zero cool her....

Jeg har rendt rundt og lavet ting i kholes som jeg ikke troede jeg gik rundt og lavede, men har vidner på jeg har rendt rundt og lavet nogenlunde bevægelser der passer til det som jeg har forestillet mig der er forgået...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]