Jeg kan godt forstå du kommer i tvivl Freakaling, cannabis er stadigvæk ulovligt i Danmark, når jeg skriver at det ud fra et videnskabeligt synspunkt er dumt kun at have en plante, så mener jeg at det er svært at få frø med netop det potentiale man har set planten udvise.
Freakaling skrev:
Marok Der bliver ikke spurgt til FIM toppin , det her er et topic der handler om hvornår hans plante skal høstes... Det temmelig sikkert en afghan og marok - jeg tror desværre ikke du er i tilstand til at give råd om ANYTHING!
Gider du uddybe dit videnskabelige synspunkt? Fordi endnu engang snakker du og det lyder som en røv der skider - undskyld sproget - men du ren troll for tiden... du sku værre end mig når mit hoved har fået for meget, ja du fyrer ikke så mange grimme ord af, men din mening er jo helt LOST dreng... Få nu styr på det hoved!
Back to topic..
Hvad det for et indbrud du snakker om? Har i stjålet planter fra nogen eller hvordan eller har du selv haft knæk?
fordi fandme det dårlig stil at stjæle urt fra andre!
P.L.U.R
Selvfølgelig gør jeg det. Videnskab er. Skal vi se præcist på det, med de sproglige begrænsinger, så kan man ikke adskille videnskaben og væren. Vi boller, vi føder (eller nogen af os gør), og de boller. Et sted herimellem kommer videnskaben til. Planterne iagttager vi og nogen dyrker dem.
Citat:
Det kommer altså an på strain hvordan den virker ifht farve på trichomes
Helt enig. Skulle vi ikke tage og ligge den fjentlige indstilling på hylden Freakaling?
Kan du tage et billede af planten Vagten?