Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Haløjsa mine kære medmennesker :-)
Ser i....
Jeg står i den situation at jeg vil til at starte mit allerførste grow :rocking:
Ved min side har jeg et kit bestående af:
1 stk 400w ballast 1 stk nubret reflektor 1 stk GIB Flower special HPS 400w
Derudover 10 gode skunk frø:-)
Spørgsmålet er så om nogen af jer kender den absolut nemmest og simleste måde at komme igang på :-)
JEG HAR LÆST CF-GUIDEN OG LIGN. SÅ NO OFFENCE :D
Min plan er ikke at det skal være noget helt vildt godt, meningen af at det ikke skal være alt for kompliseret (hvem godt man skal følge guides som cf, hvis man virkelig vil have noget kræs:-) ), men bare at have en 3 dejlige planter stående under noget lys på værelset, og så gå og hygge mig med at vande dem og gøde dem lidt hehe :-)
Nogen gode tip ? :D Somsagt behøver det skam ikke være top super dræber skunk, bare noget helt normalt ok skunk :D

Ps. Har en kammerat som dyrker nogen potplanter demhjemme uden brug af andre hjælpemidler end 2 helt normale hallogen værelses lamper de står under, og så bliver de eller vandet vær dag og for lidt gødning, og de ser da helt fantastiske ud allerede (efter 2 uger) og vokser hvad der ser ud til godt :) Ved i om de en dag bliver til noget ok pot ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du mangler noget gødning.. Hvis du har læst Cf-guiden, hvordan kan du så tro at din vens grow med halogen pærer kan være andet end spild af strøm?

Moderator
Brugeravatar

Medmindre du dyrker autoblomstrene sorter, er det vigtigt, i blomstringsperioden, at kunne sørge for 12-14 timers komplet mørke i døgnet, og enig med rellek.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]