Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
En kæmpe technofest ved navn 'WINTER TAM TAM' på Docken endte natten til søndag blodigt, da to grupperinger gik løs på hinanden.

Lidt før klokken 3 blev en 22-årig mand stukket ned med kniv. Han blev stukket tre gange i bryst og mave, oplyser Københavns Politi.
http://ekstrabladet.dk/112/article1446471.ece
[url]http://www.dr.dk/nettv/update/?video={B6F8C005-B75E-4C4A-964C-26F11C8F4D78}[/url]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Forfærdeligt tragisk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Undrer mig over, hvorfor bandemiljøet lige i netop Danmark er så fokuseret omkring psytrance genren. Det er super ærgerligt, og den stik modsatte stereotype i forhold til udlandet, hvor psytrance fester er nogle af de aller mest fredelige man kan tage til.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Egentlig gider de heller ikke psytrance, siger min erfaring mig - de kommer mest fordi at det er techno og fordi at folk tager knark...
Det skal også lige siges, at det kun er ved de store officielle arrangementer, at den gode karma dræbes - de er endnu i undertal til de små arrangementer, og Gud ske tak og lov for det hehe

Admin
Brugeravatar

Fatter bare ikke, hvorfor man ikke længere visiterer folk? Dengang jeg begyndte at gå til fester for 5-6 år siden sku man da altid smide, hvad man havde i lommerne på et bord inden man gik ind. Det er man så åbenbart gået fra her i løbet af de sidste par år. Hvorfor forstår jeg ikke helt.

Men ja, når det kommer til de store fester her i Danmark, så er den kultur død. Der er stadig nogle mindre, hyggelige fester. But let's face it. Langt størstedelen af dem, der hører psytrance i dk, kommer bare for bass og narko. Og så ser banderne det desværre som en legeplads for kriminalitet, da miljøet som regel er ret tolerant.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Atna skrev:
En kæmpe technofest ved navn 'WINTER TAM TAM' på Docken endte natten til søndag blodigt, da to grupperinger gik løs på hinanden.

Lidt før klokken 3 blev en 22-årig mand stukket ned med kniv. Han blev stukket tre gange i bryst og mave, oplyser Københavns Politi.
http://ekstrabladet.dk/112/article1446471.ece
[url]http://www.dr.dk/nettv/update/?video={B6F8C005-B75E-4C4A-964C-26F11C8F4D78}[/url]

Så latterligt,,,, at folk skal trække knive.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
så latterligt at folk skal slås til en fest.... Få de folk væk fra festerne - de hører ikke til i vores kultur... fuck dem mand... hader sådan noget pis..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det efterånden er mange år siden, at jeg har været til lignende arrangementer, og jeg må indrømme at det ikke tiltaler mig på nogen måde mere.

Det er dog stadig trist, at se at en ellers fed musikalsk subkultur blive infiltreret og fuldstændig smadret af en flok lallende tosser, som ikke har andet for end at rende rundt og stikke folk ned. Der er ikke noget værre end at være til en fest eller et arrangement, hvor du skal gå og være påpasselig med hvordan du agere, for ikke at komme til at træde proviensielle rocker wannabes over tæerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det kunne egentligt være interessant, at få en journalist til at afdække bandernes indtrængen i vores fredelige subkultur. Den er gået fra at være for hippier med PLUR mottoet, uden skyggen af spændinger eller vold, til at være fyldt med voldskriminelle narkogangstere, der kan få en profit hos os fredelige hippier, og som gør at vi ikke kan lade os selv være ligeså fri mere, på grund af man bliver nødt til at være opmærksom på hvilke typer man bumper ind i. Det er formentligt forbuddet mod stoffer, der er direkte årsag til, at banderne i dag trives og slås i kulturen omkring psytrance i Danmark. Jeg tror at hvis man gik i dybden med det, ville man kunne få en super fed historie.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det her har intet at goere med "stoffer i medierne", saa jeg lukker den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]