prøv at mixe tjelden ud og hæld en smule finsprit i...(meget lidt må kun lige dække tjalden)ryst det stille og roligt og hæld fra efter et par min. drik det eventuelt med sodavand/juice...eneste smag der kommer frem er tjalden og der er ingen alcohol virkning...works 4me..
prøv at mixe tjelden ud og hæld en smule finsprit i...(meget lidt må kun lige dække tjalden)ryst det stille og roligt og hæld fra efter et par min. drik det eventuelt med sodavand/juice...eneste smag der kommer frem er tjalden og der er ingen alcohol virkning...works 4me..
Er det ikke præcis hvad hele denne tråd har handlet om, siden oplægget...?
Som nævnt i den artikel mungojohn linker til i første indlæg..Skal skunken/potten være tør, ellers skuffer oplevelsen.
Det er hermed bekræftet
Så har man øslet med skunken, fordi man ikke gad tørre det ordentligt
-edit, jeg forventede virkning efter 1 døgn, har for nyligt testet 2 - 2½cL af en 4,2g/5cL tinktur, den sparkede røv i i hvertfald 12 timer, valgte at lægge mig til at sove derefter, ikke pga den store træthed, havde bare ikke noget at lave
Hvor lidt alkohol (96%) kan man slippe afsted med at bruge, til f.eks. 0,1 g almindelig god nol for at det stadig bliver opløst? Jeg ønsker ikke at blande for meget alkohol i min cannabisrus, så minimum af alkohol vil være the way to go imo. så kan man jo altid blande det op i andet bagefter.
Vh. Bismann
Hey boy Jeg ville gi Bismann rat i det med alkohold og tjald sammen, for der er ikke noget være end og være stiv og skæve på samme tide man bliver så fuckt af det Så heller et par liter gludkakao det er famde guff
Jeg ville gi Bismann rat i det med alkohold og tjald sammen, for der er ikke noget være end og være stiv og skæve på samme tide man bliver så fuckt af det
Det er jo ret "smag & behag".. Jeg synes at det er den mest behagelige kombo - og bedre end de to komponenter hver for sig. Jeg drikker sjældent uden også at ryge...
Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01 Indlæg: 2386 Geografisk sted: NRBX
Hey hey
Nu har jeg også fået lavet en del forsøg hjemme i køkkenet, både hvad angår hvor langt ned man kan gå ang. alkohol mængde og hash men også med forskellige former for cannabis. Og jeg er hel klart fundet frem til min favorit; 1 gram stærk topskyds pollen til 1 centiliter alkohol. Drik så en ½ dc liter af bryggen, for at indtager et ½ gram hash. Det lyder selvfølgelig af rimelig meget, men jeg rusen vare hele dagen, og er ikke så massiv som potchai og lign.
Jeg har også prøvet at koge alkoholen sammen med hashen, det synes jeg ikke gav nogen videre effekt, spild af tid. Ydermer har jeg prøvet med skunk, der synes jeg heller ikker var specialt godt, nok fordi der var meget mere matriale iforhold til meget stærk hash. Jeg kunne godt tænke mig at prøve med nol og ice, men det må blive på et andet tidspunkt.
Jeg har også prøvet at blandet det op med forskellige ting. Kaffe skal man holde sig langt langt fra. Smagsstofferne i kaffen laver en eller anden frygtelig symbiose med hashen smagstoffer, så det danner en hæsligt drik der nærmest er udrikkelig. Det smager ikke af kaffe og heller ikke af hash, men af noget helt 3. Måske er det generelt meget bittert der får det til at smage skidt. Derfor funger sur/sød for det meste godt. som f.eks appelsin, ananas eller ligningen juice. Kakao er også godt. Faxi kondi og sweepers kan også bruges, hvis der skal være bobler i. Jeg har ikke prøvet med hvidvin eller drinks, men måske kunne man godt finde frem til noget lækkert.
Efter at ha søgt lidt rundt i youtube fandt jeg den her:
Det ser ud som at man også kan bruge glycerin til at fremstille tincture, glycerin er jo også en form for alkohol, så det gir jo meget mening.
Også faldt jeg også den her, hvor de har fremstillet en hashspray til at sprøjte på tungen. Det lyder jo mega smart:
Jeg har ikke noget lyd på computeren lige nu, men snakker han ikke om at de trykket med glycerin og derefter blandet det med finsprit?
EDIT: Nu fik jeg lyd på computeren. Jo de har lavet et olieudtræk hvor man hel sikkert sagtens kan bruge glycerin. Derefter blander man det i en mund spray (50/50) med alkohol og lidt smagstoffer. Ryst sprayen og sprøjt herligheden på tungen. Tror jeg skal tilbage til tegnebrættet
Det er at lade cannabis stå og trække i en eller anden form for olie eller fedtstof under opvarming. Glycerin skulle eftersigne været godt, men kokos olie kunne også være godt tror jeg
Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24 Indlæg: 242 Geografisk sted: Snurrestrup
Kunne godt tænke mig at gøre et forsøg med dette for at mærke effekten, og måske endda, på længere sigt, skåne mine lunger.
Ligger ikke inde med finsprit, men har noget absinthe på omrking 70%. Hvordan vil fordelingen af absinthe / hash lyde? Og hvor lang tid skal det stå at trække?
Havde denne blanding i tankerne (har ingen viden til grundlag for denne):
Jeg har eksperimenteret en del med dette siden sidst, og jeg er nået frem til at mætningsniveauet er forholdsvis højt. Det vil sige at man sagtens kan putte 1 gram i 1 cl. finsprit. Tror også sagtens at hvis man brugte nol, ville man kunne putte 2 gram i en 1 cl finsprit. Problemet med hash og skunk er nemlig at massen er temmelig stor, så det er tvivlsomt og det kan dække det hele, hvis du forstår. Men jeg er ved at tørre en del pot, som jeg har tænkt at trække nol på, og bruge til videre eksperimenter. Så skal jeg nok vende tilbage med nyt
Angående hvor lang tid det skal trække, er der meget delte meninger om. Nogen siger få timer, ander flere uger. Da jeg lavede nogen bryg, lod jeg det står i en uge, og drak derefter lidt af det. Synes dog at det havde en smule mere power efter tre uger, men det var ikke det store. Jeg vil dog forsøger mig med en meget kort trækningstid, når jeg får lavet nol. Ti minutter eller deromkring, for at se om det funger. Også selvfølgelig også lade noget står i tre uger igen.
Angående at bruge random hash, man ikke kender produktionen af. Vil jeg på det kræftigste advare imod, da man ikke er klar over hvilke "tilsætningsstoffer" der kan være der i. Og en alkoholopløsning sluger ALT, som du så får ind i systemet.
Jeg har også tænkt mig at forsøger mig med nogen andre substanser. Har noget meskalin liggende, der skal prøves at brygges med. Svampe og khat kunne også være interessante...
Godt at se at "min" tråd er kommet frem igen Med hensyn til trækketiden, så synes jeg det lader til at have en del at gøre med alkoholprocenten af væsken - med finsprit virker det fint efter få timer, men med 40% vodka blev jeg nødt til at lade det trække i dagevis før det virkede godt.
BTW; Meskalin smager virkelig bittert, så pas på med det
Nej, ikke med meskalin, men med en hel del andre 5-metoxy-substituerede phenetylaminer (meskalin hører også til den gruppe), og de er alle vanvittigt bitre. Det eneste jeg har fundet, som kunne skjule smagen bare en smule var appelsinjuice - og det var ikke specielt effektivt. Men jeg glæder mig til at høre om evt. resultater fra din side