Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

med andre ord; du er opdraget i et ganske almindeligt og sundt dansk mandschuvenistisk miljø.! :D

Medlem
Brugeravatar

Fjas skrev:
med andre ord; du er opdraget i et ganske almindeligt og sundt dansk mandschuvenistisk miljø.! :D

That's one way to put... Ej, jeg går sq ind for piger skal og kan tænke selv - jeg er faktisk ik mandschuvenistisk overhovedet synes jeg.
For mig handler det ikke så meget om, at det er en pige, men som sagt om respekten for sin kammerat.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Der er ingen der siger der ikke skal være respekt i et forhold. Men jeg synes det er dybt respektløst, at kvinden skal HAVE LOV af manden før hun må tage noget. At der er en gensidig respekt, om at man selvfølgelig passer på hinanden etc som partner, er i en helt anden boldgade synes jeg.

Medlem
Brugeravatar

Odden skrev:
Men tænk nu over det... Ville du alligevel have en kæreste der "bare lod sig fylde" med hvad ens kammerater gav hende?
Altså... almen sund fornuft burde da bevirke, at hun nok selv kan sige ja eller nej til hvad og hvor meget hun (eller han, for den sags skyld) vil indtage?
Jeg gad i hvert fald ikke have en kæreste der bare var et gabende hul man kunne smide narko i, og altid var afhængig af, at jeg skulle sige ja eller nej for hende. Det er der da ingen respekt i....

Det næste bliver vel at de skal proppes i burka og holdes i snor..

Topic - Hvis man tager til fest med Torbens venner ved man vel også at man kan forvente der er narko på bordet, og så kan Torben da ikke forlange at Gunhild sidder og kigger på mens der bliver suget det ene og det andet.. Han har jo for faen selv taget hende med..

Dedikeret medlem

Ja for fanden, alle ved jo at Torbens venner er narkomaner af værste skuffe. Altså, hvad tænker Torben dog på...? :roll:

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Ja for fanden, alle ved jo at Torbens venner er narkomaner af værste skuffe. Altså, hvad tænker Torben dog på...? :roll:

Nu blev der bare taget udgangspunkt i det Wuschhead skrev på side 2
EDIT:
Wuschhead skrev:
unb skrev:
Wuschhead skrev:
Skulle nok have formuleret mig bedre. Hvis Gunhild og hendes kæreste Torben er sammen med Torbens venner, så synes jeg det er fair nok de spørger Torben, før de fylder hans kæreste med narko.

Men hvis hun nu selv har lyst, synes jeg ikke det er fair at det er kæresten der har retten til at tage den endelige beslutning om hun må eller ej; det er jo forfanden hendes krop, sind og liv. :)

Kan sq godt se hvad du mener. Jeg ville bare blive pisse sur, hvis nogen af mine kammerater bare fyldte på min kæreste (hvis jeg havde en). Grunden er nok, at de fleste har en eller anden form for holdning til at deres kæreste tager stoffer - også piger. Og den holdning synes jeg bare man skal respektere, især hvis det er Torbens (og ikke Gunhilds) venner, der vil give til Gunhild.

For at fodre Gunhild med narko, så skal der vel også være narko, ellers så bliver det lidt svært.. Så ved ikke lige hvorfor Torbens fiktive venner er narkomaner

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Odden skrev:
...en kæreste der bare var et gabende hul man kunne smide narko i,

Haha. Det lyder som mig og min bevidsthed.

Fuck det, jeg vil ha en kæreste der selv bestemmer om hun vil have/tage dope ligemeget hvem hun bliver tilbudt det af; mig, mine venner, en fremmed...

Wuschhead, det lyder som du ikke vægter pigers (kæresters?) dømmekraft? wtf
Hvis man slæber sin veninde/kæreste med ind i et miljø hvor der bliver taget taget stoffer og ikke vil have hun tager noget, så er det nok en dårlig idé at tage hende med. Hvis hun gerne vil tage stoffer så er hun forhåbenligt "gammel nok" og så er det for helvede ligemeget om det er dig eller din ven som tilbyder hende det.

Odden: "Haha Imp.. Skal de så også rulle rundt og spille død for at få deres narko?"
hehehe....ja, det lader det til. En go' bitch adlyder dens herre. Har du aldrig hørt om den usynlige mandschauvinistiske poppysnor. Det er en du vinder når du kan pumpe 220 kilo bænkpres...

Medlem
Brugeravatar

jeg føler mig meget misforstået :roll: :(

Jeg har lige så stor respekt for piger, som for drenge - og jeg mener også piger kan tænke selv, også bedre end fyrene nogen gange.
Men efter min mening, giver du ikke bare din homeboys kæreste stoffer uden videre. Og det har som sådan ikke noget med kæresten at gøre, men med respekt for sin homeboy.

Jeg har desværre ikke nogle bedre argumenter, men er sq ked af at blive opfattet som mandschauvinist :P

Moderator
Brugeravatar

Jeg fatter bare ikke, hvorfor du skal spørge din homeboy til råds? Du kan vel bare spørge pigen, og så kan hun vel selv finde ud af hvordan hun skal gøre det, i forhold til om hun vil det eller ej?... Det er et lidt misforstået æreskodeks dine homeboys og dig lever efter synes jeg, hvis dette er konsekvensen...

Medlem
Brugeravatar

Jamen du har sq nok ret :P

Moderator
Brugeravatar

Selvfølgelig har jeg ret.. jeg har altid ret... for jeg er en gigantisk hjerne.

Junior medlem

I min omgangskreds er jeg sgu den eneste pige der tager stoffer (: Det har jeg absolut intet imod.. Synes nu der er ganske hyggeligt.. Jeg er også den der skaffer det vi skal bruge.. hehe :o
Men det har vel også noget at gøre med ens mening og synsvinkel på tingene, for af de veninder jeg har, såå tror de fleste at vi tager det bare for at tage det - fordi vi synes det er sejt.. Og det er ihvertfald ikke derfor jeg tager det.. hehe..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Nu skal i ikke være så hårde ved Wuschhead. Jeg må sku give ham ret, hvis jeg fandt ud af at en af mine venner proppede stoffer i min kæreste, ville jeg også føle mig lidt i baggrunden og blive lidt muggen. Men jeg er vel opdraget på samme måde som Wuschhead tror jeg. ;)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Så lang tid hun gider knalde på narko så jeg ret ligeglad med hvor pokker hun får det fra :P

Det der med at skulle bestemme over hvad pigerne indtager... hvordan pokker skal de så lære at klare dem selv?
Eller det måske fordi i bare gerne vil ha piger der har daddy-komplekser.....

P.L.U.R

Moderator
Brugeravatar

"daddyyy.. you buy me.. it's very cheap onlyyy..."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For min skyld kan de suge hva de vil...

(Baudelaire 1860).

Medlem

Geografisk sted: kbh
kof skrev:
Det er sgu da noget underligt noget "Jeg skal lige spørge din kæreste om det er ok" .. Og hvis man ikke må, er det sur røv - Så kan kæresten sidde i en ordentlig blæser mens man selv sidder og kigger på.. Eller hvad chazzi ?
For det lyder godt nok nederen

Ja det har jeg set ske ind i mellem med den største selvfølge.

i øvrigt gider jeg ikke hagles ned fordi jeg kommer med en anden oplevelse af det at piger tar narko.
Umidlbart har det ikke været et problem for mig da jeg så udemærket kan tale for mig selv, men det har jeg tit set piger som ikk kan...
Og ja det er respektløs at en fyr skal beslutte om hans dame må eller ikke må noget,men ikke desto mindre virkeligheden i dette miljø...

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Ninja skrev:
Haha touché.
Men det skal lige siges at det var før jeg begyndte at researche de stoffer jeg indtager. Jeg startede jo uden at vide specielt meget, som så mange andre :)
Mit indlæg var skrevet i nutid. ^^

...og resten af det du skrev...

No offense, MEN....

Lyder da til du har heeeelt styr på det... - nu... Så efter dine MANGE fejltagelser begyndte du at researche...? Lyder klogt!.... - too little too late imo.....

Håber fandme ikk du har prøvet at lamme dig på quetiapin for nyligt for så ved du tydeligvis stadig ikk hvad du laver......... Mangler du ikk lidt pregabalin plus det løse...? Du ved, nu du er igang... :roll: :roll: :roll:

Iiiiih Torben!

lol... Gensidig respekt, hørt... Lov fra kæresten?... - No way! Mit liv, min krop og jeg skal nok tænke mig godt om... - tydeligvis bedre end visse andre piger :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Cinnia jeg fatter hat af dit indlæg... hvor vil du hen med noget der ligner noget personligt?

P.L.u.R

Medlem

Har en veninde der går meget op hvad det er hun indtager og kvalitet og mængde osv.

det samme gør jeg selvfølgelig også :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]